Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jeetje

  • d@nielle

    even voor de goede orde, ik bedoel niemand specifiek, maar in het geheel hoe er hier op het forum aan toe gaat.

    het is jammer dat het zo gaat want ooit was dit best een interessant forum

  • Econometrist

    Zet je maar schrap.

    Voor sommige mensen hier behoor jij, mede door de volgende posts in deze topic, nu definitief tot ‘de tegenstanders’, die ‘mislukt’ zijn, omdat ze ‘te lui zijn om er voor te werken’. Dat dit voor 99,9% van de instappers geldt waarvoor gewoon de wal het schip heeft gekeerd wordt door bepaalde types die er zelf ook niet mee rond komen hardnekkig ontkend in de ijdele hoop dat dit voor hen uiteindelijk wél tot succes zal leiden.

    Wat dit betekent voor de benaderingswijze door dit spul heb je zelf al correct samengevat.

  • d@nielle

    ik ben geen tegen, maar ook geen voorstander, feit is wel dat het vaak mooier wordt gemaakt dan het is.

    iedereen wil graag veel geld verdienen. maar je moet er echt wat voor doen. en dat kan bij een normale baan/bedrijf ook ;)

  • Econometrist

    d@nielle Schreef:

    ——————————————————-

    > het is jammer dat het zo gaat want ooit was dit

    > best een interessant forum

    Ja, maar blijkbaar een eenzijdig forum zonder tegenspraak waar de negatieve kanten niet werden belicht. Logisch, omdat dat natuurlijk niet meewerkt in het vinden van ‘downline’. Als jij je 10 jaar geleden de mathematische principes had gerealiseerd die maken dat het voor de overgrote meerderheid van de deelnemers een onhaalbare kaart is, zou je er dan ooit aan begonnen zijn?

    Het was dan misschien ‘interessant’, maar blijkbaar niet erg informatief. Het had je een hoop tijd kunnen besparen als je toen had geweten wat je nu weet, nietwaar?

  • d@nielle

    Het was dan misschien ‘interessant’, maar blijkbaar niet erg informatief. Het had je een hoop tijd kunnen besparen als je toen had geweten wat je nu weet, nietwaar?

    dat wel maar al doende leert men ;) of wijsheid komt met de jaren ofzoiets :D

  • Econometrist

    Voor een bepaald iemand die hier op het forum uithangt ben jij nu ‘een tegenstander’, of je dat nu wilt of niet. Sterker nog: waarschijnlijk word jij binnenkort verklaard dezelfde persoon als ik te zijn, eveneens of je dat nou wilt of niet. Voor diezelfde bepaalde persoon hier is namelijk iederéén die niet kritiekloos het halleluja predikt over mlm één en dezelfde persoon…

  • d@nielle

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    Sterker nog: waarschijnlijk word

    > jij binnenkort verklaard dezelfde persoon als ik

    > te zijn..

    ach we konden het slechter treffen he, ik wil best de discussie aangaan. ik ben niet bang aangelegd, en best intelligent al zeg ik het zelf ;)

  • Jort

    >>Zoals Jort, om hem er nog maar eens bij te halen, het kan niet dat je 75 euro betaald en dan rustig af gaat zitten wachten totdat het ineens 32,500 euro waard is….

    Nee, dat kan ook niet! Misschien moet je iets beter je huiswerk doen en dan pas ergens op reageren.

  • Alex van Breemen

    Waarom zou zij nu als tegenstander aangewezen worden? Je maakt een aanname en presenteert dat als waarheid.

    Zoals Danielle al zelf zegt is het concept voor haar niet het concept wat zij er van dacht dat het dat zou zijn. Daar is totaal niets mis mee. Net als in iedere tak van het bedrijfsleven of hoe je het wilt noemen zijn er bij de MLM bedrjven mensen succesvoller dan de ander. Maar wat versta jij onder succesvol? Voor de 1 is dat € 100,- extra in de maand en voor de ander is dat € 1000,- of meer in de maand erbij.

    Ik heb mensen in mijn downline die erg tevreden zijn met € 250,- in de maand extra en ik heb mensen in mijn downline die meer verdienen per maand dan ik, en daar ben ik niet jaloers op of wat dan ook omdat zij het verdient hebben met hun inzet en hun visie.

    Het is en blijft jammer dat er op deze wijze met elkaar omgegaan wordt na al die jaren.

  • d@nielle

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > >>Zoals Jort, om hem er nog maar eens bij te

    > halen, het kan niet dat je 75 euro betaald en dan

    > rustig af gaat zitten wachten totdat het ineens

    > 32,500 euro waard is….

    >

    >

    > Nee, dat kan ook niet! Misschien moet je iets

    > beter je huiswerk doen en dan pas ergens op

    > reageren.

    oehh gevoelige snaar :S

    ik schrijf wat jij hieronder presenteert.