Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM verovert de wereld?

  • Alex van Breemen

    Ik weet niet wat jij met miljonair zijn hebt.. Maar om je te troosten.. Nee ik ben nog geen financieel miljonair en dat hoeft voor mij ook niet - niet zoals jij dat bedoeld - ik ben wel in de positie om te kunnen zeggen dat ik de mogelijkheid heb om 's morgens uit te slapen en te doen wat ik wil samen met mijn vrouw en kind en ik heb geen uitkering van eender welke instantie…Alleen doe ik dat niet omdat ik mijn werk nog steeds graag doe..

    Mijn motiviatie om iets te doen met MLM is heel anders dan jij denkt wat mijn motivatie is of zal zijn.. Ik vind dat prima.. Ik maak me daar niet druk over omdat ik jou gedachtegang mbt MLM niet de moeite vindt. Ik ben niet hier om jou te overtuigen, maar mijzelf gelijk te geven.

  • Econometrist

    “www.beslim4life.eu”

    Eh… Alex; Geen magnetische sieraden meer?

    Daar was jij toch je tijd mee zoet, en het was toch weliswaar hard werken maar het verdiende toch zo goed? En die produkten waren toch zo goed? En het was toch zo leuk met die beurzen enzo?

    Vanwaar dan deze switch?

    Is het omdat je er een uitdaging in ziet om met een club aan de slag te gaan die het toonbeeld van knulligheid verbeeld en nog niet eens een behoorlijk vertaalde website als visitekaartje hanteert? Hoe zat dat ook alweer met een tweede kans voor een eerste indruk?

    Oh, en nu ik je toch aan de lijn heb: kan jij me vertellen wanneer de Nova Lusus site weer in de lucht gaat? Ik sta al 3 jaar lang te popelen om daar een gokje te gaan wagen en zo mijn eigen aandelen in waarde te doen stijgen. Maar de site is diezelfde 3 jaar al gesloten voor onderhoud. Zo gaat mijn aandelenpakket toch nooit de lucht in? Hoe moet ik mezelf dan rijk gokken…?

  • Afzal

    Beste Econometrist,

    Een persoon die instapt in de wereld van antioxidanten krijgt de kennis van het bedrijf waar hij/zij voor werkt. Bijvoorbeeld al sinds 1957 zijn antioxidanten in onderzoek door wetenschappers. Pas in 1997 hebben de eerste antioxidantendrankjes zich geplaatst in de wereld van MLM.

    Het is nu wetenschappelijk bewezen dat IEDEREEN een tekort aan antioxidanten heeft. Vroeger kon je genoeg antioxidanten verkrijgen vanuit je voedsel. Tegenwoordig is dit niet meer voldoende vanwege de pesticiden en vroegrijp plukken van fruitsoorten etc. Een vrije radicaal heeft hierdoor nu meer speel vrijheid dan voorheen, gevolg zijn vele ziekten zoals diabetes, hoge cholesterol etc gelinkt aan chronische ondervoeding.

    Ik zou zeggen ga naar PUBMED.COM daar kun je vele onderzoeken die de werking van antioxidanten verklaren. Het feit dat er huisartsen zijn die er nog niets van weten komt door de pharmaceutische industrie die weinig cursusaanbod hiervoor hebben. Overigens kun je antioxidanten zelfs in crèmes e.d. vinden. Het feit dat ze in de supermarkt verkrijgbaar zijn wilt ook wel wat zeggen over de zogenaamde werking van antioxidanten.

    Overigens krijgen huisartsen en andere medici in opleiding welgeteld één hele dag aan voedingsleer. Daar waar Hippocrates al heeft gezegd “Laat voeding je medicijn zijn en medicijn je voeding” bestaat de huidige gezondheidszorg uit voor elk kwaaltje een middel. Dit vooral om de grote pharmaceuticals hun winsten te laten behouden. Ga praten met natuurgeneeskundigen deze zullen over het algemeen wel kunnen vertellen waar antioxidanten goed voor zijn.

    Ik hoop dat ik je vragen heb beantwoord schroom niet om verder te vragen.

  • mrtelecom

    Never argue with an idiot. He’ll drag you down to his level then beat you with experience