Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

• mrtelecom

Weer een misleiding. Ik heb gisteren nog laten zien dat de leugens inderdaad leugens zijn. En vandaag bevestigde Ecoschalkje het zelf nog eens. En nu..scheer je weg, je hebt een ban!!

Of ga je eerst nog ff mekkeren over een linkje en doen of je het je niet meer kunt herinneren?

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Ik probeer het prikbord helemaal niet te redden,

> dat is weer 1 van je waandenkbeelden.

>

Wat is het nu René? Hebben de critici van mlm alhier het prikbord nu wel verziekt of niet? Indien ze het verziekt hebben en jij ze probeert weg te krijgen met jouw geziek dan probeer je dus toch (in jouw optiek) het prikbord te redden. Maar als jij het prikbord niet probeert te redden, ben je dus enkel aan het zieken om het zieken.

Probeer het nog eens zou ik zeggen.

> Ik heb al

> aangegeven dat mijn enige doel is om je niet meer

> weg te laten komen met je leugens en bedrog.

>

Vandaar dat je op elke post van mij, Econometrist en brokkel, enkel met off topic reacties komt. Maakt niet uit of wij het over mlm hebben, en vragen stellen, nee zieken is jouw doel. Prima hoor, zegt wel iets over je, of had je je dat nog niet gerealiseerd.

>En ja, ik krijg vrij regelmatig

> reacties van mensen die het bijzonder op prijs

> stellen wat ik doe. De enige negatieve opmerking

> die ik heb gekregen (en waardoor ik inderdaad

> serieus heb overwogen te stoppen) was van iemand

> die me er op wees dat je afwijking wel eens kon

> lijden tot gewelddadige acties van jouw kant omdat

> de frustratie van je te hoog op loopt. Meerdere

> personen geloven met mij dat je een serieuze

> psychiatrische afwijking hebt.

>

Nou, laat maar zien die mailtjes dan. Mag hier op het forum of naar mijn email adres, maarschalk009@gmail.com.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Zoals hij destijds zelf al vertelde:

>

Laat maar zien dat hij dit vertelde. Met de link erbij.

> Gewoon een

> ander IP adres. Scheer je weg…je hebt een ban.

>

Knap dat zijn dan wel gewoon toegelaten wordt, en dat daar niet ook een ban op zit, als jouw verhaal over die ban waar zou zijn.

• mrtelecom

En weer laat je zien de taal niet te begrijpen: Ik probeer het prikbord niet te rennen, ik probeer enkel te zorgen dat je niet met je leugens wegkomt. Het prikbord is allang verziekt door jou. En om je zelf als een criticus te bestempelen geeft al weer aan dat je eigen zelfbeeld niet bepaald overeen komt met de werkelijkheid. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Weer een misleiding. Ik heb gisteren nog laten

> zien dat de leugens inderdaad leugens zijn. En

> vandaag bevestigde Ecoschalkje het zelf nog eens.

> En nu..scheer je weg, je hebt een ban!!

> Of ga je eerst nog ff mekkeren over een linkje en

> doen of je het je niet meer kunt herinneren?

>

Goed idee, geef die link maar. Maar dan wel een link waaruit een normaal persoon hetzelfde concludeert, en niet een die enkel jouw waanidee bevestigt. Dus graag de link waarin Econoemtrist bevestigt, en dus zegt, dat zijn leugens inderdaad leugens zijn.

• mrtelecom

En weer komt een voorspelling van me uit. En nu…scheer je weg, je hebt een ban.

• mrtelecom

Precies zoals ik voorspeld heb. Maar helaas voor jou, ik ben niet, zoals jij, iemands slaafje. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En weer laat je zien de taal niet te begrijpen: Ik

> probeer het prikbord niet te rennen, ik probeer

> enkel te zorgen dat je niet met je leugens

> wegkomt. Het prikbord is allang verziekt door jou.

>

Begrijp jij nog wel wat je zegt.

Volgens jouw visie heb ik het prikbord verziekt. Nu wil je mij weghebben. En als ik weg ben, wat dan, is het prikbord dan niet meer verziekt? En is het prikbord dan dus gered? Of is het prikbord dan nog hetzelfde wat het altijd was? En ben je dus enkel aan het zieken om het zieken!

> En om je zelf als een criticus te bestempelen

> geeft al weer aan dat je eigen zelfbeeld niet

> bepaald overeen komt met de werkelijkheid.

>

Jouw werkelijkheid bedoel je.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En weer komt een voorspelling van me uit.

>

Welke voorspelling was dat dan? Laat me raden, die heb je zeker vergeten hier te plaatsen.

Trouwens waar blijft de link waarin Econometrist heeft gezegd dat hij een ander IP adres gebruikt?

• mrtelecom

En ook hier pas ik jouw tactiek toe: Geen links geven als je wat gevraagd word. En nu…scheer je weg, je hebt een ban!!