Alex van Breemen Schreef:
——————————————————-
> Ik nodig je uit - geheel
> gratis om ± 2.000 tot 3.000 mensen te zien en te
> spreken incl Rolf Sorg (Zelf ooit begonnen bij
> Herbalife als MLM'er (OEPS!!)) die net als ik door
> het gebruik van het MLM systeem hun brood
> verdienen.
Kijk, daar ga je al. Met een goede boterham verdienen bedoel ik een min of meer modaal inkomen. Dit betekent 33.000 euro (http://www.gemiddeld-inkomen.nl/modaal-inkomen.php) wat inhoudt dat jouw 3000 mensen bij PM een totale loonsom van 100 miljoen zouden hebben. Nu is 100 miljoen de totale omzet van PM (http://pm-international.com/?action=article&a_id=8284&cid=150&c_id=1566), dus in het beste geval hebben deze 3000 mensen een OMZET van 33.000, en geen INKOMEN van dat formaat. Of worden daar de produkten gratis gefabriceerd en gedistribueerd? Om over de betaalde werknemers en andere overhead nog maar te zwijgen.
Wat we dus in Speyer vooral aan zullen treffen onder die 3000 collega's van jou zijn fakers, en voor het aantreffen van fakers hoeven we geen 450 kilometer te rijden. Die zien we hier op de fora al zat.
En het is heel leuk dat Rolf Sorg als mlm-er bij herbalife begonnen is, maar wat daar zijn verdiensten waren vermeldt de story niet. Wat hij blijkbaar wél drommels goed begrepen heeft, is dat je voor zo'n dergelijke scam niet moet werken, maar dat je er zélf eentje moet beginnen. Of wou jij soms beweren dat zijn vermogen niet afkomstig is van PM, maar van herbalife? Zijn centjes heeft hij dus verdiend AAN mlm-ers, en niet ALS mlm-er.
En nogmaals, op een wervingsbijeenkomst voor vers bloed waar de vorige generatie instinkers als klapvee aanwezig is om de mooiste beloftes aan de volgende generatie met staande ovaties te verwelkomen heb ik geen behoefte. Dat laat ik liever aan jullie soort die daar blijkbaar gevoelig voor is. Evenmin heb ik behoefte aan duizenden onverifieerbare simulanten honderden kilometers ver weg, maar slechts één hier in de buurt, waar ik eens poolshoogte zou kunnen nemen.