Geen voorbeeld, dus het werd optie 2: onbewezen blabla.
Hoe verrassend….
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsTuurlijk, 1x per jaar zo'n cursus van 3 dagen en jij komt op 24 dagen. De cursus kost ook zoveel dat je met 1x per jaar ca. 300 man trainen makkelijk 300.000/maand overhoudt. Weer een prachtvoorbeeld hoe Ecoschalkje met zijn eigen omzet/winst verhaal in de problemen komt omdat hij simpelweg niet rekenen kan.
Nee hoor, maar ik heb in het verleden al zoveel aan je bewezen dat je prompt weer vergat dat ik dat soort nutteloze dingen niet meer doe. Het is ook niet aan jou gericht maar om mensen er op te wijzen dat ze hun eigen onderzoek moeten doen en niet af moeten gaan op de uitingen van een bewezen leugenaar en gefrustreerd ex-MLM'er als Ecoschalkje.
mrtelecom Schreef:
——————————————————-
> Tuurlijk, 1x per jaar zo'n cursus van 3 dagen en
> jij komt op 24 dagen. De cursus kost ook zoveel
> dat je met 1x per jaar ca. 300 man trainen
> makkelijk 300.000/maand overhoudt. Weer een
> prachtvoorbeeld hoe Ecoschalkje met zijn eigen
> omzet/winst verhaal in de problemen komt omdat hij
> simpelweg niet rekenen kan.
Wat ben je toch ook een tragische kneus. Je vergeet weer eens de bandjes en de boekjes. De DVD-tjes in dit geval. Je hebt er zelf een topic over geopend om die dingen te slijten, hoe dom kan je zijn?!?!?
DAAR verdient zo'n Worre zijn inkomen mee, zit één dag per maand met zijn adviseur bij de bank, 3 dagen cursus geven, 3 dagen voorbereiden, en 6 dagen cursus ontwikkelen; 24 dagen werken per jaar.
Ja, mij hoor je niet zeggen dat er geen mensen slapend rijk worden van mlm…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?