Alex van Breemen Schreef:
——————————————————-
> En weer maak jij er weer iets meer van dan het is
> en zit je appels met peren te vergelijken.
>
Correctie je vergelijkt niet appels met peren, maar lucht met peren.
> De door mij geplaatste link geeft niet meer en
> minder aan dat er meer op mlm bedrijven gezocht is
> geworden in de zoekmachines dan bijv op coca-cola.
>
Gelukkig maar dat Coca Cola net zo veel belang hecht aan het aantal mensen dat hun zoekt op internet. Stel je voor zeg dat ze zich bezig zouden houden met hun verkopen of de verkrijgbaarheid van hun producten. Verkochten ze die maar op de mlm manier. Moet je je indenken hoe groot ze dan zouden zijn.
> Maw de interesse naar MLM groeit of is gegroeid de
> laatste jaren of zelfs maanden. Ik heb nergens
> geschreven dat dit iets te maken heeft met meer
> omzet of wat dan ook..
>
Geweldig, de interesse naar mlm groeit. Ja, een geweldige maatstaf. Veel beter dan de verkopen. Zoals die link naar de advertentiebijlage bij de WSJ al aangaf groeide in de Vs in 1 jaar het aantal distributeurs, maal daalde de omzet.
> Hoor jij als controller
> niet te spreken over EBIT? Hier worden de
> bedrijven wereldwijd toch met elkaar vergeleken?
>
Nope, EBIT boeit alleen voor bedrijven die k draaien. Vrije cash flow en winst is van groter belang.
>Heb je de hele bijlage ondertussen wel al gelezen of heb je alleen de advertenties gezien? Er zijn toch enkele voor jou interessante cijfers gepresenteerd door de heren van de >Network club die deze - in jou ogen - betaalde bijlage hebben gemaakt samen met de WSJ.
>
Zoals ik in reactie op die thread al meldde zijn in de VS in 1 jaar het aantal distributeurs gestegen en is de omzet gedaald. Zeer interessant inderdaad. Of had jij dat gemist? net zoals dat het slechts een advertentie bijdrage is?