Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Business met mogelijkheden

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Maar het plaatje van Ecoschalkje

    > is nu al grijs

    >

    Het bewijs is geleverd mrtelecom = Maarschalk = Econometrist.

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Het bewijs is geleverd mrtelecom = Maarschalk =

    > Econometrist.

    Ja, of mrteledom is een naprater. Of laat ik het netjes in mlm vaktermen uitdrukken: hij dupliceert andermans woorden…

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > Maarschalk Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Het bewijs is geleverd mrtelecom = Maarschalk =

    > > Econometrist.

    >

    > Ja, of mrteledom is een naprater. Of laat ik het

    > netjes in mlm vaktermen uitdrukken: hij dupliceert

    > andermans woorden…

    >

    Volgens mij klopt beiden. Zoals teledom het ziet is het bewijs. Zoals de rest van de wereld het ziet is het gewoon napraten. Oh sorry, op dit forum moeten we dat inderdaad dupliceren noemen.

  • mrtelecom

    Grappig dat Ecoschalkje zo in zijn eigen wereld gevangen zit dat hij denkt dat “de rest van de wereld” hemzelf en zijn alteregos omvat.

    Grappig ook dat zodra het tegenwoordig op rekenen aankomt hij de pijp aan Maarten geeft.

    Grappig dat beide identiteiten weer op hetzelfde moment foetsie zijn (verwacht elk moment dat Brokkel weer zijn neus laat zien ROFLOL)

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Grappig dat …

    > Grappig ook dat …

    Grappig dat jij alles toch nog grappig vindt, hoewel je het over mlm nooit meer durft te hebben op dit mlm-forum, omdat jouw mlm-business zo beroerd gaat dat er al in geen eeuwigheid meer nieuws komt waar de simpele formulierlopertjes zich aan op kunnen trekken, zoals een aanstaande beursgang of sponsorschap van een tweederangs onderwaterhockeyclub of zo.

    Met een totaal klantenbestand zo groot als dat de KPN alleen al heeft in Amsterdam Zuid-Oost komt er bij die hele toko geen ene drol aan omzet binnen, en worden de formulierlopertjes ook als zodanig betaald. Hoeveel waren het er ook alweer, die van 45.000 klantjes moeten vreten?

  • mrtelecom

    Grappig hoe Ecoschalkje weer de leugen nodig heeft. Ach, de arme ziel weet niet beter: Hij is alweer vergeten dat mijn autobonus alleen al groter is dan zijn uitkering. En hij moet daarvoor nog heen en weer naar het UWV lopen met formuliertjes ook. Gelukkig steekt zijn oma hem af en toe nog wat centjes toe.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Grappig hoe …

    Alweer.

    > alweer vergeten dat mijn autobonus alleen al

    > groter is dan zijn uitkering. En hij moet daarvoor

    Ik denk dat die twee EXACT even groot zijn…

  • mrtelecom

    We weten inmiddels dat denken niet je sterke kant is. Zo denk je ook dat je gestudeerd hebt terwijl we weten dat je niet eens een universiteit kunt herkennen.

  • Maarschalk

    Je denkt dat die twee exact even groot zijn? Dat weet je toch? We zijn immers allemaal dezelfde persoon. mtelecom = Maarschalk = Econometrist

    Gr. René

  • mrtelecom

    En weer dat taalbegrip van onze DJ der grijs gedraaide platen.

    Ik kan me trouwens best voorstellen dat je graag mij wilt zijn. Maar helaas, je bent en blijft een loser.