Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • Arthur van Loon

    JSS tripler

    Iedere dag 2% bijgeschreen op je account.

    Je kan deelnemen met Alertpay en voor $ 10 (upgrade) en 4x $ 10 voor 4 posities (uitleg hieronder)

    Het levert je 2% PER DAG op.

    Redelijk ingewikkeld dus lees de gebruiksaanwijzing hieronder

    ik heb het je EENVOUDIG GEMAAKT!

    Even snel gezegd en eenvoudig voorbeeld , $80 levert je 2% per dag …..

    Na ongeveer 50 dagen is je $80 verdubbelt.

    Als je dit weer gebruikt en hiervoor posities koopt, verdubbel je dus van $1.60 naar $3.20 per dag.

    Na weer 50 dagen is je $160 verdubbelt.

    Als je ook dit weer gebruikt heb je 32 posities en ga je van $3.20 naar $6.40 per dag x7 dagen x 13 weken / 3 = $194 per maand.

    En dat na 150 dagen oftewel 5 maanden.

    Je kan altijd extra posities aankopen, in porties van 4.

    De eigenaar heeft zijn roots en strepen verdiend en ik ben er met het voorbeeld wat hieronder staat beschreven,zonder

    twijfel gestart! Minder kan ook uiteraard !

    Het is nogal omslachtig om deel te nemen zodra je ingelogd bent.

    MELD JE AAN BIJ DEZE LINK:

    Voor nieuwe mensen

    Hier je eigen LINK zetten

    Als je lid bent, log je in of zorg je dat je member ship status ge-upgrade wordt:

    (betaling via Alertpay , je kan de optie $ 10 membership nemen.

    Volg het menu !)

    Als je hebt betaald, dan daarna zorg je dat je uitbetaal adres erin staat, Alertpay email adres.

    Heb je dat gedaan:

    Ga naar JSS (Synergy surf) wat je kunt vinden in de geel/groene sidebar aan de linker kant van de pagina.

    Nadat je op de link geklikt hebt, scroll je helemaal naar beneden tot je de verticale rechthoek met het opschrift JSS (Synergy Surf) gevonden hebt en deze klik je aan.

    Binnen Synergy Surf is de JSS rekening

    Onder de rubriek ‘financial’ kun je geld storten op je Basis JSS account rechtstreeks van Alertpay.

    Nadat het geld hierop geboekt is moet je de pagina weer opnieuw verversen om het bedrag te kunnen zien wat je gestort hebt.

    Dit kun je nu afsluiten.

    Ga naar JSS Tripler en klik op de link financial.

    Van hieruit kun je geld van je basis rekening (JSS account) overboeken naar je JSS Tripler account.

    Bij iedere keer als je geld overmaakt of een positie koopt je pagina opnieuw verversen

    Veel plezier met JSS Tripler!

    Iedere dag krijg je er geld bij!

    Als je nu zorgt dat je iedere dag een nieuwe positie kan kopen dan loopt het lekker op.,

    Zorg wel dat je op een bepaald moment zegt: NU HAAL IK MIJN EIGEN GELD ERUIT!

    Per uur kan je 20 posities kopen van $ 10.

    Als je posities koopt doe dit dan altijd in porties van 4 posities!

    Dus 4 van 10 = $ 40 !!

    Zorg dus dat je altijd (buiten je eerste upgrade van $ 10) = $ 50

    in porties van $ 40 op je balans krijgt.

    Hier nog even een formule die je zou kunnen toepassen om je een idee te geven.

    Je kunt een heleboel variaties zelf ook verzinnen.

    Wil je meer geld inleggen dan raad ik je aan dit in hoeveelheden van 4 te doen.

    Ik ben persoonlijk begonnen met 52 posities van 10 dollar stuk en heb hier 52 posities van gekocht. (dat zijn 13 porties van 4 positties)

    Deze 52 posities geven een opbrengst van 10.40 dollar per dag en ga je meteen herinvesteren in nieuwe posities.

    In minder 52 dagen kan je dan je aantal posities verdubbelen ! naar 104 posities.

    (Met deze 104 posities kun je hetzelfde doen zodat je binnen 4 maanden op ruim 208 posities zit.

    Deze 208 posities genereren een bedrag van 41.60 dollar per dag in minder dan 3.5 maand.

    Dan wacht je slechts 13 dagen af zonder herinvestering in Tripler posities, en ga je de inkomsten van 520 dollar terug storten op je rekening van Alertpay en heb je je startkapitaal terug verdiend!

    Dit is dus binnen 4 maanden, en een 3 dubbel kapitaal EN je eigen inleg eruit!

    SUCCES !!

    Met vriendelijke groet,

    Arthur

  • Arthur van Loon

    Meld je aan en start je business.

    http://www.justbeenpaid.com/?r=horizon1&p=jsstripler5

  • Maarschalk

    Ik snap er geen hout van. Wat moet ik nu precies doen? En hoe verdient de moederorganisatie er geld aan?

  • brokkel

    MMM. Klinkt iets te mooi om waar te zijn. Een rente van 730% per jaar.

    Ik hoop voor je dat je je eigen geld terugkrijgt maar ik denk dat je daarnaar kan fluiten.

    En als ik de site zo bekijk dan wordt het dus een whistling dixie.

    If it looks like a duck, and quacks like a duck, we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands (Douglas Adams).

  • Koos

    Wat moet dit voorstellen?

    Wat heeft dit van doen met MLM?

    Wat wordt er verkocht? Wat voor dienst wordt er geleverd?

    Waar wordt die ‘rente’ van betaald?

    Wie is de eigenaar? En waar heeft deze eigenaar zijn roots en strepen mee verdiend?

    Waarom moet je op een bepaald moment zeggen: ‘En nu haal ik mijn eigen geld eruit’.

    Een paar vragen om te beginnen zoals je ziet.

  • Econometrist

    Met de groeten van Bernard Madoff!!

  • Koos

    Bovenstaande vragen zijn inderdaad alleen het begin.

    Vragen over de algemene voorwaarden laat ik nog even achterwege.

    Maar voor de mensen met een beetje gezond verstand die even willen lachen zijn ze via de volgende link te lezen: http://www.justbeenpaid.com/terms_and_conditions.html

  • Jort

    Een zgn hyip…

    Zijn er ongeveer 500 van, waarvan er 3 betrouwbaar zijn.

    De andere 497 betalen in het begin wel uit, maar verdwijnen na ongeveer een half jaar en komen terug onder een andere naam.

  • Arthur van Loon

    Deze zal waarschijnlijk 1 van de 3 zijn.

    All Similar Programs (Usually Called Revenue-Share Programs, Doublers, Cyclers, Autosurfs, or HYIPs) Slow Down, Stall, and Disappear. This Happened to “The $10 Wonder.” Fortunately, JSS-Tripler is Indefinitely Sustainable!

    Welcome to JustBeenPaid!

    My name is Frederick Mann and I'm glad to be able to provide you with the means to become a Successful Internet Entrepreneur!

    I've been earning a fulltime online income since 1997. Over the years, I've been very aware of how some people struggle to make money online. I've put a great deal of thought into what could be done to make it as easy as possible for people to earn online.

    JustBeenPaid! – particularly its Feeder – is a great breakthrough in that it makes the “road to success” as short as possible. If you don't sponsor people, all you have to do is buy downline members at a cost starting at $5 each.

    JBP has a “Guide” that tells you your next step to take in order to become successful (or more successful) with JBP. The steps will always be easy.

    Just take your next step… and Your Success is GUARANTEED!

  • Maarschalk

    Opnieuw een reclame praatje maar geen antwoorden.