Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM verovert de wereld?

  • mrtelecom

    Persoonlijk vind ik deze nog inspirerender (is nog van ACN ook :)): http://www.youtube.com/watch?v=29BjghHqJ1I. Wel even voorbij het amerikaanse gehuppel kijken.

  • Maarschalk

    Je herinnert je mijn bericht verkeerd.

    Maar stoer hoor dat jij deze man hebt mogen spreken. Ben jij nu ook miljonair geworden na een gesprek met zo'n goeroe? Of kan je wel miljonair worden met mlm, maar jij niet.

  • Maarschalk

    En be jij al miljoniar middels je acn mlm, of heb je alleen filmpjes van mensen die het wel zijn?

  • mrtelecom

    Ben jij al uit je uitkeringssituatie of ben je er nog steeds niet achter dat je echt niet groter word door anderen proberen de grond in te trappen (vooral als het je niet lukt)?

  • mrtelecom

    Het is duidelijk; Kuklos heeft een geheugen als een zeef. Daarom stelt hij ook steeds vragen die allang beantwoord zijn. Bijverschijnselen van overmatig drankgebruik om zijn verdriet te verdrinken misschien?

  • Maarschalk

    Grond intrappen? Als jij dat zo wil zien, have fun.

    Ik vind het zo knap dat mlm-ers nu ineens met YouTube video's komen van mensen die miljonair zijn geworden met mlm. Maar wat heeft het voor nut om trots te zijn dat een ander het doet, en daar validiteit voor mlm aan te ontlenen? Ik zou validiteit ontlenen aan mijn eigen miljonairschap middels mlm, niet aan het miljonairschap middels mlm van een ander.

    Je krijgt dan onherroepelijk de vraag waarom je het zelf nog niet bent. Of wellicht waarom je het zelf niet bent, dus zonder de nog.

  • mrtelecom

    Je leest niet goed.

  • brokkel

    MLM licht al 50 jaar mensen op zou een betere titel zijn. Vergis je niet maar MLM is een miljarden business maar zeker niet met een opmars bezig om de wereld te veroveren. Leuk om mrtelecom met een overduidelijk voorbeeld van een survivorship bias. 114 miljard dollar omzet (let op geen winst maar omzet) met 65 miljoen deelnemers maakt een omzet van 1750 dollar omzet per jaar per deelnemer. Haal daar de fabricage kosten, firma's overhead, winst van de firma vanaf en je houdt enkele 10tjes winst over per deelnemer. En dat is gemiddeld. Dus een paar verdienen er veel en de meeste niets. Erger nog die brengen het geld mee.

    Er is geen enkel bedrijf dat bang hoeft te zijn uit de MLM hoek. MLM blijft bestaan omdat er altijd mensen zijn die erin trappen. Het is niets anders dan een bijverdienste bij de goede bedrijven en oplichting bij elk ander bedrijf (wat de meeste zijn).

  • Afzal

    Jullie vergeten waarom MLM wordt gebruikt.

    MLM wordt voornamelijk gebruikt om producten aan de man te brengen die meer uitleg nodig hebben. Daar waar Forever Living 1978 met de eerste Aloë Vera producten op de markt is gekomen zijn er nu heel veel andere producenten die Aloë Vera in hun producten gebruiken.

    Je hebt ook heel veel van antioxidanten drankjes. Er staat tegenwoordig ook een assortiment in de supermarkt. Maar die zijn lang niet zo goed als dat wat op de markt is via MLM. Overigens weet meer dan de helft van de huisartsen nog niet eens wat een antioxidant is.

    MLM zal de wereld niet veroveren maar het zal heel veel mensen een aardig zakcentje kunnen bezorgen. Je moet NOOIT in MLM stappen om rijk te worden. Dat wordt je pas als je er een fulltime job van maakt en je daad werkelijk mensen help om hun organisatie op te bouwen.

    Bij een echte MLM bedrijf moet het ook niet kunnen dat je jezelf met extra startgeld een hogere level kan bezorgen. ( WIN ). Je moet ook niet te hoeven inkopen en daarna verkopen.

    Stap in MLM als je 300 tot 500 EURO extra per maand wil verdienen.

    Wereldveroveraar nee niet echt. Wel vaak pioniers op hun gebied!

  • Econometrist

    Dus als ik het goed begrijp weten de drankjesverkopers niet alleen beter dan de gemiddelde huisarts wat antioxidanten zijn, maar weten ze bovendien wanneer ik, of andere klanten, behoefte aan die antioxidanten hebben?

    En vertel eens, beste Afzal, waar de drankjesverkopers de opleiding hebben genoten die hen deze kennis hebben verschaft die de helft van de huisartsen ontberen? En waar is de kennis te verkrijgen betreffende de bewijsvoering van de werkzaamheid van antioxidanten? Welke wetenschappelijke onderzoeken zijn er uitgevoerd, en welke controleerbare fysische werking is er middels deze onderzoeken vastgelegd?