Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Direct selling recognition inc 500

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Nee, dat doe ik niet. Maar om dat te snappen moet

> je meer dan alleen de lagere school hebben gehad.

>

Ik dacht dat we het hier over mlm gingen hebben. Maar blijkbaar jij niet. Prima.

Hoe staat het Eigenlijk met Euphony, wat is hun maandomzet nu?

• Alex van Breemen

Ik kan me de vergissing wel voorstellen Rene. Er staat $1miljard/maand. Jij bedoeld daar iets anders mee dan gelezen kan worden.. Misschien handiger om precies dat neer te zetten wat je bedoelt .;)

• mrtelecom

Voor de simpele zielen op dit forum zou dat wel handig zijn. Maar hoe simpel moet je het dan neerzetten?

• Econometrist

Gaaaaaaaappppppp!!!

Dus ze hebben weer eens een nieuwe kluif in het hok van de wannabee tycoons gegooid?

meneertje \"ik slik alles\"

Volgens de “experts” zal het weer een reclame bijlage zijn bij de Inc. of wat dan ook..

Maak je geen zorgen. Ik heb echt geen zin en/of tijd om de propaganda te gaan doorspitten die ze nu weer in je mik hebben geschoven. Alleen één punt waarover je me t.z.t. misschien wel eens jouw ideeën erover kan vertellen: wat heeft alles wat je hier leest nou voor gunstige invloed op jou persoonlijk, wat word jij er beter van?

• Econometrist

mrteledom

Had je trouwens al gehoord dat Amway nu de US$1 miljard omzet/maand voorbij is?

Ja,

-en had je ook al gehoord dat 3 op de 4 amerikaanse miljonairs dit d.m.v. MLM geworden is?

-en had je al gehoord dat MLM aan Harvard wordt onderwezen?

-en had je al gehoord dat Donald Trump in een TV-show heeft verteld dat als hij al zijn geld kwijt zou raken dat hij dan via MLM weer opnieuw zou beginnen?

-en had je al gehoord dat euphony naar de beurs gaat?

-en had je al gehoord dat MLM de snelst groeiende branche is?

• mrtelecom

En had je al gehoord dat Ecoschalkje een universiteit niet kan herkennen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje al meerdere malen een ban heeft opgelopen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje al meerdere malen betrapt is op leugens

En had je al gehoord dat Ecoschalkje zich inlaat met oplichters

En had je al gehoord dat Ecoschalkje gefaald is in MLM en daar een enorme frustatie door heeft opgelopen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje alles behalve zichzelf de schuld geeft

• mrtelecom

Och, een inkomen verdienen waar jij alleen maar van kan dromen en niet, zoals jij, met alles rekening hoeven te houden wat de baas er van denkt om maar een paar voorbeeldjes te noemen. Of niet alles en nog wat aan elkaar te hoeven liegen om te doen voorkomen dat ik beter ben dan ik werkelijk ben, zoals in jouw geval.

• Econometrist

Van jouw inkomen droom ik regelmatig inderdaad. Dan wordt ik badend in het zweet wakker, mezelf afvragend hoe ik mijn hypotheek en mijn vakanties en mijn prijzige hobby's verder moet financieren. Gelukkig blijkt het dan altijd weer een droom geweest te zijn…

Maar vertel eens rené, ik stel een vraag direct aan Alex, en jij komt hem beantwoorden. Jullie zijn toch niet toevallig één en dezelfde persoon, hè?

• Econometrist

mrteledom

En had je al gehoord dat Ecoschalkje een universiteit niet kan herkennen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje al meerdere malen een ban heeft opgelopen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje al meerdere malen betrapt is op leugens

En had je al gehoord dat Ecoschalkje zich inlaat met oplichters

En had je al gehoord dat Ecoschalkje gefaald is in MLM en daar een enorme frustatie door heeft opgelopen

En had je al gehoord dat Ecoschalkje alles behalve zichzelf de schuld geeft

Dat is inderdaad een mooi rijtje aanvullingen met zelfverzonnen onwaarheden op het rijtje dat ik begonnen was. Het lijkt warempel wel of het tot jou begint door te dringen dat het hele MLM-verhaal van verzinsels aan elkaar hangt. Het zal toch niet…..?

• mrtelecom

Jammer dat het je gebrekkige kennis van de nederlandse taal is. Anders zou het er haast op lijken dat je werkelijk toegeeft dat jouw post vol verzonnen onzin staat. Die van mij staat daar in elk geval niet vol mee. Maar goed, we weten al dat je vaak niet begrijpt wat je zelf schrijft.