Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

President Clinton Endorses Network Marketing & Direct Selling

  • Alex van Breemen

    http://youtu.be/X_eGbfTPbGY

    Deze video zal ook wel bewerkt zijn of in enige vorm gemanupileerd.

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > http://youtu.be/X_eGbfTPbGY

    >

    > Deze video zal ook wel bewerkt zijn of in enige

    > vorm gemanupileert.

    Ik heb het filmpje gezien, maar gemist dat hij network marketing endorsed. Zou jij me kunnen vertellen op welk tijdstip in de film hij dat doet?

  • Maarschalk

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Alex van Breemen Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > http://youtu.be/X_eGbfTPbGY

    > >

    > > Deze video zal ook wel bewerkt zijn of in enige

    > > vorm gemanupileert.

    >

    > Ik heb het filmpje gezien, maar gemist dat hij

    > network marketing endorsed. Zou jij me kunnen

    > vertellen op welk tijdstip in de film hij dat

    > doet?

    En laat ik gelijk maar vast voorspellen dat er nooit een antwoord zal komen wat ons vertelt op welk tijdsmoment in het filmpje Clinton networkmarketing endorsed.

  • mrtelecom

    Ach, als het je uitkomt gebruik je de cijfers van de DSA om MLM onder uit te halen en als je het niet uitkomt valt MLM daar niet onder. De argumentatie methodes van iemand die vast zit in de gedachte “Het gaat me er niet om of ik gelijk HEB, als ik maar gelijk KRIJG” zijn zo doorzichtig.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, als het je uitkomt gebruik je de cijfers van

    > de DSA om MLM onder uit te halen en als je het

    > niet uitkomt valt MLM daar niet onder.

    Ik geloof dat ik iets gemist heb. Waar heb ik gesteld dat mlm niet onder direct sales valt?

    En heb jij nog een antwoord op de vraag op welk tijdstip in het filmpje Clinton nu precies zijn endorsement voor networkmarketing uitspreekt?

  • mrtelecom

    De geheugenzeef weer aan het werk.

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > gemanupileert.

    Hoe is het met je zus, Alex?

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > De geheugenzeef weer aan het werk.

    Ook hier René weet je weer je mede mlm-er een geweldige loer te draaien. In plaats van aan te geven waar in het filmpje president Clinton nu precies mlm endorsed is het je opnieuw gelukt om de oorspronkelijke vraag volledig onder te sneeuwen. Ik begin te geloven dat jij ook gewoon een tegenstander bent.

  • mrtelecom

    Lastig he, als je eigen tactieken tegen je gebruikt worden. Hoop dat je niet weer in huiliehuilie uitbarst.

  • Alex van Breemen

    vanaf 1.14.. begint Clinton de Direct sales - waar Network marketing onder gerekend wordt te promoten..

    Maar jij zult ongetwijfeld het woord network marketing in zijn eigen aanwezigheid bedoelen.. En daar sla je de plank alweer eens mis..

    Schiet maar los.. Maak er iets moois van..