Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Maarschalk, Marit, Koos, Econometrist....gevallen!

  • mrtelecom

    Tuurlijk.

  • Econometrist

    Willem de V

    Het is de realiteit, jongen…!

    Dat beantwoordt mijn vraag…

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > Ah rené, je bent weer terug.

    > Mooi, is de Jostiband weer compleet…

    Je kan zeggen wat je wil, maar de terugkeer van René heeft het forum wel weer leven in geblazen. Heeft hij toch nog nut.

  • mrtelecom

    Ik ben blij dat ik voor wat vermaak zorg bij de losers. Dat inpakken van die cassettes is anders wel erg saai. En dromen dat je gestudeerd hebt is ook zo saai in je eentje, net als tegen jezelf kletsen. Hoe veel andere persoonlijkheden je ook verzint.

  • Maarschalk

    Willem, je hebt me te pakken. Inderdaad betrapt. Ik ben Maarschalk, Econometrist, Brokkel, Koos Werkeloos, Marit, Kees, Alex, mrtelecom, Frank, Arthur, Frans, Rob, Esther, D@nielle, Nando, Christo, Organo, Helma, Ruud, Patrick, Afzal, en nog veel meer namen die ik al vergeten ben. Ik ben al deze mensen. Ik heb dit hele forum opgezet zodat ik hele dag met mezelf kan praten.

    Wist je dat ik zelfs Willem de V. ben? Juist, zelfs dit topic heb ik opgezet om met mezelf te praten. Dus als jij morgen in de spiegel kijkt en mij ziet, dan weet je waarom.>:D<>:D<>:D<

    That´s right, I am the man baby. I am every man. Tuut tuut boing boing hakkuh en zaguh. Tuut tuut boing boing…..

  • Econometrist

    mrteledom

    Bij lange na niet zo anoniem als jij

    Huh? Kan de één meer anoniem zijn dan de ander?

    Anoniem, anoniemer, anoniemst. Zoiets?

  • mrtelecom

    Ja, maar daar moet je wel over nadenken. Niet voor jou weggelegd dus.

  • mrtelecom

    Grappig hoe je ook hier weer leugen aan leugen koppelt. Maar je hebt ook al soortgelijke fouten bij mij gemaakt. Het is wel degelijk zo. Helemaal grappig is het natuurlijk dat deze post van je vrijwel identiek is aan die van een tijd terug toen je uiteindelijk wel moest toegeven dat je meerdere accounts had. Maar zelfs als het bewijs er nog niet is is het meestal al snel duidelijk dat er weer een nieuwe ID van je bij is: Kijk gewoon hoeveel leugens er verteld worden en hoeveel van dezelfde, allang beantwoorde vragen er gesteld worden en je weet meteen met wie je te maken hebt: Het zoveelste ID van onze forumclown.

  • Willem de V

    >>>That´s right, I am the man baby. I am every man. Tuut tuut boing boing hakkuh en zaguh. Tuut tuut boing boing…..

    Tekenen van totale gestoordheid…

    Sterkte jongen, er is vast wel iemand die naar je levensverhaal wil luisteren :-(

  • Willem de V

    >>>Huh? Kan de één meer anoniem zijn dan de ander?

    Anoniem, anoniemer, anoniemst. Zoiets?

    Normaal gesproken niet, maar in jouw geval wel..!