Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• mrtelecom

Hoe weet je dat hij geen cent in zijn portemonnee heeft? Of heb je het weer over jezelf?

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Hoe weet je dat hij geen cent in zijn portemonnee

> heeft?

Uit zijn eigen schema, ignorante droplul!! Je kan toch wel een simpel payment tabelletje begrijpen hoop ik?

Zie daarin enige withdrawls staan dan?

Ze zeggen wel eens dat er geen domme vragen bestaan, maar jij spant je wel heel erg in om dat gezegde te ontzenuwen…

• mrtelecom

Wou jij nu ineens beweren dat je cijfertjes begrijpt? Maar gelukkig is je huilbui voorbij en ben je nu weer aan het stampvoeten.

En dat jij altijd een lege portemonnee hebt betekend nog niet dat een ander, zodra ze geld verdienen dat ook opnemen moeten.

Dat jij je rekening leeg haalt zodra je uitkering is gestort om de deurwaarders voor te zijn zegt niets over Rob's financiele situatie.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Wou jij nu ineens beweren dat je cijfertjes

> begrijpt?

Ik constateer voor de inmiddels niet meer te tellen maal dat jij, getuige je onmogelijk stompzinnige vraag, deze hele rij cijfertjes níét begrijpt. Zoals jij wel meer niet begrijpt in het leven. Ik hoop dat iedereen waar jij mee te maken krijgt net zo geduldig is als ik, want het zal je wel menigmaal overkomen dat mensen je iets 2, 20 of 50 keer moeten uitleggen…

• mrtelecom

Weer een tekst die op Ecoschalkje zelf slaat.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Weer een tekst die op Ecoschalkje zelf slaat.

Ah rené, je bent weer terug op je oude, vertrouwde, alles-wat-je-zegt-ben-je-zelluf niveau.

Wat zal je er thuis voelen…

• mrtelecom

Oh, nu zit hij weer te jammeren. Lastig he, dat kaatsen

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Weer een tekst die op Ecoschalkje zelf slaat.

>

René toch, aangezien jij, ik, Econometrist, Alex, Willem, Brokkel en alle anderen hier een en dezelfde zijn slaat deze tekst ook op jou. Juist op jou eigenlijk.

Kom, gaan we weer de Sirtaki dansen, met onszelf vechten heeft geen nut.

• mrtelecom

Was de warme hap bij oma niet goed voor je conditie? Duurde wel erg lang voor je op een ander IP adres in kon loggen. Begon deze identiteit van de forumclown bijna te missen.

• rob

Econometrist Schreef:

——————————————————-

> Schei nou uit!!!!

>

> Je hebt alleen getalletjes op een website, maar

> nog geen cent in je portemonnee. Zodra al die

> rente daar in zit, in de vorm van bankbiljetten,

> dan praten we weer verder!!

zie je wel je nap weer geen greed van droplul