Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Tuurlijk niet,

    >

    Vertaling: Je hebt dus geen mailtjes met steunbetuigingen ontvangen.

  • mrtelecom

    onder andere aan je geram op de refreshbutton. Want hoe je makkelijker op de hoogte gehouden kunt worden gaat je boven de pet. Je hebt al overduidelijk gemaakt daar de intelligentie niet voor te hebben. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • mrtelecom

    Weer dat gebrek aan taalbegrip. Wel leuk dat je nu toegeeft dat jouw verhalen uit je duim gezogen zijn. Nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Wel leuk dat je nu

    > toegeeft dat jouw verhalen uit je duim gezogen

    > zijn.

    >

    René, opnieuw een bevestiging dat jij en ik een en dezelfde persoon zijn. Joepie, gaan we weer de Sirtaki dansen.

    http://www.youtube.com/watch?v=qPROXhnoUm8&feature=fvwrel

  • mrtelecom

    ah, we zijn daar weer. Het waanwereldje van Ecoschalkje. Het is duidelijk dat de frustratie dat hij weer een blunder heeft gemaakt zijn matige denkvermogen nog verder heeft aangetast. Nu…scheer je weg, je hebt een ban!! Ga maar lekker achter op de scooter bij je oma.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > dat hij weer een blunder heeft gemaakt

    >

    René, het is niet zo dat als jij iets denkt of van mening bent dat ook een feit is. Als ik moet afgaan op jouw posts hier op dit forum is eerder het tegengestelde waar. Als jij iets denkt of van mening bent is het dus (bijna altijd) niet waar.

  • mrtelecom

    Klopt, da's een tekst van mij die ik vaak gebruikt heb naar jou toe. Maar aangezien ik nu jouw tactieken gebruik hoef ik niets meer te onderbouwen (al doe ik dat af en toe nog wel). Bovendien is het allang bewezen dat jij een pathologische leugenaar bent. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

  • Maarschalk

    Ja hoor René, jij doet enkel wat wij ook doen, gebruikt enkel tactieken die wij ook gebruiken, onderbouwt altijd, hebt alles al een keer naar ons toe gebruikt, je hebt alles wat wij doen al voorspeld, kortom jij bent geweldig. Jij alleen, jij alleen bent geweldig, en ieder ander staat in jouw schaduw. dat ze jou nog niet alle Nobelprijzen hebben gegeven en tot heerser van de wereld hebben gemaakt verbaast me.

    Zullen we het nu weer over mlm gaan hebben?

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > heeft gezegd dat hij een ander IP adres gebruikt?

    Raar maar waar is er toch wel eens de unieke mogelijkheid dat er een kern van waarheid zit in alle sprookhen en saeghen, en dus ook in die van teledom. Ooit bij een forum zoals dit had ik wel eens technische connectieproblemen (hijzelf ook overigens) die oplosbaar waren door een aanpassing in mijn naam te kiezen. Met de beperkte vermogens tot het deduceren van realistisch causaal verband betekende dit voor hem uiteraard dat ik een ban gekregen had, wat natuurlijk niet zo kon zijn omdat ik nooit forumregels overschrijd, en Huub vanzelfsprekend wel zo fatsoenlijk was om ook mensen met een afwijkende mening t.a.v. mlm zich vrijuit te laten uitspreken. Een melding van een ban heeft Huub dan ook destijds nooit gedaan.

    Hoe dan ook, dat was op een forum dat al is opgehouden te bestaan nog voordat deze in de lucht gekomen is, dus wat dat betreft is meneertje teledom qua denkrichting al helemaal van het padje afgeraakt, hetgeen ook nog eens wordt bevestigd door het feit dat ik hier als netjes geregistreerde gebruiker mijn posts kan doen. Het zou mij niet verbazen dat hij rondloopt met de gedachte dat iedereen die niet zonder meer in mlm gelooft een ban dienen te krijgen voor het gehele internet, dat zou wel in zijn wereldbeeld passen….

  • Maarschalk

    Ah, dank voor de uitleg.

    Ik ben alleen bang dat dit paarlen voor de zwijnen zij voor René, die ziet het ongetwijfeld weer als bewijs dat jij een ban hebt gekregen.