Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De beste info site voor de serieuze networkmarketeer.

  • mrtelecom

    Bomvol zeer goede en gratis videos: http://tinyurl.com/32rsb74

  • mrtelecom

    In December volg ik de NetworkMarketingPro Mastery Seminar in Las Vegas, de beste training die er te krijgen is: http://tinyurl.com/3ytree2

  • Econometrist

    Maar rené, jij was toch zeker al lang binnen met je mlm activiteiten?!?

    De beursgang van eufory heeft je toch zeker geen windeieren gelegd, is het wel? En was je daarnaast niet ook nog met luchtjes aan de gang gegaan?

  • mrtelecom

    ruim 7% marktaandeel in Belgie. Wij zijn dus al heel wat verder gekomen dan jij.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > ruim 7% marktaandeel in Belgie. Wij zijn dus al

    > heel wat verder gekomen dan jij.

    ====

    We, we, we…. JIJ was toch allang binnen?

    En jullie gingen toch naar de beurs?

  • mrtelecom

    Je gebruikt die celletjes daarboven nog steeds niet he?!

  • Econometrist

    7%, toe maar! In België, zozo!!

    Daar ben ik wel even van onder de indruk, dat begrijp je natuurlijk wel…

    Alleen, waarom zou jij je hier in Nederland op de borst slaan om de marktpositie in België? Als die positie al iets is om je over op de borst te slaan…

    Want…. 7% van wat?

    7% van het marktvolume? Of klanten aantallen? En gaat het dan over vast, mobile of energie? Of over alle 3 samen? Hoe dan ook, de totale omzet van van euphony benelux was vorig jaar 72 miljoen, wat dus neer komt op een markt omzetvolume van ongeveer een miljard. Wat er dan onder die markt -waarvan euphony 7% wordt toegerekend- wordt verstaan weet ik niet, maar veel bijzonders kan dat niet zijn met 66 euro per Belg per jaar. (Waarmee ik dan voor het gemak maar even de hele Benelux omzet aan België heb toegekend).

    Wat we in ieder geval wel kunnen constateren op de officiële euphony website, is dat het aantal klanten dat wordt bediend nog altijd 860 duizend bedraagt, net als 4 jaar terug, en in weerwil van de inspanningen van jou en je collega's, en het openen van nieuwe landen en het aanbieden van nieuwe produkten. Doen jullie dan iets verkeerd of is de mlm methode misschien toch niet zo effectief? Zeg jij het maar…

    Trouwens rené, wat is die beeldtelefoon een doorslaand succes geworden, hè? Zeker precies zoals jij het je had voorgesteld?

  • mrtelecom

    Schatje, je bent duidelijk helemaal van slag omdat je sprookje in duigen valt. Gut, ik iets met beeldtelefoons? Maar vertel eens, heb jij inmiddels werk of ben je nog onder behandeling?

  • Econometrist

    Ik constateer dat jij je nog steeds op bijzaken concentreert?

    Story of your life…

  • Maarschalk

    En wat is jullie marktaandeel in Nederland dan? Marktaandeel in wat eigenlijk?

    Vragen, vragen, vragen, maar nooit eens antwoorden.