Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Toppers gezocht

  • Marit Jansen

    Frank, je hebt nu enkel bevestigd dat ik het juiste besluit heb genomen.

    Maarschalk, dit is nu precies het soort gedrag dat ik bedoelde in een eerdere post.

    Allen, dit is mijn laatste post alhier.

  • Econometrist

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > Het is realistisch, maar zeker niet haalbaar voor

    > iedereen. En dit is ook een typisch geval van het

    > nadeel van dupliceren ( leg ik zo uit

    > Econometrist).

    Graag, en kan je bij die uitleg dan ook ingaan op het aantal mensen voor wie dit wél haalbaar is in relatie tot het totaal aantal mensen dat deelneemt, en bij welke groepsomzet deze 35.000 wordt behaald in absolute zin en als percentage van de omzet van de gehele onderneming?

  • Frank

    >>>Vervolgens weten zowel jij als Roy niet wanneer je iemand met rust moet laten. Roy mailt ongevraagd en jij gaat ondanks een post waarin ik aangeef niet verder met je te willen gaan toch proberen mij te overtuigen alsnog een gesprek met je te hebben en zodra ik nogmaals aangeef klaar te zijn met je volgt er nog een persoonlijke sneer

    Ik denk dat je hier een cruciale fout maakt!

    Je schrijft “ik aangeef niet verder met je te willen gaan”…

    Wie is deze IK? Maarschalk of ene Marit? Foutje met je naam invullen? Zat er aan te komen he dat je vroeg of laat door de mand zou vallen!

    Ik heb de mail van Roy gezien en gelezen en niets blijkt eruit dat het ongevraagd was. Sterker nog, je vróeg duidelijk om een reactie. En dreigen naar Roy is ongeveer het stomste wat je kunt doen!

    Ik heb “maarschalk” niet geprobeerd te overtuigen alsnog een gesprek aan te gaan. Dat deed ik bij “Marit”. Maarja, gezien je domme fout volg je het zelf nu niet meer..

    Ik denk dat Rene extra geniet van zn vakantie als hij dit leest!

  • Maarschalk

    Oefening gelukt, Frank is er in getrapt.

    De zoveelste mlm bij wie nu aangetoond is dat bijzaken belangrijker zijn dan de hoofdzaak mlm. Zodra hier de wervingsadvertentie geplaatst is direct overgaan op bijzaken en geen vragen meer beantwoorden. Dank aan Frank dat hij nu ook aangetoond heeft hoe je succesvol wordt in de mlm.

  • Maarschalk

    Dat jij nog verwacht antwoord te krijgen. Frank blijkt uit hetzelfde hout gesneden te zijn als de rest van de mlm-ers. Reclame plaatsen, en je uit de voeten maken. Af en toe terugkomen, je dan concentreren op bijzaken maar nooit, vooral nooit vragen beantwoorden die over het onderwerp zelf gaan.

  • Frank

    Uitermatig treurig gedrag dit!

    Ik ben nergens ingetrapt, maar jij laat zien een ongelooflijke druiloor te zijn!

    99 procent van jouw posts hier, gaat niet over mlm maar over bijzaken…

    Nu je betrapt bent, ga ik er werk van maken om jou verder te ontmaskeren.

    En ik kan je verzekeren…dat zal niet mals zijn…helemaal gezien je dreigementen die heel, heel dom waren..

  • Frank

    Als je nou een heel…, heeel klein beetje vent bent, maak je een afspraak en dan krijg je antwoord op alles.

    Maar jij bent typisch een mislukt persoon die geen afspraak gaat maken, bang dat je iets moet doen voor iets wat je blijkaar zo graag wilt!

    Je hoort van me…Marit!

  • Maarschalk

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > Als je nou een heel…, heeel klein beetje vent

    > bent, maak je een afspraak en dan krijg je

    > antwoord op alles.

    > Maar jij bent typisch een mislukt persoon die geen

    > afspraak gaat maken, bang dat je iets moet doen

    > voor iets wat je blijkaar zo graag wilt!

    >

    Frank, waarschijnlijk was het je nog niet opgevallen. Maar jij hebt hier reclame gemaakt. Dus mag jij ook hier uitleg geven.

    Maar nee, liever laat je mijn voorspelling uitkomen.

  • mrtelecom

    Ecoschalkje, misschien was het je nog niet opgevallen maar jij hebt een ban. Dus rot op.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ecoschalkje, misschien was het je nog niet

    > opgevallen maar jij hebt een ban. Dus rot op.

    Sinds wanneer ben jij moderator hier? En heb je dus het recht om mensen een ban te geven?