Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Maarschalk, Marit, Koos, Econometrist....gevallen!

• mrtelecom

Ach gut, het meisje is nu echt in de war.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ach gut, het meisje is nu echt in de war.

>

Dus René is een meisje? Pre op of post op?

• mrtelecom

Ha, je baas heeft je weer vrijgelaten. Ga maar even lekker buiten in de regen uitrazen, de cassettebandjes dampen versuffen je zo.

• Maarschalk

René toch, aangezien we een en dezelfde zijn weet jij heel goed wat ik de hele doe, en dus ook wat jij de hele dag doet. Wij zijn telecom magnaat bij euforie.

• mrtelecom

En weer denkt Ecoschalkje dat ze groter is dan ze is. Helaas, jij gelooft ook alles. Daarom ben je natuurlijk ook in MLM gestonken. Maar toen kwam het op de aard van het beestje aan en brouwde je er niks van. Helaas, tuig blijft tuig, leugenaars blijven leugenaars en Ecoschalkje blijft ze beide.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En weer denkt Ecoschalkje dat ze groter is dan ze

> is. Helaas, jij gelooft ook alles. Daarom ben je

> natuurlijk ook in MLM gestonken. Maar toen kwam

> het op de aard van het beestje aan en brouwde je

> er niks van.

>

Dus je geeft eindelijk toe dat jij niks van mlm bakt? En ook daar weer compleet in gefaald bent?

Wauw, en daar waren slechts een paar duizend posts voor nodig.

• mrtelecom

Ik zou als ik jou was morgen maar even terug naar de dokter gaan. Die pilletjes die je nu slikt vallen niet goed. Vraag maar aan je mamma of ze het adres van de dokter trouwens even op je arm schrijft, met dat geheugen van je wordt het anders niks. Je zou spontaan een universiteit in kunnen lopen, denken dat het de huisartsenpost is.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ik zou als ik jou was morgen maar even terug naar

> de dokter gaan. Die pilletjes die je nu slikt

> vallen niet goed. Vraag maar aan je mamma of ze

> het adres van de dokter trouwens even op je arm

> schrijft, met dat geheugen van je wordt het anders

> niks. Je zou spontaan een universiteit in kunnen

> lopen, denken dat het de huisartsenpost is.

>

Aangezien we één en dezelfde persoon zijn ga je toch gezellig mee. Kan jij de dokter vertellen over je telecom magnaat grootheidswaanzin en ik hem vertellen hoe leuk ik het vind dat jij en ik één zijn.

• mrtelecom

Ik weet dat je graag mij zou zijn maar helaas…jij mag vandaag weer cassettebandjes inpakken.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ik weet dat je graag mij zou zijn maar

> helaas…jij mag vandaag weer cassettebandjes

> inpakken.

>

René toch, hoe kun je nu vergeten dat we een en dezelfde zijn. Dus, gaan we vandaag casettebandjes inpakken of gaan we vandaag telecom magnaat spelen?