Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Business met mogelijkheden

  • Maarschalk

    Als je doelt op Endless Vacation Rentals bedoelt, dan heb ik een voorbeeld gevonden.

    Peacock Suites in Anaheim, via die site 190 dollar per nacht, via de site van het hotel zelf 58 euro voor dezelfde datum.

    Waar kan ik intekenen?

  • mrtelecom

    Wil je oma je dat geld wel lenen?

  • Maarschalk

    René, is het je wel eens opgevallen dat jij als mlm-er het tegenwoordig nooit meer over mlm heeft? Op een mlm forum notabene. En dat de mensen die jij beschuldigt van zieken het wel over mlm hebben?

  • mrtelecom

    Ben je alweer je afspraak vergeten met je dokter om eens wat medicijnen te krijgen voor dat slecht functionerende geheugen van je?

  • Econometrist

    Als je de link volgt van de TS, en dan de menukeuze “WorldVentures als Business” aanklikt (aan de rechterkant dat tweede plaatje van boven met dat gephotoshopte watervalletje), en dan de knop “Dreamtrips” direct links naast dat grote logo, en dan in het volgende scherm op dat draaiende wereldbolletje links naast het filmpje klikken om aan te geven waar je naartoe wilt, of het kalendertje om aan te geven wanneer.

    En dan verder.

    Het is wel een mooie site, eens kijken of er wat ideeën op te doen zijn.

  • Econometrist

    mrteledom

    Bijvoorbeeld 3 overnachtingen een 4-daagse trip noemen is standaard in de reisbranche

    Gelul!! Dat is misschien waar als een reis en een dagprogramma wordt aangeboden, want dan gaat het tenslotte ook om de tijd die je van huis bent, maar hier is het gewoon niks meer of minder dan 3 hotelovernachtingen. Je mag iets minder dan 68 uur je hotelkamer in, en that's it. Niks geen 4 dagen!!

    Wel begrijpelijk trouwens, zo'n denktrant van een wannabe salesman. Met de foldertjes van het reisbureau onder je neus dromend van verre reizen terwijl je feitelijke vakanties neerkomen op een weekje gehandicapten op de pot zetten tijdens een busreisje naar het drielandenpunt kom jij dat soort marketing uitspraken natuurlijk regelmatig tegen. Maar menigeen heeft het je al vaker verteld; je moet wel zorgen dat je dromen en reallife goed uit elkaar weet te houden.

    mrteledom

    En tja, dat reizen volgeboekt zijn deze tijd van het jaar is natuurlijk ook iets dat onze forumclown, die hooguit een campeerplaats in het najaar kan betalen, niet weten kan.

    Zeg eens, rené; wat is er voor jou te moeilijk om te begrijpen aan het feit dat het hotel in die aanbieding waar ik het over had gewoon nog 2 kamers vrij heeft? Niks ‘volgeboekt in deze tijd van het jaar’ dus, er is gewoon nog plaats, maar onze ‘business met mogelijkheden’ wil deze plaatsen blijkbaar helemaal niet verkopen. Ze zijn alleen uit op de 860 dollar van de inschrijvers, en that's it!!

    Het is jammer dat jij je centjes al hebt uitgegeven aan de cursusverkopers die teren op de mlm, want nu moet jij wachten tot eufory naar de beurs gaat voordat je aan deze mooie reisorganisatie kunt deelnemen. Nooit dus. Maar mijn tip om die kamer gewoon via booking.com te boeken was gratis, dat scheelt alweer, nietwaar? Alweer een voorbeeld waarbij niet-mlm goedkoper is…

  • Maarschalk

    Thanks. Dat is een andere site dan ik gevonden had.

    Volgens deze mlm site in Oxnard $218 pp, volgens website van het hotel zelf $649 voor de hele groep, Gebaseerd op double oocupancy, wat neerkomt op 4 personen in een kamer met 2 bedden. Ik vraah met af wat discount sites kunnen leveren qua prijs. Maar die mlm is inderdaad erg duur. Ik vraag me af wat nu precies hun toegevoegde waarde is. Voor de reiziger dan, want voor die Tony weet ik het wel.

  • Econometrist

    mrteledom

    Ook keer op keer rond dezelfde tijd.

    Wat dat aangaat rené, jij komt hier doorgaans binnen 4 minuten na één van ons. Heeft Maarschalk dan toch gelijk dat jij ons bent?

  • mrtelecom

    Aha, stampvoeten dus. Op de rand van huiliehuilie.

    Leuk om te zien natuurlijk dat, als we Ecoschalkjes theorie doorvoeren naar het reguliere bedrijfsleven, 99,9% van alle reisorganisaties oplichters zijn.

  • mrtelecom

    Niet meer doen of je niet een en dezelfde persoon bent, Ecoschalkje. Het is nu wel duidelijk.

    En ook niet meer doen of ik je niet al heb uitgelegd hoe het komt dat ik zo snel reageren kan. Dat heb ik namelijk al uitgelegd. Al is het wel duidelijk dat dat je boven de pet gaat.