Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

  • Jort

    mr telecom,

    je zit heer dagelijks, maar een reactie duurt nu wel erg lang.

    ik maak me zorgen….alles goed, Rene?

    mocht je tijd hebben, leg dan even je piramide gedachte uit.

  • Econometrist

    Ik ga er niet eens aan beginnen om te benoemen wat een verzameling klapkolder dit hele verhaal bij elkaar verzonnen is met de hele terminologie uit het boekje “Finance for Dummies” in de hand. Ik ga verwijzen naar een site waar een zekere ‘Klaas’ in augustus al vertelt hoe de truc werkt: lees de bijdrage van 13-08'10 17:51 op http://925.nl/archief/2010/08/03/beank-reageert-allemaal-leugens

    De broertjes van Laere zijn met deze scam rond maart begonnen met de registratie van hun website, en ze doen het, vanuit scam-begrippen gesproken, goed. Waar hun oorspronkelijke doel lag op 10.000 sukkels die met €75 over de brug komen, hebben ze dit inmiddels precies zoals dat Klaas in augustus al voorspelde opgehoogd naar 20.000, wat betekent dat ze al op driekwart miljoen zitten zonder aan wie dan ook een verplichting te hebben. Ze hebben blijkbaar het inzicht dat het aantal sukkels dat rondloopt waar je 75 euro aan kan verdienen elke verwachting overstijgt.

    Nu ze eenmaal zo ver zijn verwacht ik dat ze ook de 30.000 binnenkort als richtpunt gaan nemen, en de 40.000 halen ze ook. En deelnemers zoals Jort: je hebt volkomen gelijk; er is totaal geen sprake van een piramidespel. Gefeliciteerd!!

    Oja, en niet vergeten je geheimhouding te blijven betrachten, he? En veel succes met het zoeken naar nieuwe deelnemers!

  • Jort

    Van 10.000 sukkels naar 20.000 sukkels? Jij bent echt slecht in lezen!

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Van 10.000 sukkels naar 20.000 sukkels? Jij bent

    > echt slecht in lezen!

    Voel je vrij me te verbeteren.

    De broertjes zijn in juni van start gegaan met het zoeken naar voldoende nono's om 10.000 ‘polissen’ aan te slijten die, eenmaal verkocht, 32.500 per stuk zouden gaan opleveren als het project van start ging. Maar het gaat nooit van start, omdat ruim voordat het aantal behaald wordt dit aantal wordt opgehoogd om de hefboomfactor te verhogen. Dit gegeven, zoals door ene ‘Klaas’ afgelopen augustus al uiteengezet, is inmiddels ingehaald door de realiteit. Wie van ons slecht in lezen is laat ik in het midden, maar wie het niet helemaal begrijpt lijkt me vrij evident.

    Wel, mij boeit het niet al te veel, in huize van Laere gaan ze op naar de 1,5 miljoen, en als jij het ook allemaal geen probleem vindt is dus eigenlijk iedereen happy…

  • Maarschalk

    Met dank aan Econometrist en google hierbij de links waarbij dit wat duidelijker wordt en waarom je het niet moet doen:

    http://www.telegraaf.nl/overgeld/experts/hermanbouter/article4220914.ece

    (Herman Bouter prikt er compleet doorheen)

    Daarna doet 925.nl er nog een schepje bovenop:

    http://925.nl/archief/2010/08/02/e-2-20-6

    En vervolgens maken ze het af:

    http://925.nl/archief/2010/08/03/beank-reageert-allemaal-leugens

    Einde oefening lijkt me zo.

  • Jort

    Niks einde oefening. De eigenaren van Beank zijn luid en duidelijk en onderbouwen hun verweer.

    Resultaat is dat na het schrijven van die paar reporters een kleine 6000 nieuwe leden zich hebben ingeschreven.

    En na jouw stellige “einde oefening” zijn er al 1500 nieuwe inschrijvingen.

    925 maakt het af? whaha…de schrijver van dat stukje heeft destijds zelf 9 polissen aangeschaft!!!

    Lees dit maar even door : http://www.beursbox.nl/laatste-nieuws/beank-en-het-fiat-geldsysteem-3.html

  • Maarschalk

    Heb je ook nog onafhankelijke links? Van mensen die wel weten waar ze over praten?

    Alsmede bewijs van je beweringen?

    Tenslotte, het verhaal wat jij hier neerplempte, en ook wat we op beursbox kunnen lezen is bijzonder vaag en beantwoord geen vragen.

  • Jort

    Tom Lassing is behóórlijk onafhankelijk….

    Bewijs kan ik je wel mailen, maar dan komen er persoonsgegevens mee en dat is niet handig.

    Langskomen op kantoor zou wel kunnen, zodat je kunt zien dat Beank helemaal niet zo gek is als jij denkt.

  • Maarschalk

    Ah, het oude liedje. We doen wel beweringen, maar zodra er bewijs gevraagd wordt kan dat niet geleverd worden, want …. (vul zelf maar een reden in).

    Op kantoor, welk kantoor?

    Begin eens met jullie registratie bij de AFM. En kom daarna eens met een duidelijk verhaal, en niet met de kul die ik tot nu toe mocht lezen.

    En jouw veel aangehaalde beursbox, amateurisme ten top. Heb je wellicht ook nog sites die wat meer kennis van zaken hebben, en ook positief zijn over datgene je nu aanprijst? Denk dan aan fd.nl; dft.nl; iex.nl; belegger.nl, dergelijke sites.

  • Jort

    Maarschalk,

    Als jij dhr L van beursbox een amateur noemt, is dat toch echt een reden voor mij om heel snel te stoppen

    om ook maar een minuutje tijd aan jou te besteden!

    Dat je dan ook nog over de afm begint, is voor mij de druppel. Als je probeert je huiswerk te maken, doe het dan goed, of doe het niet!

    Overigens triest dat je hier en op andere fora al jaren je tijd investeert met een rendement van 0!

    Sterkte jongen….