Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• Maarschalk

rob Schreef:

——————————————————-

> Oké, voor het duidelijkheid heb ik

> Nu 73.40 dollar verdient.

> en daar uit gebruik ik hoog uit 10 minuten voor

> 5 dagen tot een week.

> Ik heb totaal 1 uur en 40 minuten gebruikt .

>

> Van dat geld gebruik ik om de posities te kopen

> Dat kost 10 dollar per stuk

> Ben je nu gelukkig?

> dus niet huilen hoor de groeten

>

Ik denk dat jij straks gaat huilen, als je eens gaat doordenken.

Tot nu to eb je dus nul euro op je bank staan dankzij dit systeem. Maar al wel geld betaald om posities te verkopen. Voorlopig sta je dus op verlies.

Dan de “verdiensten” zelf. 1 uur en 40 minuten is 100 minuten. Met 73,40 die je denkt verdiend te hebben kom je uit op 73 cent per uur.

Maar aangezien dit geld niet op je bankrekening staat heb je dus nog niks. Als ik daarbij neem hoeveel geld je hebt ingelegd om tot hier te komen snap ik heel goed hoe jij je rijk rekent.

• mrtelecom

Wouw, het rekenwonder haalt de verdiensten per minuut en per uur door elkaar. En nog beweren gestudeerd te hebben ook. Wederom een leugen doorgeprikt.

Maar ja, alles boven de 4 Euro per uur gaat voor Ecoschalkje zijn inlevingsvermogen te boven. Dus misschien is dit voor de verandering geen leugen maar gewoon gebrek aan opleiding.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Wouw, het rekenwonder haalt de verdiensten per

> minuut en per uur door elkaar.

>

Je hebt zowaar eens gelijk René. Ik heb een rekenfout gemaakt. Blij dat ik jouw dag heb kunnen goedmaken door je een rekenfout mijnerzijds te laten ontdekken.

Bravo.

• Maarschalk

René heeft gelijk, ik heb een rekenfout gemaakt en uren en minuten door elkaar gehaald.

Nou we zullen zien of Rob zijn geld ooit uitbetaald krijgt. Hebben ze daar nog een tijdsspanne voor gegeven Rob? Je hebt immers al zoveel geld aan hun betaald dat je nu wel eens wat terug zien. Hoeveel geld heb jij eigenlijk naar hun overgemaakt?

• rob

Dat zullen we wel zien wie hier het hardste hult

Wacht maar een af ik stop er mee? De groeten

• Maarschalk

rob Schreef:

——————————————————-

> Dat zullen we wel zien wie hier het hardste hult

>

Hoeveel geld was er ook al weer op je bankrekening gestort dankzij al jouw positie inkopen?

• mrtelecom

Ach, het is slechts de zoveelste blunder van je vandaag die zeer begrijpelijk is door de staat waar je emotioneel in bent. Het blijkt wel weer; door je met eigen wapens te bestrijden schiet je zwaar in de stress. En word het steeds vaker duidelijk dat je beweringen gewoon leugens zijn. De zoveelste al.

Toch ben ik trots op je: Je weet je huiliehuilie steeds beter te beheersen. Wie weet ga je ook nog eens de controle die je over anderen wilt uitoefenen op jezelf toepassen. De wonderen zijn immers de wereld nog niet uit.

• rob

Maarschalk Schreef:

——————————————————-

> René heeft gelijk, ik heb een rekenfout gemaakt

> en uren en minuten door elkaar gehaald.

> Nou we zullen zien of Rob zijn geld ooit

> uitbetaald krijgt. Hebben ze daar nog een

> tijdsspanne voor gegeven Rob? Je hebt immers al

> zoveel geld aan hun betaald dat je nu wel eens wat

> terug zien. Hoeveel geld heb jij eigenlijk naar

> hun overgemaakt?

50 dollar

• mrtelecom

En na een blunder van jewelste doet Ecoschalkje een verwoede poging die blunder onder te sneeuwen.

• mrtelecom

Gewoon doorgaan met je zielige gedram. Tja, bedragen boven de 4 uur per uur zijn voor jou nu eenmaal ongelofelijk.