Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

• Maarschalk

Ik kan me wel indenken waarom jij denkt dat we één en dezelfde persoon zijn Jort. Eindelijk in deze kolder die jij een geweldige kans noemt eens een stukje verstand wordt er getoond. Dat ontbrak blijkbaar bij alle andere mensen die jij hebt verteld over deze geweldige kans, anders had je het hier nooit neergekwakt. Doch ik kan je verzekeren, er is niet een verstandig woord gekomen van 1 persoon, doch wel van 3 personen, drie verschillende personen weltverstaan.

• Jort

Alberto doet zeer goed werl. Ik kijk altijd weer als hij smerige zaakje ontmanteld…

Beank is geen partij voor Alberto. Alberto is een zeer intelligente man en ziet net als Tros opgelicht dat hij niets kan bereiken met een uitzending over Beank.

Ik twijfel…ik zou best de vragen en antwoorden hier neer willen zetten, maar voor wie eigenlijk?

Op dit forum zijn 3 is 1 persoon aanwezig….De kans is nihil dat ik daar iets wijzer van wordt, maar nog belangrijker…ik gún het ze niet!

Ik twijfel…

• mrtelecom

Gewoon niet doen, die persoon kraakt toch alles af. En zelf weet hij niet eens wat een universiteit is. Gewoon negeren die trol.

• Koos

Welke persoon kraakt alles af?

Welke persoon weet niet wat een universiteit is?

Ik ga verder echt niet op mijn knietjes zitten smeken of ik alsjeblieft die lijst met vragen en antwoorden mag zien.

Het werd gemeld dat er zo'n lijst is en dat die per e-mail toegezonden kon worden.

Ik heb vervolgens een e-mail adres gegeven, maar tot nu toe niets mogen ontvangen. Er wordt een hoop omheen gedraaid.

Er werden in het begin wat vragen gesteld over deze ‘opportunity’, maar die vragen werden allemaal vakkundig ontweken.

Wel werden er paranoide aannames neergezet dat ik andere personen zou zijn, zonder enig bewijs hiervoor.

Het zou zoveel gemakkelijker zijn geweest als we die lijst al eens hadden kunnen doorlezen.

Misschien worden daarmee onze vragen beantwoord, of er rijzen nog meer vragen.

• Econometrist

Ja René, een poging tot doodzwijgen is inderdaad de aangewezen strategie als je iets te verbergen hebt, waarvan we weten dat jij daar ook veel ervaring mee hebt. Immers, elk beetje informatie dat je geeft over een produkt waarbij poep aan de knikker zit licht weer een tipje van de sluier op om weer een beetje viezigheid te onthullen. En dat dit een produkt is dat niet in de haak is weten we onder meer van jouzelf uit jouw allereerste bericht in deze thread.

Wat zowel jij als Jort echter over het hoofd zien is dat er misschien weliswaar weinig mensen hier schrijven, maar dat een discussie als dit wel in google gevonden wordt door mensen die zoeken op beank omdat ze te horen gekregen over deze geweldige buitenkans om gratis en voor niets tot € 291.825,= in de pocket te krijgen. Die lezen hier in het forum hoezeer er allerlei excuses worden opgebracht om toch vooral maar niet enkele simpele vragen te beantwoorden. Vind jij het anders ook niet raar dat het nu al meer dan een jaar duurt om een kleine 2500 mensen te vinden om tegen een geringe investering van 625 euro deze kleine 3 ton te komen ophalen?

Ik heb een licht vermoeden hoe dat komt; de gevraagde informatie die hier wordt ontweken -met het compleet stompzinnige maar vooral irrelevante excuus dat de mensen die erom vragen één en dezelfde zouden zijn- is helemaal NERGENS op het internet te vinden! Ook niet op plaatsen waar wij helemaal niet komen. Het achterhouden van de informatie is dus niet symptomatisch voor de discussiewijze van Jort ten opzichte van ons, maar van de hele constructie en iedereen die zich er mee bezig houdt. Dat geeft toch te denken, nietwaar?

Wetende hoe jij oplichterspraktijken in allerlei piramideconstructies een warm hart toedraagt, is het daarom nog maar de vraag of Jort hier met jouw welgemeende advies een dienst bewezen is of alleen maar verder duidelijk wordt gemaakt dat het hier een vorm van oplichterij betreft. Ja, je leest het goed: oplichterij!! Zo heet het namelijk als je geld vraagt voor dingen waarvan vooraf al bekend is dat die nooit geleverd gaan worden. En dat het bekend is, toont de gevolgde handelswijze buiten elke twijfel aan. Wat mij betreft hoeven we niet te wachten tot 2012 om deze constructie te doorzien als de scam die het is….

• mrtelecom

En zo gaat een klein achterbaks schoffie gewoon verder met zijn zielige vertoning, onder diverse identiteiten. Ik heb medelijden met je.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En zo gaat een klein achterbaks schoffie gewoon

> verder met zijn zielige vertoning, onder diverse

> identiteiten. Ik heb medelijden met je.

Inderdaad, je moet er maar mee kunnen leven dat je je altijd maar als kleine oplichter door de maatschappij beweegt. Ik begrijp alleen niet waarom jij daar zo tegen fulmineert, want jijzelf doet dat toch ook? Weliswaar hebben jullie afstand van elkaar genomen als zijnde mlm-er versus piramidespeler, maar de principes zijn hetzelfde…

• Maarschalk

Jort, zijn die laatste polissen al onder de pannen? Zodat jullie nu aan de slag kunnen? Ondanks dat dit werkelijk een helemaal geweldige kans is is het nogal stil de laatste tijd.

• Econometrist

Ja logisch. Mensen die graag 30 mille in de portemonnee geschoven krijgen zonder er iets voor te hoeven doen zijn moeilijk te vinden. Nederlanders werken er liever hard voor, want dan heb je er meer plezier van…

• mrtelecom

Zo zeg, ff een programmetje gedownload om op oma's pc in te loggen zodat het lijkt dat het hier echt niet om 1 en dezelfde persoon gaat. Knap hoor.