Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Precies zoals ik voorspeld heb. Maar helaas voor

> jou, ik ben niet, zoals jij, iemands slaafje.

>

Misschien moet je het wetboek eens openslaan, onder het kopje laster en smaad. Want iemand woorden in de mond leggen die deze niet gezegd heeft en dit niet bewijzen valt daar namelijk onder.

• mrtelecom

Ok, mijn werkelijkheid samen met de werkelijkheid van iedereen die geen pathologische leugenaar is. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En ook hier pas ik jouw tactiek toe: Geen links

> geven als je wat gevraagd word.

>

Weer dicht je anderen iets toe. Bah, wat ben jij toch een walgelijk figuur.

Nou, je hebt weer gewonnen in jouw optiek, ik ga journaal kijken en eten.

• mrtelecom

Gut, als jij dat zo goed kent zou je ook weten dat jdaar geen sprake van zijn zonder naam etc, zelfs al zouden het onwaarheden zijn. Maar jij daarentegen, noemt wel mijn naam en verteld zaken waarvan je weet dat ze onwaar zijn. Ik zou maar oppassen. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

• mrtelecom

Mooi zo. En niet vergeten het, niet je oma de schuld geven dat het eten dat je zelf klaargemaakt hebt niet te pruimen is. Want dat is het keer op keer: Anderen beschuldigen van zaken waar je jezelf schuldig aan maakt.Overigens wel grappig om voor walgelijk ventje uitgemaakt te worden door iemand die over opmerkt dat je als vrijwilliger op een gehandicaptenreis de gehandicapten als prospect zou zien. Tja, tuig als Ecoschalkje denkt altijd dat anderen zouden doen wat ze zelf zouden doen. En dan willen ze hun frustratie omdat ze daardoor mislukt zijn in MLM uiten door een MLM prikbord te verzieken.

En nu…scheer je weg, je hebt een ban, vies leugenaartje!!

• Maarschalk

Gaat het nog wel goed met je René? Doe je nog iets anders dan continu op dit prikbord te zitten?

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Overigens wel grappig om

> voor walgelijk ventje uitgemaakt te worden door

> iemand die over opmerkt dat je als vrijwilliger op

> een gehandicaptenreis de gehandicapten als

> prospect zou zien.

>

En het was nog niet tot jou doorgedrongen dat jouw gedrag alhier daar aanleiding toe geeft?

> En dan willen ze hun frustratie omdat ze

> daardoor mislukt zijn in MLM

>

Net als zo ongeveer al jouw beweringen is uiteraard ook deze onbewezen. En dan doel ik niet op mislukt zijn in de mlm, maar op de bewering dat Econometrist en/ik ooit aan mlm hebben gedaan.

> En nu…scheer je weg, je hebt een ban, vies

> leugenaartje!!

>

Ja, die grijsgedraaide plaat hebben we hier nog niet gehoord. Maar ook deze is zonder bewijs. Vreemd trouwens dat mensen een ban kunnen krijgen en zich toch kunnen registreren voor dit prikbord.

• Maarschalk

Ga je die vermeende mailtjes waarin men steun aan jou en je gedrag alhier uitspreekt nog laten zien?

• mrtelecom

Tja, jou hoef ik niet te vragen of het goed met je gaat, da's duidelijk: Het gaat steeds slechter met je. Nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

• mrtelecom

Tuurlijk niet, ik pas toch jouw tactiek toe (zonder de leugens uiteraard)?! Nu….scheer je weg, je hebt een ban!!!

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Tja, jou hoef ik niet te vragen of het goed met je

> gaat, da's duidelijk: Het gaat steeds slechter met

> je.

>

En waar haal je dat nu weer vandaan? Uit dezelfde duim als de rest van jouw posts?