Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • Jort

    >>Deze zal waarschijnlijk 1 van de 3 zijn.

    Waarschijnlijk…mmm…jep duidelijk.

  • Maarschalk

    Met jouw extreem betrouwbare scheme kan jij het weten Jort.

  • Arthur van Loon

    Luister jort

    ik zit al een hele tijd in de internet business.

    Ik werk met iemand samen die first line contacten heeft over de gehele wereld.

    Als deze business partner met een nieuwe opportunity komt, is dit helemaal uitgezocht op betrouwbaarheid.

    Alles wat ik samen heb gedaan met deze partner is een succes geworden en is dat nog steeds.

    Ik ben ook met Beank in zee gegaan, gewoon als gokje, ik verwacht er niets van.

    Maar met alles wat samen doe met mijn business partner levert direct geld op.

    Jullie weten alles beter, dat heb ik wel gezien in het forum, maar er is echt een andere wereld waar jullie niet veel van snappen volgens mij.

    Maar daar heb ik absoluut respect voor, ik heb dat ook 5 jaar lang gehad, maar ben het toch gaan proberen.

    En wat verbaast mij, iedere dag,week,maand, komen de dollars binnen en gewoon via mijn debit card, en komt het geld uit het geldautomaat.

    Geen emails beantwoorden en of andere onzin.

    Ik wacht met smacht op BEANK, maar ik denk toch ook dat het een sprookje is.

    Succes.

    Voor echt geld verdienen, kun je altijd contact met mij opnemen.

    financiële groetjes van een ervaren MLM deskundige.

  • Maarschalk

    Zeg Arthur, ik ben Jort niet.

    Er zijn je een aantal vragen gesteld de je niet beantwoord hebt. Als alles zo betrouwbaar is, beantwoord die vragen dan eens.

  • Maarschalk

    Ik zal trouwens maar vast voorspellen dat ook hier de antwoorden nooit zullen komen.

  • Jort

    >>Luister jort

    Jort! :-)

    >>Ik werk met iemand samen die first line contacten heeft over de gehele wereld.

    Iemand? Noems eens wat namen want ik netwerk inmiddels zo'n 25 jaar.

    Misschien leuk om oude makkers te contacten.

    >>Alles wat ik samen heb gedaan met deze partner is een succes geworden en is dat nog steeds

    Gewoon interesse, hoor, maar noem eens een paar succesvolle zaken.

    >>Jullie weten alles beter, dat heb ik wel gezien in het forum, maar er is echt een andere wereld waar jullie niet veel van snappen volgens mij.

    Nee hoor, ik weet nog lang niet alles. En een mening is net een navel. Iedereen heeft er een, maar je hebt er geen moer aan.

    Ik wil ‘die andere wereld’ wel ontdekken. Maar als ik naar je site kijk, zie ik echt geen zaken die duiden op iets wat ik niet zou kennen.

    Een hoog Casper Camps of Eric Dieperink-gehalte. En dat is toch echt geen nieuwe wereld…

  • Maarschalk

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Iemand? Noems eens wat namen want ik netwerk

    > inmiddels zo'n 25 jaar.

    > Misschien leuk om oude makkers te contacten.

    >

    Jij was toch juist niet van de mlm? Nu ineens weer wel?

    Vertel eens Jort, je reageert nu in elk nieuw topic, maar in je eigen topic staan nog tig vragen open. Wanneer ga je die nu eindelijk eens beantwoorden? Wanneer ga je nu eindelijk eens documenten toezenden?

  • Jort

    >>Jij was toch juist niet van de mlm? Nu ineens weer wel?

    Nee hoor. Maar als jij netwerken alleen maar kent in combinatie met mlm…tja…

    >>je reageert nu in elk nieuw topic

    Ja en?

    >>maar in je eigen topic staan nog tig vragen open

    Dus? Mag ik niet meer reageren voordat…?

    Ik heb al aangegeven dat met de info die ik hier neer zou zetten geen cent wijzer word.

    En of jij er happy van wordt? Geen idee…zou me een worst zijn..

    En als je echt zo nieuwsgierig bent, wacht je maar op de nieuwe site. Daar komt het op te staan…

  • Maarschalk

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > >>Jij was toch juist niet van de mlm? Nu ineens

    > weer wel?

    >

    >

    > Nee hoor. Maar als jij netwerken alleen maar kent

    > in combinatie met mlm…tja…

    >

    Dus …. hoe is het dan bedoeld? Je roept elke keer meer vragen op dan je beantwoord.

    > >>je reageert nu in elk nieuw topic

    >

    > Ja en?

    >

    Opvallend dat de informatie aangaande jouw “geweldige kans” steeds maar uitblijft.

    > >>maar in je eigen topic staan nog tig vragen

    > open

    >

    > Dus? Mag ik niet meer reageren voordat…?

    >

    Nogmaals, opvallend is dat de informatie aangaande jouw “geweldige kans” steeds maar uitblijft. Zo'n geweldige kans, iedereen dient in te stappen, maar als er om nadere info wordt gevraagd, cruciale info zelfs, dan ineens heb jij promotor van die geweldige kans niks meer te melden.

    > Ik heb al aangegeven dat met de info die ik hier

    > neer zou zetten geen cent wijzer word.

    >

    Met andere woorden, de gevraagde informatie heb je dus niet. En de gevraagde informatie is wat nodig is om te beoordelen of die geweldige kans echt zo'n geweldige kans is.

    > En als je echt zo nieuwsgierig bent, wacht je maar

    > op de nieuwe site. Daar komt het op te staan…

    >

    Ja, die hebben we vaker gehoord. Van jou en van andere, straks, straks, straks.

  • Jort

    Wat loop je nou toch te sputteren, man?!

    Er is een website met info en als dat je niet aanstaat en je wilt meer info dan mail je je vragen gewoon even.