Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Direct selling recognition inc 500

  • Econometrist

    mrteledom

    Ik ga gewoon door dit forum te verzieken

    Aldus, een man met een missie. En visie bovendien, namens euphony telecom.

    Voor wie deel uit wil maken van deze geweldige onderneming, neem dan contact op met zelfstandig distributeur rené landsheer en kijk op http://www.euphony.nl voor meer informatie.

  • Econometrist

    mrteledom

    ik ga er nu meer door tot je oprot.

    Tuig als jij kan beter opzouten.

    Aldus, een man met een missie. En visie bovendien, namens euphony telecom.

    Voor wie deel uit wil maken van deze geweldige onderneming, neem dan contact op met zelfstandig distributeur rené landsheer en kijk op http://www.euphony.nl voor meer informatie.

  • mrtelecom

    En weer laat je zien niks van MLM te snappen (en niks van een normale baan, come to that). Maar je hebt hier al laten zien dat je inderdaad denkt dat je met alles wat je doet rekening moet houden met je baas, tenzij je anoniem post natuurlijk. De ware reden dat je hier anoniem bent.

  • mrtelecom

    Ha, ik had verwacht dat je dit zou doen onder je maarschalk ID. Maar je laat in elk geval wel je ware aard zien. Precies zoals voorspeld.

  • mrtelecom

    Ach, wat lief. Gratis reklame. Helaas zal niemand het vinden doordat ik het ondersneeuw. Maar goed, dat maakt niet uit want ik werk heel anders dan via dit soort zielige sites waar kleine figuren, die in MLM gefaald zijn (zoals Ecoschalkje) hun frustratie proberen te uiten.

  • Maarschalk

    Omdat mijn vragen op de openingspost nogal ondergesneeuwd raken, hierbij nogmaals:

    Econometrist heeft het je al eens gevraagd, maar wat heb jij hieraan als distributeur?

    De link die jij geeft komt met een qoute dat Warren Buffet het door hem aangekochte mlm bedrijf The Pampered Chef als een van zijn beste investeringen ziet. Wat levert dat jou als distributeur nu op, wat Warren Buffet van een mlm bedrijf vindt? Een mlm bedrijf waar jij niet actief bent.

    En dat dien ik ook nog op te merken, die quote is trouwens onbewezen.

    In het “artikel” van Inc. zelf wordt trouwens al een fout gemaakt in slide 2. Er wordt gesproken over een boek “The Buffet Way”, maar wat blijkt nu, dit boek bestaat helemaal niet. Wel is er een boek genaamd “The Warren Buffet Way: Investment Strategies of the World's Greatest Investor”, wat gaat over investeren. Maar ook hier doemt zich dan de vraag op, wat heeft een mlm distributeur, die producten en diensten aan de man probeert te brengen aan een boek wat beschijft hoe Buffet investeert?

    Maar wat ik nog het allermooiste vindt is dat dit hele “artikel” het nergens heeft over individuele distributeurs zoals jij en René. Ze geven een acht tal voorbeelden van de mlm bedrijven. Maar distributeurs zelf komen nergens aan bod. Wat wil je dus eigenlijk duidelijk maken met dit artikel? Dat een mlm bedrijf starten geweldig is?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Precies zoals voorspeld.

    En waar staat die voorspelling? Of ben jij zo'n voorspeller achteraf?

    Dat jouw toko niet naar de beurs zou gaan, dát was een voorspelling!!

  • mrtelecom

    Ach, het geheugen is dus niet geheel een vergiet. Zeer selectief, maar dat zie je vaker bij leugenaars en bedriegers.

  • mrtelecom

    Ach, ach, dan toch maar weer een *kuch*. Heb ik van een forumclown geleerd, is zeer effectief.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, wat lief. Gratis reklame. Helaas zal niemand

    > het vinden doordat ik het ondersneeuw. Maar goed,

    > dat maakt niet uit want ik werk heel anders dan

    > via dit soort zielige sites waar kleine figuren,

    > die in MLM gefaald zijn (zoals Ecoschalkje) hun

    > frustratie proberen te uiten.

    Oh, jij werkt heel anders, zo bedoel je? http://mlm.startpagina.nl/prikbord/10705862/hoogste-startbonus#msg-10705862

    En wat die reklame betreft; tja, mensen moeten toch weten waar ze een dergelijk getalenteerd wonderkind in het zakendoen kunnen bereiken? Jij bent veel te bescheiden wat dat betreft, je mag jouw mooie euphony best wat vaker noemen.

    En jouw strategie van het ondersneeuwen zoals jij dat hebt uitgevonden willen misschien wel meer mensen met schimmige handeltjes van je overnemen, dus kan het geen kwaad om je een handje te helpen met het op te googlen zijn. Een gouden combinatie zoals rené landsheer en euphony is toch te waardevol om zomaar te laten verzanden…