Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > die ziet het ongetwijfeld weer als bewijs dat jij een ban hebt gekregen.

    Ja, en dat weer als bewijs dat eufory tóch naar de beurs gaat, en dat weer als bewijs dat hij slapend rijk wordt….

  • mrtelecom

    Aangezien je het daar nog nooit over hebt gehad en je geen flauw idee hebt wat het is (ondanks je jarenlange pretenderen dat je een wereldverbeteraar bent): Nee. Nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • mrtelecom

    Leuk he, dat leugentjes aan jezelf vertellen. Nu..scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Maarschalk

    En onze voorspelling komt uit. Voorspelbaar hoor René.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Aangezien je het daar nog nooit over hebt gehad en

    > je geen flauw idee hebt wat het is (ondanks je

    > jarenlange pretenderen dat je een

    > wereldverbeteraar bent): Nee. Nu…scheer je weg,

    > je hebt een ban!!

    >

    Het is een mlm forum René. Conclusie is dus dat jij wil blijven liegen en het niet over mlm wil hebben. En vervolgens mij en Econometrist ervan beschuldigt.

  • mrtelecom

    Weer proberen mij na te doen jochie? Scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Weer proberen mij na te doen jochie?

    >

    Jou nadoen? René, toch jij en ik en Econometrist zijn een en dezelfde persoon. Dat heb je hier zelf bewezen.

    Maar nu ben ik weer een jochie, daarvoor een meisje, en daarvoor weer een man. Kan je het nog wel allemaal bijhouden.

    > Scheer je

    > weg, je hebt een ban!!

    >

    Ja, dat hadden we al voorspeld. Dat jij het als bewijs zou zien dat er een ban was uitgedeeld.

  • mrtelecom

    Scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Scheer je weg, je hebt een ban!!

    >

    René toch. Je weet dondersgoed dat wij dezelfde persoon zijn, vandaar dat we ook nooit gelijktijdig posten. Dus jij hebt een ban? Wanneer heb je die opgelopen dan? En waarom?

  • mrtelecom

    Je denkt ook dat je een econometrist en een controller bent. Scheer je weg, je hebt een ban en bent volkomen gestoord.