Alex van Breemen Schreef:
——————————————————-
> Waarom zou zij nu als tegenstander aangewezen
> worden? Je maakt een aanname en presenteert dat
> als waarheid.
Wel Alex, dat is nou eenmaal de vaste discussietechniek van een bepaalde figuur hier op het forum; 2 keer iets zeggen in het nadeel van mlm en je wordt toegevoegd aan de lijst met aliassen. Dat is geen aanname, als je de tijd neemt om alle recente discussies door te nemen dan zie je het op meerdere plaatsen letterlijk gesteld: er is maar één persoon op dit forum die niet in mlm gelooft. In het gemankeerde brein van de betreffende zultkop is het zelfs compleet met verklaring voor het feit hoe we dan wel gepost zouden kunnen hebben met twee afzonderlijke IP-adressen binnen enkele minuten als dit zich zo eens voor doet. De verklaring WAAROM we dan wel onder meerdere aliassen soms repliek met min of meer dezelfde strekking zouden plaatsen, blijft dan weer, ook na herhaaldelijk hiernaar te informeren, achterwege. Ik begrijp dat dit jou ook ongeloofwaardig voor komt, maar lees de verschillende threats er maar eens op na…
> Net als in iedere tak van het bedrijfsleven of hoe je
> het wilt noemen zijn er bij de MLM bedrjven mensen
> succesvoller dan de ander. Maar wat versta jij
> onder succesvol? Voor de 1 is dat € 100,- extra
> in de maand en voor de ander is dat € 1000,- of
> meer in de maand erbij.
In de eerste plaats is mlm een marketingstrategie, waarbij het niet de vraag is hoe succesvol de verkopers zijn in termen van salarisinkomsten, maar de mate waarin de onderneming er in slaagt zijn markt te bereiken in termen van awareness, marktaandeel en marktpenetratie. Als ik dan bijvoorbeeld van jouw nieuwe toko (wat is er trouwens met je magneetjes gebeurd, en heb je al met de beursgang van nova lusus goed geld gemaakt?) waarvan ik tot 10 minuten geleden nog nooit had gehoord, op hun website lees dat ze al 18 jaar aan de weg timmeren en 20 landen nodig hebben om aan 100 miljoen omzet te komen (waarvan jouw zus je kan vertellen dat dit gemiddeld een duizelingwekkende 5 miljoen per land is), dan vind ik de opmerking dat ze aan het begin staan om de leidende positie in hun branche in te nemen op zijn zachtst gezegd wel zéér ambitieus te noemen. Als alles beneden deze geformuleerde doelstelling niet als ‘succes’ wordt aangemerkt dan zou ik als ik jou was maar niet mijn adem inhouden totdat dit succes is bereikt. Ik denk dat je al heel blij mag zijn als jouw toko ergens in één land op de wereld één promille van de omzet van de marktleider in dat land zou halen….