Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Business met mogelijkheden

• mrtelecom

Ach, de zoveelste leugen. En dat direct nadat je klaagde dat ik er niet was. Het laat wel weer zien dat Ecoschalkje niet echt de intelligentie heeft om met iets beters te komen.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ik heb zelf ff een paar vergelijkingen

> gedaan met eBookers en kwam in vrijwel alle

> gevallen goedkoper uit.

>

Oh, dus jij bent OOK van mening dat de aanbieding van dit topic prut is. Mooi, zijn we het eindelijk met elkaar eens, jij en ik en Econometrist.

• Econometrist

Maarschalk Schreef:

——————————————————-

> Hoho, je vergeet de reden dat René de hele dag

> achter zijn computer zit en dus geen tijd heeft om

> klanten te werven. Of downline, waar het volgens

> de topic starter om draait.

Oja, zijn nieuwe tactiek was om zijn eigen business te frustreren door middel van zoveel mogelijk onzin dumpen hè? Dat lukt hem ook goed, ik begrijp alleen de achterliggende gedachte daarvan niet. Maar ja, HIJ is dan ook de professional, en HIJ is ervoor opgeleid voor goed geld door Eric Worre. Nou, dan weet je het wel….

• mrtelecom

En weer dat vergietgeheugen.

Grappig trouwens dat zijn spelletje ‘doe of ik niet meer reageer’ (en dan onmiddelijk met zijn alterego Brokkel op de proppen komen) teveel afkickverschijnselen gaf en dat hij nu waar terug is bij zijn spelletje "ik doe of we 1 persoon zijn'.

• mrtelecom

Goed geld? Nu spreek je jezelf weer tegen. MLM geld was toch slecht geld? Verkregen door bedrog?

Oh, wacht ff, in zijn definitie is wat de normale wereld onder liegen verstaat de waarheid vertellen.

• mrtelecom

Vergeet je pilletjes niet. Je gebrek aan taalbegrip is nu wel heel erg..

• Econometrist

mrteledom

Ik heb zelf ff een paar vergelijkingen gedaan met eBookers en kwam in vrijwel alle gevallen goedkoper uit.

Interesting! Doe mij eens een plezier en post eens zo'n voorbeeld?

Of gaat het deze keer wéér blijven bij onbewezen blabla?

• Maarschalk

Jou een plezier doen? ONSZELF een plezier doen bedoel je. Wij zijn immers allemaal dezelfde persoon.

Gr. René

• mrtelecom

Interessant is natuurlijk ook om te zien dat Ecoschalkje na al die jaren nog steeds niets van MLM snapt. Of zou het komen omdat hij niet goed rekenen kan. Want tja, als je je voordoet als controller zou je verwachten dat zo iemand heel nauwkeurig is. Maar Ecoschalkje haalt uren met minuten door elkaar, vergeet dat mensen aan hun eigen reizen verdienen (en dus wel degelijk goedkoper uit zijn; zelfs al zou de verkoopprijs identiek zijn) en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Goed geld? Nu spreek je jezelf weer tegen. MLM

> geld was toch slecht geld? Verkregen door bedrog?

> Oh, wacht ff, in zijn definitie is wat de normale

> wereld onder liegen verstaat de waarheid

> vertellen.

Voor Eric Worre is het goed geld. Heb jij zijn huis wel eens gezien? En daar werkt hij 24 dagen per jaar voor. Hij bedriegt niemand, hij geeft cursussen aan mensen die deze graag van hem afnemen.

Als je een eurootje kan verdienen aan elke kneus die er rondloopt, ben je voor 6 generaties binnen. Je moet alleen die manier vinden, en dat is Worre blijkbaar gelukt.