Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

  • mrtelecom

    Zei de zot die een universiteit nog niet eens herkennen kon. Vooruit, naar bed jij, je moet er morgen weer vroeg uit om die cassettebandjes in te pakken.

  • Econometrist

    Quod erat demonstrandum…

  • mrtelecom

    Ja, je bent goed met google. Jammer dat je je eigen teksten niet snapt. Ik zal een wat begrijpelijker tekst voor jou neerzetten: Zoals de boer is vertrouwd hij zijn gasten. :?

  • Econometrist

    Vertrouwd? Een boer met gasten?

    Ja, het wordt er zo echt veel duidelijker op!

    Je zou toch eens een basisschool van binnen moeten gaan bekijken, rené…

  • mrtelecom

    Was ff een IQ testje. Maar helaas voor jou, je hebt niet gewonnen. Je bent niet de domste mens die ik ooit ben tegengekomen. Al zit je wel dicht in de buurt. Weet je overigens wel wat een basisschool is? Een universiteit herkende je ook al niet.

  • Econometrist

    René, stop eens met jezelf zo voor schut te zetten!!

    Begin geen discussies over opleidingsinstellingen die ten eerste off-topic zijn, en ten tweede al snel buiten jouw scope gaan, daar je zo veelvuldig demonstreert zelf niet verder dan halverwege de basisschool gevorderd te zijn.

  • mrtelecom

    Wie had er ook al weer een ban? Wie herkende ook alweer een universtiteit niet? En nog steeds in de waan dat zijn studie aan InHolland universitair was. En zelfs dat niet eens halen. Het is toch wat.

  • Econometrist

    Nou rené, jij bent echt een professional geworden hoor. Een groot debater!!

    Heb je dat allemaal van die cursus op die DVD-tjes geleerd?

  • mrtelecom

    Nee hoor, allemaal van jou geleerd. Ik kan me heel goed aanpassen aan het niveau van anderen. Ik heb wel vaker met geestelijk gehandicapten gewerkt.

  • Econometrist

    René, je zou er goed aan om eens deze discussie terug te lezen, en jezelf af te vragen wat één van je ‘prospects’ zal denken als hij hier terecht gekomen is na het googelen op ‘landsheer’ of ‘mrtelecom’. Een non-discussie die niet bepaald meer gaat over mlm, laat staan mlm-reizen. Lekkere kans dat iemand in de rij zal willen plaats nemen om in het team van zo'n sneue lutser de telecommarkt te gaan veroveren.

    Of wat als het euphony management ziet door wat voor types ze worden vertegenwoordigd? Koos de Vink kennende weet hij wel hoe hij in zijn organisatie moet snijden om deze gezond te krijgen, met dat bijltje heeft hij vaak genoeg gehakt…