mrtelecom Schreef:
——————————————————-
> Welke frustraties?
Moet je dat nou nog werkelijk vragen?
Wat dacht je van frustraties over het 10 jaar ronddolen in de mlm en nog steeds geen drol verdienen?
Wat dacht je van frustraties over het niet eens kunnen noemen van een mlm-er die WEL een relevant inkomen heeft?
Wat dacht je van frustraties vanwege het nablèren van jouw toko over een zogenaamde beursgang waarmee jij je vervolgens zo onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt?
Wat dacht je van frustraties over het bewijs van onvermogen van de mlm om tot een goede bedrijfsopbouw te komen die we aan de dag gelegd zien in het dramatisch achterblijven van jouw toko-tje op de telecommarkt?
Wat dacht je van frustraties als gevolg van het feit dat je hier niet aan een normale baan kan komen als gevolg van je juridische verleden waardoor je Australië uitgeschopt bent, cq. hals over kop hebt moeten ontvluchten?
Wat dacht je van frustraties als gevolg van het evenmin aan een baan kunnen komen als gevolg van het enorme gat in je CV?
Wat dacht je van frustraties als gevolg dat je geen enkel bezwaar tegen mlm meer kunt weerleggen en je daarom maar je toevlucht hebt gezocht in kinderlijke zinspelingen op de persoon?
Wat dacht je van frustraties vanwege het feit dat je weet dat diezelfde verzonnen zinspelingen geen enkel hout snijden omdat je je er even zo goed over beklaagt dat ik (en ook anderen) zo anoniem zijn?
Wat dacht je van frustraties vanwege het feit dat je nu aan het einde van de maand weer een paar daagjes bij paps en mams voor eten moet aankloppen tot je uitkering weer binnen is?
En dan heb ik het alleen nog maar over de zakelijke frustraties die hier relevant zijn in de mlm-discussie. Over die uit je persoonlijke omstandigheden zal ik me beter maar niet uitlaten, denk je ook niet?