Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> de autovergoeding waar ik recht op heb alleen al is

> meer dan hij in de maand van onze overheid krijgt.

Dat is dan wel weer waar. Ik betaal alleen maar aan onze overheid, dus elke cent die jij krijgt is meer. Maar het is voor het goede doel denk ik dan altijd maar; mlm-ers moeten toch ook leven, nietwaar?

Wel frappant weer hoe jij warme banden aanhaalt met piramidespelers. Is dat een gevalletje soort-zoekt-soort, of wat?

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor,

>

Dat is wel een beetje de norm bij aan het worden. Jij roept iets, bewijst niets, maar een ander heeft steeds vergietgeheugen.

Zullen we eens terugkeren op het onderwerp mlm? Specifiek jouw mlm, Euphony?

Jij kwam hier ooit hoog van de toren blazen over een beursgang. Heel veel later, enkele maanden geleden zelfs een artikel in de krant erover. En nog steeds, niets gezien.

Hoe staat het met die beursgang?

• mrtelecom

Jij betaald aan de overheid? Kom op zeg, die waandenkbeelden lopen nu toch echt uit de hand. Weet je niet hoeveel je psychiatrische behandeling kost?

Maar gelukkig heb je oma om je af en toe een paar centjes toe te stoppen.

• mrtelecom

Daar heb je, wat betreft de laatste paar maanden betreft, volkomen gelijk in. Tja, dat is nu eenmaal je eigen tactiek en nu die naar jezelf gebruikt word is het ineens niet leuk meer. Ik zal je een hint geven (voor je weer huiliehuilie gaat); de uitspraak is vandaag gedaan.

Ach wat, ik zal eens aardig zijn (en daarmee de zoveelste leugen van Ecoschalkje om zeep helpen): De leugen ontmaskerd

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Daar heb je, wat betreft de laatste paar maanden

> betreft, volkomen gelijk in.

>

Jij roept al veel langer dan een paar maanden aangaande de beursgang. Het blijft een beetje het standaard mlm verhaal. Straks, straks, straks.

> Ik zal

> je een hint geven (voor je weer huiliehuilie

> gaat); de uitspraak is vandaag gedaan.

>

Vertaling: die link komt er dus niet.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> 9 jaar geleden ….

Ach ja, dat was die mooie tijd van vóór de beursgang van eufory. Wie herinnert die zich niet?

Jij volkomen platzak vanuit Australië gevlucht bij paps en mams inwonend, direct al de fake-it-'till-you-make-it methode hanterend. Een tijd waarvan je later hebt verteld dat je begonnen was zonder verstand van zaken, wat ons toen nog he-le-maal niet opgevallen was (wink wink).

Ehhh… en nou zijn iemands dromen kapot zei je? Terwijl jij in je enorme twee-onder-één-kap villa je enorme imperium leidt? En je vakanties bestaan uit bejaarde konten afvegen op een rijnreisje met de zonnebloem? Jaja, het leven van een mlm-er gaat over rozen. Ik hoop dat de appeltjes aan de bomen in jouw straat al rijp zijn, dan kan je in ieder geval appelmoes koken en hoef je een dagje minder bij je ouwelui aan te kloppen voor eten aan het eind van de maand…

• mrtelecom

En met mijn aanpassing zojuist is je bewering om zeep geholpen. En ook wat betreft je bewering over de beursgang laat je weer zien een vergietgeheugen te hebben: De afgelopen jaren ben jij de enige geweest die het steeds over die beursgang had.

Kortom: Wederom volop bewijs dat geen woord van Ecoschalkje ook maar in de buurt van de waarheid komt. Het is gewoon een ordinaire oplichter.

• mrtelecom

We zitten weer dicht bij huiliehuilie van Ecoschalkje: De leugens volgen elkaar in rap tempo op (helaas voor ons forumclowntje zijn er net weer een paar ontmaskerd) en dat gaat altijd vooraf aan een grote huiliehuilie bui: Een van de leugens ontmaskerd

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En met mijn aanpassing zojuist is je bewering om

> zeep geholpen.

>

We zijn dus weer terug bij Econometrist = Maarschalk = Brokkel = Koos Werkeloos = Student26 = elk kritisch tegengeluid alhier.

Een grijze afgedraaide plaat die ook nog eens incorrect is.

> En ook wat betreft je bewering over

> de beursgang laat je weer zien een vergietgeheugen

> te hebben: De afgelopen jaren ben jij de enige

> geweest die het steeds over die beursgang had.

>

En weer zit je fout. Ik heb gezegd dat jij het al veel langer over de beursgang hebt. Niet dat jij het er steeds over hebt. Het klopt dat Econometrist en ik dit steeds aanhalen.Wij zijn namelijk benieuwd wanneer dat nu eindelijk eens plaats gaat vinden. Ook heeft Econometrist je al eens gevraagd aan welke voorwaarden voldaan moet zijn om die beursgang eindelijk eens plaats te laten vinden. Waarop nooit een antwoord is gekomen.

> Kortom: Wederom volop bewijs dat geen woord van

> Ecoschalkje ook maar in de buurt van de waarheid

> komt. Het is gewoon een ordinaire oplichter.

>

Oplichter, fout in de oorlog, heb je nog meer kwalificaties die jullie mlm-ers graag gebruiken tegen mensen die een kritisch tegengeluid laten horen?

• mrtelecom

Grappig, een leugenaar die met een volgende leugen zijn vorige leugen probeert recht te breien. En dat terwijl ook al is aangetoond dat Ecootje gewoon Schalkje is. Grappig trouwens dat ons forumclowntje er nu een paar ID's van een ander forum bij haalt. Zo zakt hij nog verder weg. Ach, als jij en je andere identiteiten zelf maar geloven dat je meerdere persoonlijkheden bent. Want stel je toch eens voor als je het zelf accepteerde; dan is de identiteitscrisis van je niet meer te overzien.

Maar goed, dat je iemand anders aanvalt nadat die dezelfde tekst gebruikt als een van je andere ID's en niet dat andere ID is natuurlijk ook al een inkoppertje. De dubbele moraal van ons oplichtende forumclowntje laat zich weer overduidelijk zien.

Hoe zal hij nu reageren: Huiliehuilie of stampvoetstampvoet? Of zal hij er nog een paar teksten tegenaan gooien dat ik failliet gegaan ben en voor de Australische politie ben gevlucht? Alles is mogelijk maar het is wel een beetje voorspelbaar.