Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • Maarschalk

    René, hoe vaak heb jij op de refresh knop lopen rammen in de hoop op een antwoord? Doet de refresh knop het nog, of is deze inmiddels stuk?

  • mrtelecom

    Och, uit je je woede dat je van oma niet op het internet mocht zo? Zal ik je eens een tipje geven; er staat een button “discussie volgen”, vink die eens aan. Dan hoef je niet meer te doen waar je mij van beschuldigd.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Overigens is het wel grappig om te zien dat

    > Ecoschalkje steeds aankomt met de “zekerheden” van

    > een baan. Eén van de zaken waarbij daar dan op

    > gewezen word is een pensioen.

    Om maar weer eens je opmerkelijke truc uit de kast te halen van het woorden in de mond van je gesprekspartner leggen. Het onderwerp “vaste baan” is alleen maar door jou, maar nog nooit door één van de critici ter sprake gebracht. Dat zou ook off-topic geweest zijn, aangezien we hier niet in vastebaan.startpagina.nl zitten. Die leugen kan jij alvast op je conto schrijven, want ik kan je nu al vertellen dat jij hier geen, ik herhaal géén, link naar gaat geven. En je gaat roepen dat ik dit lieg, want die plaat kennen we al van jou, maar dat ga je dan natuurlijk niet ook laten ZIEN.

    Verder is een pensioenreservering inderdaad een verplichte voorziening bij een vaste baan, waarmee goed en minder goed kan worden omgegaan. Echter, ook in het geval van minder goed uitvallende herindexering zien we dat er altijd nog een bepaald uitkeringsniveau overblijft, naast uiteraard de salarisbetaling volgens minimum voorwaarden voor IEDERE werknemer gedurende zijn GEHELE dienstverband, kom daar bij de mlm maar eens om.

    Houden we dat naast de voorzieningen in jouw mooie mlm, dan zien we dat er te weinig omzet is om 90% uberhaupt van enig salaris te kunnen voorzien, laat staan van enige vorm van pensioenreservering. Daar zijn eenvoudig de inkosten niet voor. Als er dan ook één ding is dat in de mlm uitermate slecht verzorgd is, dan is dat het inkomen en vooral de pensioenreservering, en daarnaast ook nog eens het verlies op het recht op een werkloosheidsuitkering bij het verlies van het werk.

    Ik snap dan ook werkelijk niet dat jij deze onderwerpen telkens weer aansnijdt, er soms zelfs een heel topic over opent, terwijl dit JUIST is waarmee mlm aan ALLE kanten DE BIETENBRUG op gaat!!! Ben jij dan gewoon zo simpel van geest, of wat?!?

  • mrtelecom

    Uiteraard gaat Ecoschalkje niet in op het toepassen van zijn eigen woorden over Justbeenpaid op het pensioenstelsel. Nee, hij probeert de doen voorkomen dat ik hem woorden in de mond leg. We zullen het maar wijten aan zijn gebrek aan taalbegrip.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Uiteraard gaat Ecoschalkje niet in op het

    > toepassen van zijn eigen woorden over Justbeenpaid

    > op het pensioenstelsel. Nee, hij probeert de doen

    > voorkomen dat ik hem woorden in de mond leg. We

    > zullen het maar wijten aan zijn gebrek aan

    > taalbegrip.

    Mijn eigen woorden over het pensioenstelsel van JBP? Waar héb je het over? Welke woorden leg je me nu weer in de mond?

    Maar zoals ik al zei: Wéér géén link van meneertje de telecomtycoon!!

    Je kan kwaken over taalbegrip wat je wilt, maar van het voeren van een discussie over mlm in een forum heb jij geen enkel begrip, en daar gaat het toch volgens mij om in dit mlm-forum. Of zie jij soms “pensioen” ergens in dit forumtopic staan?!?

    Oja, en met dooddoeners als: “weer een bewijs dat…” of “weer zeg je dat…” of “dit toont weer dat…” is de lezer denk ik wel een beetje klaar. Kom met concrete links, en anders is de betekenis van jouw aanwezigheid hier (net als op de telecommarkt overigens) van nul en generlei waarde!!

  • Econometrist

    Ik begin me eigenlijk een beetje zorgen te maken. Een heel etmaal is verstreken zonder één reactie van onze telecom tycoon. Daar moet iets ernstig mis zijn. Kan iemand zijn huis even checken, dan bel ik alvast 112…

  • mrtelecom

    Dat je de Nederlandse taal niet goed begrijpt is nou wel duidelijk en ook dat je weinig snapt van netwerkmarketing en/of piramidespelen. Voor jou is het een pot nat en je enige doel hier is om te trollen.

  • mrtelecom

    Jij maar rammen op de refreshbutton en je ziet niks gebeuren. Totale paniek bij Ecoschalkje. Huiliehuilie op huiliehuilie.

  • ron

    kijk dit maar eens naar deze link hier

  • Econometrist

    ron Schreef:

    ——————————————————-

    > kijk dit maar eens naar deze link hier

    Ja ron, dit is een uitgebreid filmpje hoe je je geld KWIJT raakt, van je bankrekening naar je jss-account, maar is er ook ergens een filmpje te zien hoe je geld van je account naar je bankrekening KRIJGT? Nogmaals, zo'n jss-account, dat zijn maar getalletjes op een website; er is geen plek ter wereld waar je die getalletjes uit een flappentap kunt trekken…