Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Business met mogelijkheden

  • Econometrist

    Geen voorbeeld, dus het werd optie 2: onbewezen blabla.

    Hoe verrassend….

  • mrtelecom

    Tuurlijk, 1x per jaar zo'n cursus van 3 dagen en jij komt op 24 dagen. De cursus kost ook zoveel dat je met 1x per jaar ca. 300 man trainen makkelijk 300.000/maand overhoudt. Weer een prachtvoorbeeld hoe Ecoschalkje met zijn eigen omzet/winst verhaal in de problemen komt omdat hij simpelweg niet rekenen kan.

  • mrtelecom

    Nee hoor, maar ik heb in het verleden al zoveel aan je bewezen dat je prompt weer vergat dat ik dat soort nutteloze dingen niet meer doe. Het is ook niet aan jou gericht maar om mensen er op te wijzen dat ze hun eigen onderzoek moeten doen en niet af moeten gaan op de uitingen van een bewezen leugenaar en gefrustreerd ex-MLM'er als Ecoschalkje.

  • mrtelecom

    Spiritueel gezien wel. Oeps, nu ga ik een kant op die voor Ecoschalkje, zelfs al zou hij gestudeerd hebben, veel te hoog gegrepen is.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Tuurlijk, 1x per jaar zo'n cursus van 3 dagen en

    > jij komt op 24 dagen. De cursus kost ook zoveel

    > dat je met 1x per jaar ca. 300 man trainen

    > makkelijk 300.000/maand overhoudt. Weer een

    > prachtvoorbeeld hoe Ecoschalkje met zijn eigen

    > omzet/winst verhaal in de problemen komt omdat hij

    > simpelweg niet rekenen kan.

    Wat ben je toch ook een tragische kneus. Je vergeet weer eens de bandjes en de boekjes. De DVD-tjes in dit geval. Je hebt er zelf een topic over geopend om die dingen te slijten, hoe dom kan je zijn?!?!?

    DAAR verdient zo'n Worre zijn inkomen mee, zit één dag per maand met zijn adviseur bij de bank, 3 dagen cursus geven, 3 dagen voorbereiden, en 6 dagen cursus ontwikkelen; 24 dagen werken per jaar.

    Ja, mij hoor je niet zeggen dat er geen mensen slapend rijk worden van mlm…

  • Econometrist

    En nog meer optie 2: onbewezen blabla

    Ik vroeg geen bewijs, ik vroeg naar één van die voorbeelden die je net had gevonden. Ze staan nog in je browsercache, dus een linkje is zo gevonden.

  • mrtelecom

    Tuurlijik, daarom vliegt hij ook de hele wereld over. Tja, je handelsgeest (of gebrek daar aan) speelt je weer duidelijk parten.

  • mrtelecom

    Weer dat gebrek aan taalbegrip.

    Toch fijn dat je weer terug bent maar was je nou een tijdje weg omdat je een nieuwe spelletje probeerde, omdat je zoeken moest naar voorbeelden waarmee je je gebrekkige stellingen kon onderbouwen of moest je van het UWV weer solliciteren?

  • Econometrist

    Nog meer optie 2: onbewezen blabla!!

  • mrtelecom

    Ah, je bent de tel kwijt. Ik dacht dat dat pas na 10 zou gebeuren. Maar het plaatje van Ecoschalkje is nu al grijs