Jort Schreef:
——————————————————-
> Nou, nou…als fora verslaafde moet je wel erg
> lang nadenken over een paar simpele vragen…
Me dunkt dat er nog het e.e.a. open staat aan simpele vragen, maar zal ik dan maar even een helpende hand aan je herinnering bieden?
> Stel je vragen..:
1) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
2) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
3) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
4) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
5) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
6) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
7) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
8) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
9) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
10) Waar blijven de ‘details en tastbare bewijzen’ waar je 7 weken geleden op korte termijn mee zou komen?
> enz
> enz
> enz
En de vragen & antwoorden van Tros Opgelicht?
En de 612 pagina's dikke uitwerking van dit concept?
En de presentatie in combinatie met de waterdichte garantie?
En het toelatingsnummer van de AFM?
Zoals je ziet hoeft er niet lang nagedacht te worden over de vragen, die staan hier allemaal al weken lang. Waar lang over nagedacht lijkt te moeten worden is over de beantwoording ervan… door jou! We zien ze hier graag tegemoet. De documenten kan je naar Koos, Maarschalk of mij sturen, wij zorgen dan wel dat ze doorgestuurd worden. Om je het opzoeken van mijn mailadres te besparen: mlmendatsoorttroep@xs4all.nl , dan komt het wel terecht.
Veel succes met je vlotte beantwoording van deze simpele vragen waarvan je de antwoorden al hebt liggen!!