Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Econometrist

    Ik heb geen enkel prikbord naar de kloten geholpen. Als jij het niet uitroepen van het halleluja en het leveren van kritiek op mlm zo wilt duiden dan moet je dat vooral doen. En als een forumbeheerder die evengoed van die scam leeft om die reden een ban wil geven moet die dat ook gewoon doen.

    Feit is dat hier mensen proberen de aandacht op hun business te vestigen en dat jij met voorbedachten rade topic na topic van je concullega's zoals jij dat zelf noemt ‘ondersneeuwt’. En dat alles omdat jij in de veronderstelling bent dat een beheerder hier een jaar of 3 geleden een ban gegeven zou hebben. Geloof je het zelf?

    En dan maar vol blijven houden dat je mede mlm-ers achterlijk zijn, zelf niet over mlm kunnen discussiëren, en jou daarom nodig hebben om hun topics te vergallen. Lekkere hulp ben jij dan! Zit jij in real-life andere mlm-ers ook zo in de weg met jouw ‘hulp’? Wat zullen ze dan blij met jou zijn.

    Jaja, onze lieve heer heeft rare kostgangers, en om één of andere reden voelen die zich zeer aangetrokken tot louche zaakjes…

  • mrtelecom

    En zo gaan de leugens gewoon verder. Maar feit is dat Ecoschalkje meerdere bans heeft gekregen wegens schofterig gedrag, leugens, bedrog, meerdere ID's etc. Steeds wist hij ze echter te ontwijken en zijn doelstelling is ook geenzins om kritisch te zijn maar om MLM zwart te maken.

    Het is gewoon een straatschoffie dat nu loopt te stampvoeten en huiliehuilie te doen nu hij op zijn eigen manier word aangepakt.

    Dat je zelf niet doorhebt dat je met je opmerking over louche zaakjes en rare kostgangers al duidelijk maakt dat je zeker niet kritisch bent maar enkel uit bent op je frustratie te uiten door alles zwart te maken is wel duidelijk maar goed, het is ook al duidelijk dat begrijpend lezen voor jou niet weggelegd is.

    En nu, Ecoschalkje, scheer je weg. Je hebt een ban.

  • mrtelecom

    Grappig is natuurlijk ook dat Ecoschalkje hier laat zien wel degelijk op de hoogte te zijn want hij noemt een jaar of drie (wat klopt) en dat is iets waar alleen iemand die het meegemaakt heeft van op de hoogte kan zijn. Ik heb namelijk nooit een termijn genoemd en het prikbord gaat minder dan 2 jaar terug.

    Weer een leugen ontmaskerd. Ecoschalkje laat nu zien dat hij zich ook herinnerd een ban (eigenlijk meerdere) te hebben gekregen waaruit maar weer blijkt dat hij helemaal geen vergietgeheugen heeft maar gewoon keer op keer liegt.

  • Econometrist

    Tegen wie richt jij je nu eigenlijk, dat je opeens in de derde persoon begint te formuleren? Tegen je concullega's van wie jij de business aan het verstieren bent soms? Dat je ze toch echt tegen hele grote boemannen aan het beschermen bent, heus, werkelijk waar?

    Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf waar. In jouw beperkte geest dan weliswaar, want ieder ander met meer dan 3 functionerende hersencellen ziet dat hoe meer jij kwaakt, hoe vaker jij jezelf tegenspreekt, waaruit allicht de voor de hand liggende conclusie kan worden getrokken dat je álles verzint. En dat laatste wordt dan weer ondersteund door het eeuwige achterwege blijven van ondersteunende links en dergelijke. Dit alles in combinatie met jouw totaal wereldvreemde verwachtingen in het verleden over beursgangen en dat soort totaal irrealistische fantasieën tekent zo'n beetje in wat voor totaal onvoorstelbare droomwereld jij voor jezelf hebt gecreëerd. Met het logische gevolg dat jij uiteraard alles uit real-life als een leugen bestempelt.

    Jaja, andere mlm-ers die hier hun business onder de aandacht willen brengen zullen je echt dankbaar zijn…

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Grappig is natuurlijk ook dat Ecoschalkje hier

    > laat zien wel degelijk op de hoogte te zijn want

    > hij noemt een jaar of drie (wat klopt) en dat is

    > iets waar alleen iemand die het meegemaakt heeft

    > van op de hoogte kan zijn. Ik heb namelijk nooit

    > een termijn genoemd en het prikbord gaat minder

    > dan 2 jaar terug.

    Grappig ook dat ik hier DUS geen ban heb, als dat bij een prikbord van 3 jaar terug is en deze is pas twee jaar oud. Je ontmaskert jezelf weer eens als leugenaar, rené….

    (en je weet het, een leugen wordt niet ontmakskerd, want leugens dragen nooit een maskertje)

  • mrtelecom

    Leugen op leugen en hij gelooft het warempel zelf ook nog. Ecoschalkje is gewoon zwaar gestoord. Scheer je weg, je hebt een ban.

  • mrtelecom

    Leuk bedacht maar je weet ook dat het prikbord is aangepast in een laatste poging je ban effectief te maken. Dat is helaas niet gelukt want tuig als jij is nergens toe in staat behalve in regels en wetten overtreden. Je stapelt gewoon leugen op leugen. Scheer je weg, je hebt een ban.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Leuk bedacht maar je weet ook dat het prikbord is

    > aangepast in een laatste poging je ban effectief

    > te maken. Dat is helaas niet gelukt want tuig als

    > jij is nergens toe in staat behalve in regels en

    > wetten overtreden. Je stapelt gewoon leugen op

    > leugen. Scheer je weg, je hebt een ban.

    En omdat jij dat allemaal denkt ga je maar de business van je mede mlm-ers vergallen?

    Zoals ik al zei; jij kunt je uitspraken uiteraard niet ondersteunen met een link!!

    Ikzelf daarentegen post hier, DUS heb ik geen ban. Vertel maar eens rustig wat jij hieraan niet begrijpt, dan zal ik het je wel eens geduldig proberen uit te leggen. De wereld zit niet zo moeilijk in elkaar als jij denkt. ANDERS, dat wel…

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Leugen op leugen en hij gelooft het warempel zelf

    > ook nog. Ecoschalkje is gewoon zwaar gestoord.

    > Scheer je weg, je hebt een ban.

    Om mezelf maar uit mijn voorgaande bericht te quoten:

    Econometrist

    Met het logische gevolg dat jij uiteraard alles uit real-life als een leugen bestempelt.

  • mrtelecom

    Dat hoef ik helemaal niet te doen, dat bewijst zichzelf. Dus wederom een leugen van jouw kant al kan het natuurlijk zijn dat je gebrek aan taalbegrip je weer eens parten speelt. En nu…scheer je weg, je hebt een ban.