Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• mrtelecom

Daar kun je beter van maken: “Hetzelfde waar jij 12.5 uur voor moet werken”, Rob. Meer kan Ecoschalkje niet bevatten. Je moet wel een beetje aan zijn gebrek aan opleiding denken.

• Maarschalk

rob Schreef:

——————————————————-

> Maarschalk Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > René heeft gelijk, ik heb een rekenfout

> gemaakt

> > en uren en minuten door elkaar gehaald.

> > Nou we zullen zien of Rob zijn geld ooit

> > uitbetaald krijgt. Hebben ze daar nog een

> > tijdsspanne voor gegeven Rob? Je hebt immers al

> > zoveel geld aan hun betaald dat je nu wel eens

> wat

> > terug zien. Hoeveel geld heb jij eigenlijk naar

> > hun overgemaakt?

>

>

> 50 dollar

Dus jij hebt 50 dollar overgemaakt. Nog niks ontvangen, daar ook geen datum voor te horen gekregen, en er is jou verteld dat jij al 73,40 euro verdiend hebt. Nou ja, op papier dan. Zeg, is Beank niks voor jou? Kost 75 euro en dan heb je gelijk 32.500 dollar verdiend. Op papier dan hè. In de praktijk ga je daar net zoveel van terugzien als van het geld wat je nu gestort hebt.

Je kan daar meer over vinden in dit topic:

http://mlm.startpagina.nl/prikbord/13554446/niet-te-geloven-maar-wel-waar!#msg-13554446

• mrtelecom

De emotionele stress is duidelijk aan Ecoschalkje te merken. Weer iemand die het beter doet dan hij. Is toch eigenlijk wel een beetje zielig.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> De emotionele stress is duidelijk aan Ecoschalkje

> te merken. Weer iemand die het beter doet dan hij.

> Is toch eigenlijk wel een beetje zielig.

>

Eens even kijken of ik dit goed begrijp. Jij stelt dat ik cassettebandjes inpak voor 4 euro per uur.

Rob heeft in 1 uur en 40 minuten inmiddels 50 dollar uitgegeven, nog niks terug ontvangen, en hij doet het beter dan mij?

In welke droomwereld leef jij?

• Maarschalk

rob Schreef:

——————————————————-

> kijk nauwe maar

>

Ja op dit site kunnen we een hoop lezen. Behalve hoe zij nu precies geld verdienen.

• mrtelecom

Nog meer bewijs dat je niet gestudeerd hebt want als je werkelijk gestudeerd zou hebben wat je beweert gestudeerd te hebben zou je weten dat je collega's continue op die manier werken.

• mrtelecom

Met jouw handelsgeest snap je toch niks van hoe je geld verdiend.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Weer iemand die het beter doet dan hij.

> Is toch eigenlijk wel een beetje zielig.

René, begrijp ik nou goed dat jij dit een legitieme manier van geldverdienen vindt? En dat jij dus piramidespelen voorstaat? Of is het jou soms nog niet duidelijk dat het hier een piramidespel betreft?

Kan het volgens jou mogelijk zijn dat iemand die zijn brood verdient met een piramidespel het ‘beter doet’ dan iemand die gewoon bij een werkgever aan de slag is? Jij, die zich hier altijd opwerpt als de grote fatsoensrakker, vind jij piramidespelen nu opeens wel in de haak?

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En na een blunder van jewelste doet Ecoschalkje

> een verwoede poging die blunder onder te sneeuwen.

>

Inderdaad René, ik heb een fout gemaakt door uren met minuten te verwisselen. En dat is vele malen belangrijker dan de vraag of Rob ooit zijn geld krijgt. Dat boeit immers jou niet.

• mrtelecom

Nee hoor, is gewoon jouw techniek tegen je gebruik. Succes in MLM boeit jou ook niet, net zo min als de waarheid. Je wilt enkel je eigen frustratie over je eigen falen in MLM spuien.