Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Zo zeg, ff een programmetje gedownload om op oma's

    > pc in te loggen zodat het lijkt dat het hier echt

    > niet om 1 en dezelfde persoon gaat. Knap hoor.

    Je bijdragen beginnen een beetje een erg sneu karakter te krijgen, rené.

    Is dat de gebruikelijke wijze hoe een mlm-pro het aanpakt?

    Wat zal jij veel verkopen…

  • Jort

    Stil? Het is druk druk druk…helemaal sinds mijn post hier.

    Voor jou is het misschien stil, omdat je geen aandacht meer krijgt, maar ja…ik heb toch echt wel iets beters te doen dan

    fora verslaafden aan de gang te houden.

  • Maarschalk

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Stil? Het is druk druk druk…helemaal sinds mijn

    > post hier.

    > Voor jou is het misschien stil, omdat je geen

    > aandacht meer krijgt, maar ja…ik heb toch echt

    > wel iets beters te doen dan

    > fora verslaafden aan de gang te houden.

    Ja, dat zou ik ook zeggen. Nadat je hier reclame bent komen maken en kritische vragen kreeg was het tijd om typerend in mlm land met de staart tussen de benen te verdwijnen.

  • Jort

    Staart? Benen? Verdwijnen? Ben er toch nog?

    Je hebt een loepzuiver antwoord gehad, maar omdat dat je verslaving in gevaar brengt, begin je weer opnieuw..

    Voor 1 keer krijg je nog de kans.

    Stel je vragen..:

    1)

    2)

    3)

    4)

    5)

    6)

    7)

    8)

    9)

    10)

    enz

    enz

    enz

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Stil? Het is druk druk druk…helemaal sinds mijn

    > post hier.

    Tsjonge, dan zal je het wel jammer vinden dat er nog maar 5000 polissen te vergeven waren, die zijn nou natuurlijk in no-time allemaal uitverkocht. Aan de andere kant ook wel weer mooi natuurlijk, want als nummer 21.000 verkocht is, dan is het ka-chiiinggg, KASSA!!

    Heb je al enig idee wanneer dat te gebeuren staat? Met al die drukte is het toch wel een behoorlijk stukje eerder dan 2012 neem ik aan? Voor de zomer nog? Want hoe lang kan het nou helemaal nog duren met zoveel drukte…?

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik kom op korte termijn even bij je terug voor

    > alle details en tastbare bewijzen.

    > Hoop wel dat je dan even tijd kunt maken, want

    > meestal zijn mensen zoals jij erg bang om hun

    > ongelijk toe te geven.

    Zeg Jort, wat versta jij eigenlijk onder een ‘korte termijn’?

    Zoals je weet zit ik nog steeds op die ‘details en tastbare bewijzen’ te wachten, maar ondertussen zit ik al 7 weken te wachten om mijn ongelijk te moeten toegeven. Is er iets mis? Beschik je soms niet over die onweerlegbare informatie? Begin je zelf soms ook nattigheid te voelen?

    Ik weet het niet hoor, maar zou het uitblijven van deze toegezegde informatie niet een heel klein ietsiepietsie beetje ten koste kunnen gaan van je geloofwaardigheid?

  • Jort

    Nou, nou…als fora verslaafde moet je wel erg lang nadenken over een paar simpele vragen…

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou, nou…als fora verslaafde moet je wel erg

    > lang nadenken over een paar simpele vragen…

    Me dunkt dat er nog het e.e.a. open staat aan simpele vragen, maar zal ik dan maar even een helpende hand aan je herinnering bieden?

    > Stel je vragen..:

    1) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    2) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    3) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    4) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    5) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    6) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    7) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    8) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    9) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    10) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?

    > enz

    > enz

    > enz

    En de vragen & antwoorden van Tros Opgelicht?

    En de 612 pagina's dikke uitwerking van dit concept?

    En de presentatie in combinatie met de waterdichte garantie?

    En het toelatingsnummer van de AFM?

    Zoals je ziet hoeft er niet lang nagedacht te worden over de vragen, die staan hier allemaal al weken lang. Waar lang over nagedacht lijkt te moeten worden is over de beantwoording ervan… door jou! We zien ze hier graag tegemoet. De documenten kan je naar Koos, Maarschalk of mij sturen, wij zorgen dan wel dat ze doorgestuurd worden. Om je het opzoeken van mijn mailadres te besparen: mlmendatsoorttroep@xs4all.nl , dan komt het wel terecht.

    Veel succes met je vlotte beantwoording van deze simpele vragen waarvan je de antwoorden al hebt liggen!!

  • Jort

    Is er iemand die mij kan vertellen of er ook een naam voor deze ziekte is?

    Jij hoort heel snel van mij!

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Is er iemand die mij kan vertellen of er ook een

    > naam voor deze ziekte is?

    Ja Jort, je lijdt aan waandenkbeelden als gevolg van hebzucht. Je verliest dan alle realiteitszin, en je gaat dingen geloven zoals dat een bank gratis en voor niets zomaar 9 keer 30 mille op je rekening gaat storten. En vervolgens duiken er mensen op die misbruik maken van dit ziektebeeld. Die worden dan weer aangezien voor goede vrienden, en leeg stroomt dan je portemonnee.

    > Jij hoort heel snel van mij!

    Dat hoor ik al heel lang…