Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • mrtelecom

    Je hebt wel degelijk een ban onder meerdere andere ID's. Huib heeft er alles aan gedaan om die ban tot uitvoering te brengen maar jij wist hem keer op keer te omzeilen. Maar jou vragen op te houden met liegen is zinloos. Dat gaat je begrip te boven. Er is er maar eentje die je leugens geloofd; dat is de forumclown zelf (jij dus, ik zal het maar ff voor je uitleggen). En ach, dat jij degene bent die dit prikbord aan het vergallen is en was gaat ook je pet te boven. Het leven van een MLM'er vergallen gaat echter echt niet gebeuren door zo'n simpel prikbord hoor. Maar het laat wel zien hoeveel invloed dit prikbord op jouw leven heeft. Het IS volgens mij je leven. Zielig.

    En nu..scheer je weg, je hebt een ban.

  • Econometrist

    Ik heb gewoon dit ID, waaronder je me al jaren kent.

    Het is nu zelfs geregistreerd, en zoals je ziet: banvrij!!!

    Ja, in jouw wereldje heb ik een ban, maar daar is ook oma opgegeten door de wolf.

    H'm, zou dat de reden zijn dat die hier ook niet post? Kan je dat even nakijken in je 1001 almanak?

    Maar nu geef ik je de rust om de rest van de middag je onwaarheidjes te komen neerkwakken, want het is mijn beurt om de spullen voor de vrijdagmiddagborrel in te gaan slaan, dus op naar de tapasbar.

    Oja, en als je dan toch het rijk alleen hebt om een inzage te geven in jouw belevingswereldje, doe er dan weer eens een streefdatum voor de beursgang van eufony bij, dan hebben de achterblijvers ook weer wat te lachen…

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En ach, dat

    > jij degene bent die dit prikbord aan het vergallen

    > is

    >

    Ik moet zeggen dat je amusant bent René, maar ook triest. Denk je nu echt dit met droge ogen vol te houden dat je met jouw gedrag alhier het prikbord aan het redden bent en anderen dit aan het vergallen zijn, maar jij juist niet?

    > Maar het

    > laat wel zien hoeveel invloed dit prikbord op jouw

    > leven heeft. Het IS volgens mij je leven. Zielig.

    >

    En gezien al jouw posts ben jij …. ? Ja wat eigenlijk?

    Ik vraag me af René, hoeveel bedank mailtjes krijg jij op een dag van mede mlm-ers om je te bedanken dat jij hun behoedt voor de kritische vragen op dit forum?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat hoef ik helemaal niet te doen, dat bewijst

    > zichzelf. Dus wederom een leugen van jouw kant al

    > kan het natuurlijk zijn dat je gebrek aan

    > taalbegrip je weer eens parten speelt. En

    > nu…scheer je weg, je hebt een ban.

    Mijn voorspelling dat jij alles buiten jouw belevingswereldje als leugen zou bestempelen kwam anders in je directe reply uit. Hoewel je nu zegt dat je dat niet hoeft te doen, doe je het toch. Maar waarom dan? Omdat nou eenmaal dat plaatje op je draaitafeltje ligt?

    Overigens bevestig jij mij, maar noemt het tegelijkertijd DUS een leugen van mijn kant. Dat betekent dus dat jij liegt, en ik in commissie met jou. Het begint erop te lijken dat je zelf de draad een beetje begint kwijt te raken. Kauw er maar lekker verder op de rest van de middag, ik weet zeker dat er velen met smart op jouw diepzinnige reply zitten te wachten. Ik moet de tapas gaan ophalen, want de vaatjes staan al koud.

    Trouwens rené, even puur ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid, maar ZIE jij ook wel eens mensen op een hele dag? Ik heb het idee dat jij zo'n beetje de godsganse dag kansloos thuis zit te zitten. Am I correct?

  • mrtelecom

    Scheer je weg, je hebt een ban!

  • mrtelecom

    Luegens, leugens, leugens. Je was je er zelfs al van bewust door te blunderen met het tijdstip dat je de ban had. Maar nee, in jouw waan denkwereld denk je dat soort blunders gewoon weg. Na door de eerste shock van die blunder de facto gewoon toe te geven dat je een ban had, ontken je het nu weer glashard. Maar ja, dat is nu eenmaal het probleem met pathologische leugenaars.

    Scheer je weg, je hebt een ban!!

  • mrtelecom

    Ik probeer het prikbord helemaal niet te redden, dat is weer 1 van je waandenkbeelden. Ik heb al aangegeven dat mijn enige doel is om je niet meer weg te laten komen met je leugens en bedrog. En dat lukt aardig. En ja, ik krijg vrij regelmatig reacties van mensen die het bijzonder op prijs stellen wat ik doe. De enige negatieve opmerking die ik heb gekregen (en waardoor ik inderdaad serieus heb overwogen te stoppen) was van iemand die me er op wees dat je afwijking wel eens kon lijden tot gewelddadige acties van jouw kant omdat de frustratie van je te hoog op loopt. Meerdere personen geloven met mij dat je een serieuze psychiatrische afwijking hebt.

    En nu…scheer je weg, je hebt een ban.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Scheer je weg, je hebt een ban!

    >

    René, en hoe verklaar je dan dat Econometrist zich kan registreren en onder zijn registratie kan posten?

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Luegens, leugens, leugens.

    >

    Dat is zo'n beetje een van jouw stopwoorden geworden, leugens. Elke keer als iemand het niet met je eens is: leugens. Gaat het nog wel goed met je René?

  • mrtelecom

    Zoals hij destijds zelf al vertelde: Gewoon een ander IP adres. Scheer je weg…je hebt een ban.