Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • mrtelecom

    Daar heb ik al antwoord op gegeven. Maar dat ben jij, met je vergietgeheugen, natuurlijk al weer vergeten. Je fietste dit keer trouwens veel sneller naar je oma dan voor mijn vakantie. Zat de politie je weer achterna?

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Daar heb ik al antwoord op gegeven.

    >

    Jij roept nogal vaak dat een antwoord al gegeven is, of dat jij het al gezegd hebt, maar je bewijst het nooit.

    Doch, jij blijft je duidelijk op de bijzaken concentreren. Prima hoor.

  • mrtelecom

    Helaas, ecoschalkje, je vraagt ook nu weer om bewijzen die allang gegeven zijn. Je spelletje werkt echt niet meer. Jammer dan. Maar gezien je geloof in je eigen sprookjes weet je ongetwijfeld nog wel een leuk verhaaltje in elkaar te draaien om jezelf het idee te geven dat je nog gelijk hebt ook. Ik wens je dan ook veel sterkte.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Een econometrist die niet weet hoe je getallen

    > moet interpreteren, hoe zot kan het worden.

    Nee, en jij weet natuurlijk wél hoe je deze getallen moet interpreteren tot een winstgevend concept!!

    Maar één ding is zeker peabrain, en dat is dat deze scam in tegenstelling tot jouw euphony wél de mogelijkheid geeft tot een deelneming. Weliswaar ben je er net zo vlot je geld kwijt als bij jouw scam, maar dat schijnt bij de doorgewinterde mlm-zaken tycoons geen enkele rol te spelen. Die sukkels krijgen er al een harde plasser van als ze alleen al maar dénken dat er een stuiver te verdienen valt, en dat je daar dan anderhalve dag voor moet werken is voor de hersenlozen geen enkel probleem.

    Nu jij je geld dat je voor de eufory aandelen had gereserveerd nog steeds op de plank hebt liggen en het een beetje heel erg in de lijn der verwachting ligt dat het nu toch zo langzamerhand wel eens tot zelfs jouw beperkt verstand door begint te dringen dat die beursgang toch echt een grote hoax is geweest moet jij die centjes dan maar lekker in dit JBP project steken als jij die cijfers op waarde weet in te schatten met je professionele mlm-ervaring.

    Dit soort schema's is echt op het lijf geschreven voor financiële wonderkinderen zoals jij, ik denk dat jij daar echt wel heel erg veel mee gaat verdienen…

  • mrtelecom

    Ach, kijk nou, zijn plaatje begint weer van voor af aan. Nog steeds hoopt hij dat zijn voorspelling uitkomt en hij is steeds en steeds verder van de waarheid. Terwijl zijn eigen carriere inmiddels is geëinidigd aan de lopende band in de cassette inpak centrale hoopt hij nog steeds dat hij gelijk krijgt. Helaas, lieverd, ik ben, om jouw standaar repliek te gebruiken, inmiddels van een zielig persoontje dat bedonderd word door die akelige MLM'ers gepromoveerd tot iemand, in jouw ogen (die achter die dikke eiken plank zitten), die nu oplichter is geworden. Want in jouw verdraaide beeld van de realiteit is iemand die met MLM start een loser tot hij succes heeft, want daarna is hij een oplichter. Dat je met oplichten niet ver komt heeft je eigen carriere echter al lang duidelijk gemaakt. Doen of je iets bent dat je niet bent helpt echt niet, lieve ecoschalkje, no matter how much you fake it, you will never make it. Arme, arme ecoschalkje.

  • Econometrist

    mrteledom

    Helaas, lieverd, ik ben, om jouw standaar repliek te gebruiken, inmiddels van een zielig persoontje dat bedonderd word door die akelige MLM'ers gepromoveerd tot iemand, in jouw ogen (die achter die dikke eiken plank zitten), die nu oplichter is geworden. Want in jouw verdraaide beeld van de realiteit is iemand die met MLM start een loser tot hij succes heeft, want daarna is hij een oplichter

    Probeer je nou via deze ingewikkelde omweg de buitenwereld wijs te maken dat jij succes hebt, of wat?!?!

    In je natste dromen misschien, maar jij hoort nog steeds bij de massa labiele randfiguren waar dit systeem zo dapper misbruik van maakt. Succes, my ass!! Af en toe wat aanvulling op je uitkering daar waar de grote jongens er met de vruchten van jouw arbeid vandoor gaan. De bijdragen van veel naïve twits zoals jij zijn er voor nodig om enkelen er met een goed inkomen tussenuit te laten springen, en het beetje geld dát de sukkeltjes zoals jij dan nog binnenhalen wordt weer besteed aan de bandjes en de boekjes, zoals recent in jouw geval nog dat GoPro verhaal dat jou enkele honderden euries heeft gekost terwijl je hier na elk bericht komt bewijzen dat het voor jou totaal weggegooid geld is geweest.

    Nee rené, voorlopig hoef je niet bang te zijn om voor oplichter te worden uitgemaakt; in jouw branche is dat voorbehouden aan de jongens die toch net even een tikkeltje bijdehanter zijn dan jij en wél in grote getale domme mensen op de been weten te brengen en níét in de corporate kutsmoesjes tippelen zoals beursgang en dergelijke. Dat je daarentegen als opgelichTE door het leven gaat schijnt jou niet te deren, dus wat zou iemand anders er zich dan druk over moeten maken…?

  • mrtelecom

    Ach, kijk nou, wat leuk, een sprookje laat op de avond. Er is nog hoop voor je meid.

  • Econometrist

    mrteledom

    Er is nog hoop voor je meid

    Iets wat in jouw geval al opgegeven is. Sinds lang al, al vanaf het moment dat je hals over kop voor de Australische justitie terug naar Nederland kwam gevlucht. Qua detentie ben je er dan wel goed mee weg gekomen, maar een reguliere job, laat staan eentje waarvoor je een verleden met goed gedrag moet kunnen tonen, zit er voor jou niet meer in…

  • mrtelecom

    Wow, nog geen post geleden was ik niet geslaagd als oplichter en nu ineens weer wel. De meesteroplichtster draait weer wat mooie verhaaltjes aan elkaar. Prachtig ecoschalkje, hoe je al weer laat zien hoe je van de ene leugen in de andere duikt. Een beetje jammer dan het je aan intelligentie ontbreekt om er een echt lijkend verhaal van te maken. Maar goed, dat krijg je met die dampen van die cassettebandjes al helpt het natuurlijk niet door je al minderbedeeld aan de strijd begon.

  • Econometrist

    mrteledom

    Wow, nog geen post geleden was ik niet geslaagd als oplichter en nu ineens weer wel.

    Wie heeft het over oplichter gehad? Wat je Australië verhaal betreft zou ik liever de term “kruimeldief” hanteren, anders zou er ook wel een uitleveringsverzoek gekomen zijn, denk je niet? En ook hier heb je in de mlm de status “oplichter”, zoals eerder al uiteengezet, nog niet bereikt. En dat strookt ook wel met de verwachting; een oplichter is hoe dan ook tenminste nog érgens goed in.

    Zie je het patroon rené? Ongeacht in welk land je het probeert, en ongeacht of je het een beetje aan de ene kant van de wet doet of aan de -weliswaar schimmige- andere kant van de wet, enig succes behaal je er niet mee. Ieder ander zou na een kleine twee decennia voor zichzelf zo langzamerhand wel eens concluderen dat het zakendoen misschien toch niet echt iets is als het na al die tijd nog geen droog brood oplevert. Maar blijkbaar zijn hierop ook uitzonderingen, en je zou je haast gaan afvragen hoe vaak sommige mensen met hun neus tegen de muur moeten lopen om het ook bij hen tot de botte hersens doorgedrongen krijgen dat een kneus nou eenmaal nooit een zakenman wordt, hoe graag je het ook wil en hoe het goud in het vooruitzicht ook blinkt.