Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • mrtelecom

    Grappig, vrijwel identieke posten. Ga jij nou maar leren rekenen.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Zie je wel, je begrijpt het nog steeds niet.

    >

    Wat ik begrijp is dat als je iemand aan wil spreken op diens taalbegrip het verstandig is dit te doen zonder zelf d/t fouten te maken. En als je dan zo'n fout maakt (twee zelfs in jouw geval) je er verstandig aan doet dit toe te geven, in plaats van weer zo'n standaard “ik begrijp alles, jij begrijpt niets” post.

    Doch als ik jouw taalbegrip zou hebben dan is dus de juiste wijze van vervoegen: ik behandel, jij behandelD, hij behandelD? En ik verbaas, jij verbaasD, hij verbaasD?

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Grappig, vrijwel identieke posten. Ga jij nou maar

    > leren rekenen.

    >

    Nee René, ik maakte die fout. En ik heb daarna ook toegegeven dat ik uren en minuten door elkaar had gehaald. Als jij nou hetzelfde zou doen met je taalfout.

  • mrtelecom

    Ons rekenwonder heeft wat gevonden. Tja, voor een loonslaaf maakt het natuurlijk wel veel uit; zijn leven staat in het teken van indruk op de baas maken. Hoeveel hij zichzelf ook verloochenen moet.

  • mrtelecom

    Je kon ook niet anders. Je was zo uitgeput van het in de gaten houden van je eigen leugens dat je helemaal niet rekenen meer kon. Dat was al moeilijk zoals je eerder al bewees maar nu werd het onmogelijk. Pure stress. Al kan het natuurlijk komen doordat je de tekst niet goed meer kon lezen (laat staan begrijpen) door de huiliehuilie traantjes.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ons rekenwonder heeft wat gevonden.

    >

    Wat mij verbaast is dat jij dit zelf niet had gevonden, de juiste vervoegingen. En dat terwijl je nog wel een ander de maat nam over taalbegrip.

    > Tja, voor een loonslaaf

    >

    Je moet toch eens beslissen wat ik nu ben, een loonslaaf, een uitkeringstrekker of iemand die bij de sociale werkplaats cassettebandjes inpakt.

  • Maarschalk

    Dat is nu een verschil tussen jou en mij. Ik geef een fout toe.

    Alhoewel, het verschil? Ik vraag me eerder af of we nog overeenkomsten hebben, behalve dan dat we allebei op dit forum posten.

    En dat we allebei geen drol aan mlm verdienen. Ik niet omdat ik er nooit aan begonnen ben en jij … ? Dat kan je zelf wel invullen.

  • mrtelecom

    Grappig. Weer laat je zien dat je de betekenis van het woord taalbegrip niet begrijpt.

    En jij, van alle mensen, zou toch moeten weten hoe het zit met een baan met behoud van uitkering in de cassettebandjes centrale.

  • mrtelecom

    En de leugens stapelen zich op. Jij geeft pas iets toe als er geen ontkomen meer aan is. Voor die tijd probeer je met leugen na leugen je leugens en onwaarheden stand te doen houden. En ik heb niks ontkend, sterker nog, ik heb het in het verleden al meerdere malen toegegeven: Het interesseert me niet, die d's en t's. Rekenen kunnen en taal begrijpen, dat is vele malen belangrijker. Twee zaken die jij duidelijk niet onder de knie hebt. Want jij iets toegeven? Nee, je doet of je een fout hebt gemaakt terwijl je gewoon niet rekenen kunt.

  • mrtelecom

    Overigens is het wel grappig om te zien dat Ecoschalkje steeds aankomt met de “zekerheden” van een baan. Eén van de zaken waarbij daar dan op gewezen word is een pensioen. Echter, pas je dezelfde redenatie toe die Ecoschalkje hier toepast, dan blijkt er dus helemaal geen pensioen te zijn. Je moet er maar op vertrouwen dat je het krijgt. En gezien de recente ontwikkelingen blijkt dat vertrouwen niet erg op zijn plaats. De regels worden éénzijdig aangepast. Ergo, volgens de redenatie die Ecoschalkje hier toepast is het pensioenstelsel een piramidespel. Grappig, want dat beweerde ik een paar jaar geleden al.

    Uiteraard begint nu de glibber- en glijpartij van Ecoschalkje om zich onder deze blunder uit te wurmen.