Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Je denkt ook dat je een econometrist en een

    > controller bent. Scheer je weg, je hebt een ban en

    > bent volkomen gestoord.

    >

    We zijn dus weer terug bij mrtelecom = Maarschalk = Economtrist = elke andere poster hier op het forum.

    Aangezien we allemaal een en dezelde persoon zijn en dus allemaal René zijn kan ik het enkel met je eens zijn dat wij (jij dus die ik is) volkomen gestoord zijn.

  • mrtelecom

    Dat is dus een oxymoron. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat is dus een oxymoron.

    Huh?

    Ik kan me voorstellen dat dit stijlfiguur nog niet behandeld was toen jij aan het eind van je leerplichtige leeftijd de basisschool verliet, maar blijkbaar snap je ook de uitleg van de Wikipedia niet. Ik zou willen voorstellen dat jij je eerst eens op de schijnbare paradox (jaja, let op de geïmpliceerde dubbele tegenstelling als gevolg van het toegevoegde ‘schijnbare’) van het vergaren van een inkomen door mlm-deelnemers richt voordat jij je gaat bezig houden met begrippen die lichtelijk boven je theewater gaan…

  • mrtelecom

    Ah, het was een van de vele woorden die niet in je vocabulaire voorkwamen en die je dus op Wikipedia moest opzoeken. Maar zoals wel te verwachten was begrijp je het nog steeds niet. Het is echter wel duidelijk hoe jij wanhopig probeert om jezelf als hoogopgeleid te doen voorkomen. Die gooien we dus maar op het stapeltje naast “herkent een universiteit niet”. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ah, het was een van de vele woorden die niet in je

    > vocabulaire voorkwamen en die je dus op Wikipedia

    > moest opzoeken.

    Nee rené, het is een begrip waarvan jij, gezien de verwijzing die je gebruikt en die voor iedereen terug te lezen staat, zo geprononceerd blijk geeft de betekenis niet te kennen. Misschien kan je ons nog eens laten lachten door een poging te doen om aan te duiden waar in de post waar jij op reageerde de contradictio in adjecto aan te treffen valt op basis waarvan het als oxymoron kan worden aangemerkt?

    HAD jij nou maar even de Wiki erop nagelezen vóórdat je overging tot het plaatsen van zulke onzin, dan was jou die canard bespaard gebleven. Zal IK je anders wat voorbeelden van een oxymoron geven? Ok, hier dan:

    - mlm succes

    - euphony tycoon

    Snap je het nu een beetje?

  • mrtelecom

    Ik ben blij dat je nog reageert. Was al bang dat ik je verjaagd had. Maar tja, ik had natuurlijk rekening moeten houden met het feit dat dat schrijven van je, door het UWV verplichte, sollicitatie brieven je niet zo snel af zou gaan. En dan vooral na deze reactie waarin je weer duidelijk laat zien niet te snappen wat je kopieert en plakt. En nu…scheer je weg, je hebt een ban.

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > Zal IK je anders wat voorbeelden van een oxymoron

    > geven? Ok, hier dan:

    > - mlm succes

    > - euphony tycoon

    >

    Je hebt er nog 1 gemist:

    mrteledom on topic

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben blij dat je nog reageert. Was al bang dat

    > ik je verjaagd had. Maar tja, ik had natuurlijk….

    Ja rené, maar in tegenstelling tot jou heb ik een leven te leven, ik kom wel eens buiten en ik zie wel eens mensen. Weer zo'n concept dat jou niets zegt, dat snap ik ook nog wel, maar verder ga ik toch geen moeite doen om nadere uitleg te geven. Zoek het maar eens op internet uit wat mensen zoal voor dagbestedingen kunnen hebben….

  • mrtelecom

    Ja, ik heb gehoord dat het UWV inderdaad erg goed is om te zorgen dat je de hele dag aan werk zoeken besteed. Nu….scheer je weg, je hebt een ban!!

  • mrtelecom

    En weer dat gebrek aan taalbegrip van Ecoschalkje. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!! En je moet nog wat sollicitatie brieven schrijven.