Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• mrtelecom

Gut, dat brein van jou is erger dan een geklutst ei. Bedorven ook nog.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Gut, dat brein van jou is erger dan een geklutst

> ei. Bedorven ook nog.

>

Als de Sirtaki je niet bevalt heb ik nog wel meer dansen voor je om samen te zijn oh grote mede persoonlijkheid.

http://www.youtube.com/watch?v=FbAVx9cm7bg

• mrtelecom

Ik ben blij dat je van je begeleider zelf je liedjes mag uitzoeken. Niet vergeten vanavond de tissues naast je bedje te zetten; de traantjes komen nog wel.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ik ben blij dat je van je begeleider zelf je

> liedjes mag uitzoeken.

>

René, ik proef dat mijn muziekkeuze je niet bevalt. Kies jij dan eens een liedje waarop onze persoonlijkheid gaat dansen.

Wellicht is Rinus meer jouw stijl.

• mrtelecom

Jullie muziekkeuze? Laat je nu ff een steekje vallen? Ach, wat zielig, alweer door de mand gevallen. Slaap lekker jongen, misschien lijken je successen in je dromen wel zo echt dat je morgen voor de verandering niet depressief wakker word.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Jullie muziekkeuze?

>

Je leest weer dingen die er niet staan. Ik zal het nogmaals op een rijtje zetten voor je.

Alle nicks op dit forum zijn van mij. Maar dan ook alle nicks. We zijn allemaal een en dezelfde persoon. Ook mrtelecom is onderdeel van de grote persoonlijkheid die hier op het forum met zichzelf aan het praten is. Ergo, ik ben jij en jij bent mij.

Maar dat we verschillende persoonlijkheden hebben wil niet zeggen dat al die persoonlijkheden dezelfde smaak hebben. De Sirtaki bevalt je duidelijk niet. Dus, jou een klein beetje kennende denk ik, laat ik eens een suggestie doen. Aangezien je daar niet op ingaat vermoed ik dat ik een snaar heb geraakt, maar ben je te verlegen om het toe te geven.

Dus ik doe het wel voor je.

Hier komt Rinusssssss:

http://www.youtube.com/watch?v=KrEBLoXuyVo

Zijn grootste hit.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Trouwens ook opvallend dat jullie beiden dezelfde

> opmerking maken en beiden niet door hebben dat je

> een discussie kunt volgen.

Een discussie met jou is niet te volgen rené.

En dat we dezelfde opmerking maken als gevolg van dezelfde gedachte als je ongeacht het tijdstip van de dag altijd ziet dat jij binnen 4 minuten reageert. Ga jij wel eens uit? Zie jij wel eens vrienden? Bestaan jouw vakanties wel eens uit iets anders dan als vrijwilliger bejaarden op de pot zetten tijdens een rijnreisje met de Zonnebloem?

Ik denk dat ik niet alleen namens de twijfelaars aan mlm spreek, maar ook een groot deel van jouw concullega's die hier hun topics met jouw gezeik gevuld zien worden als ik je zeg: GET A LIFE !!!!!!!

• mrtelecom

Tja, dat is iets wat we al jaren tegen jou roepen. Je eigen frustratie om je falen in MLM (wat wil je ook, om succes te hebben in MLM moet je wel te vertrouwen zijn en je vrienden niet als gebruiksartikelen zien) zorgt er al jaren voor dat je elk forum dat je vinden kunt vult met je leugens en bedrog. De waarheid vinden, dat is iets waar jij geen enkele interesse in hebt. Enkel alles wat maar iets op MLM lijkt zwart maken, hoeveel leugens je er ook voor nodig hebt.

Maar zoals voorspeld is het moment van huiliehuilie bij je nu aangebroken.

• rob

Leuk hoor heeft juli niks aders te doen dan MLM door stront treken.

Stuk stront wat je bent.

Ik lees het al.

Je hebt weer niet goed op het lesje gekeken

Als je voor eerste keer goed na gekeken hebt dan had je

Twee dingen kunnen zien een dat is 56,00 dollar verdiend (zie datum 10 juli 2011 18:06)

Punt 2 is Er staat een datum op en daarnaast de tijd

Als je dat optel dan had je kunnen weten hoeveel uur dat is? Scheele bataten kop

Ik word daar nauwe zoo kwaad op van dat negatieven onnodige uitspraken

Waar is dat nauwe voor nodig

Weet wat …. Je doet maar wat je niet latten kunt

Ik ga liever veder voor diegenen wel serieus wil zijn

Het is geen oplichting maar een leuke bijverdienste

Voor elke positie die je koopt

Ontvang je elke dag 2% of 0.20 dollar cent per dag

Dus als je 10 positie heb dan krijg je 2.Dollar per dag

Bij 20 positie 4.dollar/ bij 30 positie 6.Dollar /bij 40 positie 8.Dollar /bij 50 positie 10.Dollar per dag

Dus je kunt wel voor stelen dat dit aardig op kan lopen

Goed maar hoe krijgt je dat op je rekening? simpel

Je maakt een account aan bij AlertPay ik weet alleen dat zeer trouw baar is

Het is ge woon een betaalt site waar je geld over kan maken

Op internet

Net als paypal dus je kan geld ook overmaken van JustBeenPaid

Naar je rekening en anders om dat is de Alertpay.

All je meer wil weten stuur ik graag een link

De gr.

• Econometrist

Schei nou uit!!!!

Je hebt alleen getalletjes op een website, maar nog geen cent in je portemonnee. Zodra al die rente daar in zit, in de vorm van bankbiljetten, dan praten we weer verder!!