Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Companies webtraffic

  • Alex van Breemen

    Deze vind ik persoonlijk gewoon te leuk om niet te plaatsen:

    http://www.businessforhome.org/2011/06/mlm-companies-web-traffic-ranks-27-june-2011/

    De 1ste 23 zijn allemaal MLM bedrijven waarop gezocht is geworden volgens www.alexa.com..

    En ik weet het… bla bla bla bla en bla bla bla bla..etc. etc

  • Maarschalk

    Geweldig Alex, al die succesmaatstaven van jou. Eerst al president Clinton die een dankwoord uitspreekt, daarna een door de direct sales industrie betaalde advertentiebijlage in de Wall Street Journal en nu dit. De ranking die je krijgt bij Alexa. Inderdaad een veel betere maatstaf dan omzet, of inkomsten per distributeur.

    Het is me volkomen duidelijk waarom mlm zo'n succes is.

  • Alex van Breemen

    Ik zie nergens vermeld worden door mij dat dit succesmaatstaven zijn. Het zijn gewoon aandachtspunten, hints, tips of hoe je het wilt noemen.. niet meer en niet minder

    Dat jij je geroepen voelt om overal dingen te zien die er niet zijn is jou probleem en niet de mijne..

  • Maarschalk

    En als je dan toch bezig bent Alex kan je ons wellicht ook nog even uitleggen hoeveel van deze bezoekers uniek zijn, hoeveel er nieuw zijn, wat de conversatieratio is en andere dingen waar webmarketeers zich druk om maken.

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zie nergens vermeld worden door mij dat dit

    > succesmaatstaven zijn. Het zijn gewoon

    > aandachtspunten, hints, tips of hoe je het wilt

    > noemen.. niet meer en niet minder

    >

    Tuurlijk. Want page ranking is een aandachtspunt? In vergelijking met wat? Omzet?

    >

    > Dat jij je geroepen voelt om overal dingen te zien

    > die er niet zijn is jou probleem en niet de

    > mijne..

    >

    Je bedoelt zoals de persaandacht in de WSJ voor mlm? Of nee, wacht, jij was dat die een betaalde reclame bijdrage daarmee verwarde.

  • Alex van Breemen

    www.alexa.com kan jou ongetwijfeld helpen met je vraag..

  • Alex van Breemen

    Tuurlijk. Want page ranking is een aandachtspunt? In vergelijking met wat? Omzet?

    En weer maak jij er weer iets meer van dan het is en zit je appels met peren te vergelijken.

    De door mij geplaatste link geeft niet meer en minder aan dat er meer op mlm bedrijven gezocht is geworden in de zoekmachines dan bijv op coca-cola. Maw de interesse naar MLM groeit of is gegroeid de laatste jaren of zelfs maanden. Ik heb nergens geschreven dat dit iets te maken heeft met meer omzet of wat dan ook.. Hoor jij als controller niet te spreken over EBIT? Hier worden de bedrijven wereldwijd toch met elkaar vergeleken?

    Je bedoelt zoals de persaandacht in de WSJ voor mlm? Of nee, wacht, jij was dat die een betaalde reclame bijdrage daarmee verwarde.

    Heb je de hele bijlage ondertussen wel al gelezen of heb je alleen de advertenties gezien? Er zijn toch enkele voor jou interessante cijfers gepresenteerd door de heren van de Network club die deze - in jou ogen - betaalde bijlage hebben gemaakt samen met de WSJ.

  • Maarschalk

    Echt verbazingwekkend Alex hoe je het presteert om elke keer dat je denkt hier weer iets geweldigs te kunnen melden je toch weer op je bek gaat.

    Het is zo langzaamaan wel duidelijk wat voor soort mensen mlm aantrekt.

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > En weer maak jij er weer iets meer van dan het is

    > en zit je appels met peren te vergelijken.

    >

    Correctie je vergelijkt niet appels met peren, maar lucht met peren.

    > De door mij geplaatste link geeft niet meer en

    > minder aan dat er meer op mlm bedrijven gezocht is

    > geworden in de zoekmachines dan bijv op coca-cola.

    >

    Gelukkig maar dat Coca Cola net zo veel belang hecht aan het aantal mensen dat hun zoekt op internet. Stel je voor zeg dat ze zich bezig zouden houden met hun verkopen of de verkrijgbaarheid van hun producten. Verkochten ze die maar op de mlm manier. Moet je je indenken hoe groot ze dan zouden zijn.

    > Maw de interesse naar MLM groeit of is gegroeid de

    > laatste jaren of zelfs maanden. Ik heb nergens

    > geschreven dat dit iets te maken heeft met meer

    > omzet of wat dan ook..

    >

    Geweldig, de interesse naar mlm groeit. Ja, een geweldige maatstaf. Veel beter dan de verkopen. Zoals die link naar de advertentiebijlage bij de WSJ al aangaf groeide in de Vs in 1 jaar het aantal distributeurs, maal daalde de omzet.

    > Hoor jij als controller

    > niet te spreken over EBIT? Hier worden de

    > bedrijven wereldwijd toch met elkaar vergeleken?

    >

    Nope, EBIT boeit alleen voor bedrijven die k draaien. Vrije cash flow en winst is van groter belang.

    >Heb je de hele bijlage ondertussen wel al gelezen of heb je alleen de advertenties gezien? Er zijn toch enkele voor jou interessante cijfers gepresenteerd door de heren van de >Network club die deze - in jou ogen - betaalde bijlage hebben gemaakt samen met de WSJ.

    >

    Zoals ik in reactie op die thread al meldde zijn in de VS in 1 jaar het aantal distributeurs gestegen en is de omzet gedaald. Zeer interessant inderdaad. Of had jij dat gemist? net zoals dat het slechts een advertentie bijdrage is?

  • mrtelecom

    He Alex, je gelooft toch niet echt dat Ecoschalkje een controller is. Zijn laatste wapenfeit (waarschijnlijk ook gelogen) was dat hij van zijn baas mocht nazoeken of mensen wel voldoende kredietwaardig waren. Da's niet bepaald de taak van een succesvol controller, meer van de stagiaire.