Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Maarschalk

    Kom de stoom je weer uit de oren René?

    Kan jij trouwens nog wel onderscheid maken in de leugens die je vertelt en de waarheden die er uit je toetsenbord komen? Zowel deze post van 18.19 en die van 18.11 bevatten enkel leugens. Of is dat ook onderdeel van je tactiek, leugens over anderen verspreiden?

  • Maarschalk

    Dus we zijn nu toch weer wel een en dezelfde persoon: mrtelecom = Maarschalk = Econometrist!

  • mrtelecom

    Gek genoeg weet ik nog wel dat jij je antwoorden 2 jaar geleden al hebt gekregen. Dat toont toch maar weer aan dat, net als bij een vergiet, jouw geheugen werkt als een filter: Waar je mee kunt trollen blijft hangen, de rest niet.

  • mrtelecom

    Je zit wel erg vast in je nieuwste spelletje, dat ik jou zou zijn. Zielig.

  • Maarschalk

    Er is hier trouwens al eens gepitched door iemand van een concurrerend bedrijf, SCNet. Wat is het verschil tussen jullie en hun?

    Kan je trouwens gelijk even onderstaand vragen meenemen, deze staan nog open:

    Maar vertel me eens, wat is er zo geweldig aan deze kans? Waarom moet iemand nu instappen en niet over bijvoorbeeld 2 jaar?

    En waarom ben jij de uitgelezen persoon om als upline te fungeren en niet de andere 2 posters hier die ook Lyoness kwamen posten?

    En wat voor inkomsten acht jij realistisch? Ook €35.000 per maand? Hoeveel verdien jij er nu al mee?

  • mrtelecom

    Aangezien je toch, wat er ook gaat gebeuren, niet zult instappen zijn je vragen overbodig. Scheer je weg, je hebt een ban. ;-)

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > zijn je vragen overbodig.

    >

    Probeer je nu werkelijk te zeggen dat we het op dit mlm forum juist niet over mlm moeten hebben?

  • mrtelecom

    En weer dat gebrek aan taalbegrip. Scheer je weg, je hebt een ban '-)

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Scheer je weg,

    > je hebt een ban '-)

    Een leugen regelmatig herhalen maakt niet dat de leugen dan wel waar is.

  • mrtelecom

    Waarom probeer je dat dan al jaren. Scheer je weg, je hebt een ban ;-)