Ik weet niet wat er vaag is aan mijn verhaal. Ik ben misschien niet zo geletterd en geleerd als jij je voordoet maar dit:
EconomotristMaar één ding is zeker; de omzetten van alle distributeurs bij elkaar vormen de totale omzet van het bedrijf
Slaat nog kant nog wal. Met deze woorden vertel jij dat bijvoorbeeld de omzetten van alle supermarkten in Nederland ook de totale omzet van Unilever is..
Ik weet niet hoelang geleden het is geweest dat je naar school bent gegaan, maar daar heb je dat wat gequote is niet geleerd. Dus nogmaals. Mijn omzet is niet de omzet van het bedrijf. De omzet van het bedrijf - in dit geval PM International is dat wat zij aan mij verkopen. Mijn omzet is dat wat ik bovenop mijn inkoopprijs gooi en mijn winst/bijverdienste is de omzet minus alle kosten.
Mbt Radar had ik bijna geschreven u vraagt en wij draaien totdat ik de volgende zin
Wel weet ik dat je daar zowel reken- als taalkundig volkomen de bietenbrug op ging
van je las en mijn hoop tot een normale discussie als sneeuw voor de zon verdween. Dat is jammer maar helaas. Ondanks dat ben ik er van overtuigt dat je de zoekfunctie van het Radar forum weet te gebruiken net als op dit prikbord.
Mbt je 2e vraag waar je Energetix aanhaalt kan ik je vertellen dat er nu helaas 2 Energetix bedrijven zijn. In ligt in Bingen en de ander in Mainz of dergelijke. Door een interne ruzie bij de 2 directieleden is dit ontstaan en zijn er dus nu 2 Energetix bedrijven ontstaan. Maar je zult dit ongetwijfeld al weten. Ondanks dat ik niets meer doe met Energetix (buiten het betalen van mijn jaarlijkse licentiekosten van € 49,-) krijg ik maandelijks een passief inkomen van Energetix dat ligt rond de € 1.000,- tot € 1.350,- NETTO. Hoeveel geld moet jij op je spaarrekening hebben staan om dat maandelijks te mogen ontvangen?
Natuurlijk wil je bewijzen zien. Maar net zoals je mijn uitnodiging om geheel verzorgt (eten,drinken en eventueel een hotel overnachting) mee te gaan op 24/9 naar Speyer om daar de TOP distributeurs te ontmoeten en te spreken afsloeg, zal je ook steevast volhouden dat het door mij eventueel geleverd bewijs nep is etc.