Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

  • mrtelecom

    Zo zeg, jij kunt goed lezen. Zelfs dingen die er niet staan. Maar goed, de reden om met meerdere accounts te posten weet je zelf donders goed.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Zo zeg, jij kunt goed lezen. Zelfs dingen die er

    > niet staan. Maar goed, de reden om met meerdere

    > accounts te posten weet je zelf donders goed.

    Ach opnieuw geen antwoord.

  • mrtelecom

    Ach, opnieuw huiliehuilie

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, opnieuw huiliehuilie

    Een waardig antwoord van super telecom professional René Landsheer, alias mrtelecom.

  • mrtelecom

    Een waardig antwoord van Maarschalk aka Econometrist aka Forumclown aka trol aka cassettebandjesinpakker aka leugenaartje aka……

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Een waardig antwoord van Maarschalk aka

    > Econometrist aka Forumclown aka trol aka

    > cassettebandjesinpakker aka leugenaartje aka……

    Dan stellen we René Landsheer nogmaals de vraag: wat heeft het voor nu als ik hier onder meerdere aliassen zou posten? Kom op mrtelecom, beantwoord die vraag eens.

  • mrtelecom

    Ach, ons kleine kindje probeert mijn naam hoog op het internet te krijgen. Wat lief van ons zielepootje.

    En net als jij altijd doet ga ik gewoon je vraagjes negeren. Het is overigens hoog tijd voor je om naar je bedje te gaan; morgen moet je weer veel cassettetjes inpakken. Jammer, maar dan had je maar op moeten letten in de klas.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, ons kleine kindje probeert mijn naam hoog op

    > het internet te krijgen.

    Met die stront die jij hersenen noemt heb je het gepresteerd toch nog iets te begrijpen.

    > Wat lief van ons zielepootje.

    Helaas echter hield het daar op. Want met lief heeft het niks te maken.

    > En net als jij altijd doet ga ik gewoon je

    > vraagjes negeren.

    Zoals ik altijd doe? Jij bent hier de persoon die deze vraag, gesteld door 2 personen, nog steeds niet heeft beantwoord. Duidelijk een professional in de mlm.

    > Het is overigens hoog tijd voor

    > je om naar je bedje te gaan; morgen moet je weer

    > veel cassettetjes inpakken.

    Hé, shit for brains, dat is econometrist die je daarvan beticht.

    > Jammer, maar dan had

    > je maar op moeten letten in de klas.

    Zoals jij op je hbo university? InHolland zeker?

  • mrtelecom

    En weer laat ons zotje zien geen snars te snappen van de regels die voor titels gelden. Maar ja, als je niet eens een universiteit kunt herkennen….Maarschalk?! Nee, gewoon kanonnenvoer voor de cassette bandjes inpak industrie.

  • Alex VB

    Wie slaat hier nu de plank helemaal mis van ons?

    Ik heb nergens, maar ook daadwerkelijk nergens iets gezegd dat men niet kritisch mag zijn mbt MLM. Het lezen van mijn berichten kost toch veel meer moeite dan ik dacht en het begrijpen daarvan helemaal..

    Ik ben kritisch naar hoe hier met elkaar omgegaan wordt niet meer en niet minder.. Men kan de dingen velen malen anders doen dan nu het geval is. En daar kan jij je niet van distantiëren omdat jij even hard meedoet met dit kleutergedrag..

    En mbt het reclame maken en spammen heb ik hier meer dan eens - ook op het “oude” prikbord - vaak mijn verhaal gedaan. Het is jammer dat je geheugen je hier in de steek laat.

    Ik wens je veel plezier met het persoonlijk aanvallen van de mensen hier, maar niet met mij.. Ales je weer normaal en serieus kunt omgaan en posten heb je misschien een gesprekspartner..

    Groet,

    Alex van Breemen