Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

President Clinton Endorses Network Marketing & Direct Selling

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > vanaf 1.14.. begint Clinton de Direct sales - waar

    > Network marketing onder gerekend wordt te

    > promoten..

    Er is inderdaad een antwoord gekomen. Maar hij heeft dus nergens networkmarketing ge-endorsed. En ook direct sales niet. Pak eens een woordenboek en zoek op wat endorsen betekent. Enkele feiten opnoemen, en dat ook nog als dankwoord voor een financiële contributie, valt niet onder de noemer endorsen.

    >

    > Maar jij zult ongetwijfeld het woord network

    > marketing in zijn eigen aanwezigheid bedoelen.. En

    > daar sla je de plank alweer eens mis..

    Ooh, nu ben ik benieuwd waar ik de plank missla. Misschien dat jij ons na deze *kuch* endorsement kan laten zien dat oud-president Clinton inderdaad is begonnen als distributeur in de mlm. Of had hij er toch niet zoveel vertrouwen in dat hij na dit dankwoord na de financiële bijdrage van de sector ook zelf een kans zag in deze marketing methodiek?

    Zou trouwens wel wat geweest zijn. Clinton die na zijn presidentschap als distributeur begint. Hij kent alle wereldleiders en belangrijke politici. Moet je eens indenken wie hij allemaal kan benaderen. En toch schrijft hij liever een boek en geeft hij liever lezingen. Erg overtuigend dus, dat filmpje, veel overtuigender dan de daden van Clinton zelf.

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > http://youtu.be/X_eGbfTPbGY

    >

    > Deze video zal ook wel bewerkt zijn of in enige

    > vorm gemanupileerd.

    Ik zie dat je je taalfout hebt aangepast. Op aanraden van econometrist of je zus?

    Het wordt trouwens wel een beetje de norm hè? Filmpjes van Kevin Spacey, Bill Clinton, Donald Trump en Robert Kiyosaki, allemaal staan ze schijnbaar achter mlm. Maar geen van hen begint daarna als distributeur. Vind jij dat niet vreemd?

  • Alex van Breemen

    Endorsen betekent: sanctioneren, goedkeuren, aanbevelen, versterken, steunen..

  • Alex van Breemen

    Dus om iets te promoten moet je er zelf ook iets mee doen of bij horen?

    Dus als Tanja Jess Actimel promoot op de TV is ze volgens jou ook gebruiker voor dit product? George Clooney promoot niet alleen de Nespresso hij drinkt dit ook omdat hij anders dit niet kan promoten?

    Alweer sla je de plank mis…

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Dus om iets te promoten moet je er zelf ook iets

    > mee doen of bij horen?

    >

    > Dus als Tanja Jess Actimel promoot op de TV is ze

    > volgens jou ook gebruiker voor dit product? George

    > Clooney promoot niet alleen de Nespresso hij

    > drinkt dit ook omdat hij anders dit niet kan

    > promoten?

    >

    > Alweer sla je de plank mis…

    George Clooney wordt betaald om Nespresso te drinken. Doch Nespresso is een drankje.

    Maar dat mlm waar jij zo dol op bent is naast een marketing methode een methode, zij het een kansloze methode voor kanslozen, om geld te verdienen. En als iemand mij gaat vertellen dat hij een methode heeft gevonden om geld te verdienen, maar zelf deze methode niet toepast, ja, ik ben dan iemand die het advies waardeloos vindt. Jij blijkbaar staat helemaal te juichen als je weer een bekende naam ziet. Zodra het om geld verdienen gaat heb ik meer vertrouwen in daden dan woorden, jij hebt blijkbaar meer vertrouwen in de bekendheid van de persoon die het advies geeft.

    Zoals jullie mlm-ers ook wel eens als voorbeeld geven, als je auto stuk is ga je dan naar een BN-er voor advies of naar een automonteur? En dan is altijd het antwoord van de mlm-ers dat je naar de automonteur moet gaan. Doch zodra het om mlm-en gaat is het advies van een BN-er ineens wel van belang.

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Endorsen betekent: sanctioneren, goedkeuren,

    > aanbevelen, versterken, steunen..

    Het woordenboek heb je gevonden, het woord endorsen ook. Nu nog laten zien wanneer nu precies Clinton networkmarketing endorsed.

    Om je tijd te besparen, hij endorsed helemaal niets. Hij ratelt wat feiten af als dank voor geld wat door de DSA gestort is.

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Alex van Breemen Schreef:

    > ————————————————–

    > > gemanupileerd.

    >

    >

    > Ik zie dat je je taalfout hebt aangepast. Op

    > aanraden van econometrist of je zus?

    Ik zie anders nog maar één van de 3 spelfouten opgelost, hoor :)

    Zus nog niet helemaal wakker denk ik, dus moet ik er maar weer aan te pas komen.

    Toch wel knap, 3 spelfouten in één woord te kunnen maken. Ik wist trouwens niet dat bewerken achteraf mogelijk was..

    ps. Alex, nog 1 keertje wijzigen, en je letterdoosje kan dicht blijven…

  • Alex van Breemen

    Mijn zus is er helaas niet meer. Ze is omgekomen bij een vliegtuigongeluk vorig jaar.. Niet dat jullie dat moeten weten of aantrekken zeg maar..

    Op Spelfauten wort ek niet afgerekend en bij jullie is dat buiten het verhaal een andere richting proberen op te draaien het enige wat jullie vinden. Sh.t.. buiten het persoonlijk aanvalluh van personas dan…

  • Alex van Breemen

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Alex van Breemen Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Endorsen betekent: sanctioneren, goedkeuren,

    > > aanbevelen, versterken, steunen..

    >

    > Het woordenboek heb je gevonden, het woord

    > endorsen ook. Nu nog laten zien wanneer nu precies

    > Clinton networkmarketing endorsed.

    >

    > Om je tijd te besparen, hij endorsed helemaal

    > niets. Hij ratelt wat feiten af als dank voor geld

    > wat door de DSA gestort is.

    En dat laatste kan JIJ natuurlijk binnen 10 seconden bewijzen met niet zelf ontwikkelde documenten of dergelijke? Maar net als jij meteen klaar staat met je antwoord doe ik dat ook maar: Je kan dat niet… Gaan we de discussie nu een andere kant opsturen om maar te kunnen verdoezelen dat ook jij met regelmaat spreekwoordelijk uit je nek kletst en niets kunt en kan weerleggen?

    Ik ben blij dat je deze tactiek nog niet verleerd bent. Het is alleen zo jammer dat er steeds meer mensen jou door hebben en je niet meer als een serieuze discussiepartner zien, maar meer voor die lastige zeikerd die steeds het zelfde plaatje opzet zodra er iemand zijn neus tussen de deur steekt van dit prikbord of welk forum dan ook die iets met mlm te maken heeft.

    Ik weet en zie dat er mensen zijn die dmv MLM een goed inkomen hebben gecreëerd en dat op de eerlijke manier. Jij en je collega Eco hebben met 1 van deze hier ooit op het prikbord mogen babbelen en ondanks dat hij jullie diverse feiten aandroeg werd hij uitgemaakt voor de grootste crimineel. Buiten deze erg gewaardeerde persoon binnen de MLM ken ik er nog meer en ze zijn niet op 1 hand tellen..

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn zus is er helaas niet meer. Ze is omgekomen

    > bij een vliegtuigongeluk vorig jaar.. Niet dat

    > jullie dat moeten weten of aantrekken zeg maar..

    >

    Alex mijn oprechte condoleances met je zus.

    > Op Spelfauten wort ek niet afgerekend en bij

    > jullie is dat buiten het verhaal een andere

    > richting proberen op te draaien het enige wat

    > jullie vinden. Sh.t.. buiten het persoonlijk

    > aanvalluh van personas dan…

    Hier moet ik toch even bezwaar maken. Jij was de persoon die ooit over je zus begon alhier, en dat jij het wel wist omdat jouw zus lerares was. Dus jij bent de persoon die haar erbij gehaald heeft, niet wij. Wetende dat zij overleden is zal ik het niet meer over haar hebben.

    Inderdaad, op spelfouten wordt je niet afgerekend, in de mlm wereld althans. In de rest van de wereld maakt men zich wel druk om taalbeheersing. En meer in zijn algemeenheid opleiding.