Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Direct selling recognition inc 500

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Jeetje, er zijn dus nog plekken waar je nog niet

    > als de ziekelijke gek die je bent zit te spammen?

    >

    Wiens naam denk je dat er als nummer 1 naar boven komt als we gaan tellen op het aantal bijdrages op dit forum?

  • mrtelecom

    zugt

  • mrtelecom

    een van jouw fake namen?

  • mrtelecom

    weer fout

  • mrtelecom

    nee, je komt er niet mee weg. Ik ga gewoon door dit forum te verzieken zoals jij dat eerder hebt gedaan. Doe maar vast huiliehuilie, dan hebben we dat gehad.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > nee, je komt er niet mee weg. Ik ga gewoon door

    > dit forum te verzieken

    zoals jij dat eerder hebt

    > gedaan. Doe maar vast huiliehuilie, dan hebben we

    > dat gehad.

    >

    Vetgedrukt is door mij gedaan. De uitspraak René verder gaat het forum te verzieken is door hem gedaan.

    Wat zullen je mede mlm-ers blij met je zijn René.

    Maar heb je ook nog wat te melden aangaande de vragen die ik heb gesteld?

  • mrtelecom

    Ja, als je opgelet had was je opgevallen dat het verzieken door jou gestart is en ik ga er nu meer door tot je oprot. Want wees eerlijk (oeps, een woord dat je moet opzoeken): Je hebt een ban en je houdt je er niet aan. Die ban is er niet voor niks. Tuig als jij kan beter opzouten.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja, als je opgelet had was je opgevallen dat het

    > verzieken door jou gestart is

    >

    Verzieken? Dus iemand die niet hallelujah roept en kritisch is, die verziekt?

    > en ik ga er nu meer

    > door tot je oprot.

    >

    Dat jij hier niet meer over mlm gaat praten, maar liever gaat zieken is inmiddels wel duidelijk.

    > Want wees eerlijk (oeps, een

    > woord dat je moet opzoeken): Je hebt een ban en je

    > houdt je er niet aan. Die ban is er niet voor

    > niks. Tuig als jij kan beter opzouten.

    >

    Ik heb geen ban. Hoe kom je aan die gedachte dat ik er wel een heb?

    Wel herinner ik me ooit iemand die mijn ip adres wilde achterhalen en mijn identiteit hier wilde neerzetten. Wie was dat ook al weer?

  • mrtelecom

    En zo gaat de leugen maar door. Het grappige is dat Ecoschalkje het zelf nog geloofd ook. Maar zoals al eerder gezegd; zijn geheugen is nu eenmaal als een vergiet. Het wachten is nu alleen nog op zijn huiliehuilie

    Het is inmiddels ook wel duidelijk dat hij niet veel van de Nederlandse taal begrijpt. Woorden als kritisch begrijpt hij niet en natuurlijk wil hij zijn identiteit beschermen. Hij snapt niet dat ik me niet druk hoef te maken over hoe anderen over me denken. Hoe kan hij ook, na jaren aan het lijntje van anderen te hebben gelopen. Hij denkt dat het normaal is om je als slaaf te moeten gedragen.

  • Maarschalk

    René, ga lekker verder met je verziekgedrag. Ik ben er wel klaar mee. Als je iets over mlm te melden hebt dan zal ik reageren, zo niet negeer ik jou verder.

    mtelecom

    Hij denkt dat het normaal is om je als slaaf te moeten gedragen.

    Ik neem aan dat je hiermee doelt op werknemers? Mensen voor wie dus wel premies worden afgedragen, die dus wel zekerheden hebben. Zekerheden zoals elke maand een inkomen. En dus ook de mensen die niet voor eigen risico verkopen.