Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

  • mrtelecom

    Ik voel wat krabbelen aan mijn voetzolen. Ah, het is die cassettebandjes inpakker.Het schoffie met de vele leugens.

  • Alex van Breemen

    Als mensen het nodig vinden om reclame te maken houd ik ze niet (niet meer) tegen. Als jij je stoort aan de reclames mag je zo vrij zijn en Huib een mail sturen met het verzoek deze te verwijderen. Lukt dat niet mag je naar de eigenaren van Startpagina een mail sturen met het verzoek dit prikbord te blokkeren. Ik houd je niet tegen..

    Helaas of gelukkig wordt dit prikbord niet meer serieus genomen door de serieuzere MLM'ers, netwerkers of hoe je ze wilt noemen.De tijd die jullie hier rondbrengen is meer dan lachwekkend te noemen. En spreekt meer tegen jullie dan voor jullie.

  • mrtelecom

    Ook startpagina wil dit prikbord niet verwijderen. Dat is aan de moderator volgens hen, die dus niet langer thuis geeft doordat een ban niet lukt.

  • Maarschalk

    Zoals ik al zei, jij beklaagt je liever over een kritisch tegengeluid dan over spammen, zelfs als dit tegen de regels is. Het is wel duidelijk hoe de wind waait in de mlm wereld.

  • mrtelecom

    Nee hoor, ik beklaag me helemaal niet over een kritisch tegengeluid. Wie plaatst dat hier dan? Je wou toch niet beweren dat je het over jezelf hebt?! Och jeetje, als dat zo is is het nog erger met je gesteld dan ik dacht.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee hoor, ik beklaag me helemaal niet over een

    > kritisch tegengeluid. Wie plaatst dat hier dan? Je

    > wou toch niet beweren dat je het over jezelf

    > hebt?! Och jeetje, als dat zo is is het nog erger

    > met je gesteld dan ik dacht.

    In zekere zin heb je gelijk, aan het serieus kritische niveau komt het nog niet eens. Met het beantwoorden van het kinderlijk eenvoudige ‘hoe?’ en ‘wat?’ heeft de doorsnee mlm-er al zoveel moeite dat het er daarna van dieper uitspitten niet eens meer komt. Bij de meest simpele vragen verschanst de mlm-er op welk forum dan ook onmiddellijk achter woordspelletjes, persoonlijke aanvallen, ontwijking van antwoorden of totale afwezigheid. Totaal onmachtig om ook maar de allereerste beginselen van iets dat op kritiek lijkt te kunnen weerleggen gaat het altijd vanaf het derde bericht in een topic al mis en verzandt elke discussie in een sektarische afscherming van de geheimzinnige schimmige wereld van de mlm-handeltjes.

    Dit op zich is overigens echter voor de oplettende lezer al informatie genoeg. Wie zich niet een beetje inleest in deze materie of leest hoe het allemaal gaat en er alsnog mee in zee gaat die moet dan ook maar in de praktijk ontdekken hoe de flessentrekkerij van dit spul in z'n werk gaat. Het kost dan wel wat centjes, maar dan heb je ook wat. Het zijn alleen de allerdomste kneuzen die er 10 jaar achter elkaar in blijven trappen.

    Maar ja, als je een juridisch verleden met je mee draagt en derhalve toch geen reguliere baan kan krijgen dan kan je misschien wel niet anders…

  • mrtelecom

    Ach, ons gefaalde InHolland studentje zonder zakelijk inzicht doet zijn duit weer in het zakje. Een leuk tijdverdrijf voor hem in de pauze van de sociale werkplaats.

  • Maarschalk

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Zoals ik al zei, jij beklaagt je liever over een

    > kritisch tegengeluid dan over spammen, zelfs als

    > dit tegen de regels is. Het is wel duidelijk hoe

    > de wind waait in de mlm wereld.

    Lezen is moeilijk hè, René? Ik reageerde op Alex van Breemen, niet op jou.

  • mrtelecom

    Ja, en ik op jouw kolder. Moeilijk he, om dat te begrijpen. Ach, na een hele dag cassettetjes inpakken kan ik me voorstellen dat je dat niet meer vat.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja, en ik op jouw kolder. Moeilijk he, om dat te

    > begrijpen. Ach, na een hele dag cassettetjes

    > inpakken kan ik me voorstellen dat je dat niet

    > meer vat.

    Oh, we zijn weer terug bij econometrist = maarschalk. Ondanks herhaaldelijk vragen heb je nooit antwoord gegeven op de vraag wat het voordeel zou zijn om onder meerdere accounts te posten. Blijkbaar is dat te moelijk voor onze René alias mrtelecom alias Landsheer.