Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

• Econometrist

Jort Schreef:

——————————————————-

> Scam?

Is dit een moeilijk woord? Oplichterij dan, klinkt dat beter?

>€ 675,- pp?

maximaal 9 ‘polissen’ a €75 per persoon, moet je basisschoolkennis soms opgefrist? Wat is je precies onduidelijk?

Mlm?

We zitten hier op het MLM forum, wat is je daaraan onduidelijk?

> Ik kom op korte termijn even bij je terug voor

> alle details en tastbare bewijzen.

Heel mooi dat je met die tastbare bewijzen wilt komen, maar ik lees het t.z.t. wel in het FD als 21.000 mensen van de bank de som van €32.500 bijgeschreven krijgen. Heb je al enig idee hoeveel ‘polissen’ er al aan de man gebracht zijn en wanneer we naar verwachting de 21.000 stortingen tegemoet kunnen zien? Tot nu toe heb ik van dat hele plan nog niks via de gerenomeerde financiële organen mogen vernemen, terwijl er gezien het feit dat ze hun doel al van 10.000 polissen naar 21.000 hebben bijgesteld er toch al ergens 400 miljoen euries op de plank klaar zou moeten liggen. Voorwaar toch wel een bedragje waar het FD op pagina 5 een cursiefje aan zou kunnen wijden dacht ik zo…

> Hoop wel dat je dan even tijd kunt maken, want

> meestal zijn mensen zoals jij erg bang om hun

> ongelijk toe te geven.

> Dan komt meestal de ware aard om de hoek kijken.

Hoezo zijn mensen ‘meestal’ bang en komt dan ‘meestal’ iets om de hoek kijken? Is er al ooit in de eeuwigheid een scam zoals dit gebleken op waarheid te berusten dan, waaruit te concluderen viel hoe sceptici die vooraf hadden gezegd dat het niet ging gebeuren zich in zo'n geval opstellen? Omgekeerd weet ik uit mijn blote hoofd uit de recente geschiedenis, op precies ditzelfde forum, wel even wat mislukte beursgangen, social networkplans, members owned gokparadijzen en enkele individuele produkten te noemen waarvan de aanbieders die hier op dezelfde manier kwaakten als jij momenteel doet samen met hun mislukte projecten met de noorderzon vertrokken en in de vergetelheid verdwenen zijn. Eigenlijk maar op één uitzondering na, en dat is onze grote telecomvriend die zich denk ik nog steeds niet realiseert dat zijn beursgang -die uitgesteld was tot einde 2008- best wel eens niet meer door zou kunnen gaan. Erg clever is die namelijk niet en 3 jaar na dato is voor hem wat snel om te begrijpen wat rationeel denkend Nederland 3 jaar ervóór al begreep.

Maar wees gerust Jort, als de bank jouw 292500 euries gestort heeft ben ik de eerste om dat met jou te komen vieren. Misschien kan jij dan zelfs wel een pilsje missen, dan breng ik de vlammetjes en bitterballen mee. Maar ik zou nog maar even niet mijn baan opzeggen als ik jou was…

• Jort

We zitten inderdaad op een mlm forum. Voor alle duidelijkheid : ik ben een behoorlijke tegenstander van mlm.

Niet omdat de produkten slecht zouden zijn, maar omdat mlm zichzelf naar de kl*te heeft geholpen.

Mlm zal best goed kunnen werken, mits het eeuwige gezeur over rijk worden, dikke auto-plaatjes-sites etc heel snel verbannen worden.

Mlm speelt in op een bepaalde groep mensen die ( meestal) laag op de maatschappelijke ladder staan en opgepomt worden

met een beeld naar succes. De meeste bedrijven denken dit nog steeds met dure flyers, boekjes, video's en ‘trainingen’ a € 150,- te bereiken.

Mlm is niet stabiel! Als grote jongen moet je zorgen dat het leger aan dromers intact blijft. 500 dromers per maand eraf, 500 dromers per maand erbij.

Ik ken mlm door en door. Niet vanaf de zijkant maar als ervaring.

Beank is geen mlm bedrijf, maar heeft wel duplicatie nodig. Vandaar de post hier.

Overigens zijn ze niet van de eis van 10.000 polissen naar 21.000 gegaan. Het ging om 10.000 leden, wat later bijgesteld is naar 21.000 polissen.

Dat was sinds de start al bekend.

Je haalde even de beursgang van Eufo-dinges ( bestaat dat nog?) aan van Rene Landsheer, maar ach…iedereen moet toch inmiddels weten dat een mlm bedrijf ten eerste geen beursgang nodig zou moeten hebben en zowel, zou ik er heel snel mee stoppen.

De eigenaren van Beank ken ik persoonlijk heel goed. Dat klinkt als een mlm-er die de bazen van bedrijf x een keer hebben gezien, maar ik hoop dat je dit gewoon even aanneemt.

Het zijn geen domme jongens! Enorme kennis van zaken en een vlekkenloos verleden.Eerlijk en oprecht en vinden het plan zelf ook ‘te gek voor woorden’.

Toch zijn de omstandigheden zo dat het wel degelijk mogelijk is. Gezien het netwerk en de relaties van deze heren is het uitgesloten dat ze dit op het spel zouden zetten voor een paar centen. Beide zijn reeds financieël onafhankelijk en hebben een visie wat niets te maken heeft met meer en meer geld.

Overigens is deze post om leden te winnen inmiddels niet meer nodig.

Van de 21.000 polissen zijn er nog een kleine 5000 beschikbaar. Het merendeel van de leden heeft 5 polissen en garantie zwart op wit dat ze geen risico lopen en de kosten terugkrijgen mocht het project niet slagen.

Helaas zijn er, sinds het internet er is, er heel veel mensen opgelicht en daarom begrijpelijk dat deze mogelijkheid snel onder die noemer valt.

Uiteraard verwacht ik niet dat je gaat geloven in dit soort mooi-weer-verhalen, maar feit is dat : óf je ontvangt € 32.500,-…óf het heeft je niks gekost.

En dat heb je zwart op wit!

• Maarschalk

Jort Schreef:

——————————————————-

> We zitten inderdaad op een mlm forum. Voor alle

> duidelijkheid : ik ben een behoorlijke

> tegenstander van mlm.

Waarom prijs jij je waar dan aan op een mlm forum?

> Beank is geen mlm bedrijf, maar heeft wel

> duplicatie nodig. Vandaar de post hier.

Oh, dus je slaapt met de duivel, omdat het doel de middelen heiligt?

> Overigens zijn ze niet van de eis van 10.000

> polissen naar 21.000 gegaan. Het ging om 10.000

> leden, wat later bijgesteld is naar 21.000

> polissen.

> Dat was sinds de start al bekend.

Wat is het nu? Het was al sinds de start bekend dat het om 21.000 polissen ging, of is het later bijgesteld?

> De eigenaren van Beank ken ik persoonlijk heel

> goed.

Ja en? En dus moeten we maar met ze in zee gaan? Omdat een of andere poster op een mlm forum ze goed kent?

> Het zijn geen domme jongens!

Dat beoordeel ik wel als ik ze zelf tegenkom. Tot nu toe heb jij hier niet echt indruk gemaakt met kennis van zaken, en zij ook niet.

> Enorme kennis van zaken en een

> vlekkenloos verleden.

Madoff had ook enorme kennis van zaken en een vlekkeloos verleden. Een garantie is dat dus niet.

> Toch zijn de omstandigheden zo dat het wel

> degelijk mogelijk is. Gezien het netwerk en de

> relaties van deze heren is het uitgesloten dat ze

> dit op het spel zouden zetten voor een paar

> centen. Beide zijn reeds financieël onafhankelijk

> en hebben een visie wat niets te maken heeft met

> meer en meer geld.

>

Maar …. Wij kennen deze heren niet. Alsmede hun financiële status niet. En opnieuw Madoff, hij had al 100 miljoen voordat hij met zijn Ponzi scheme begon.

En nog steeds weten we helemaal niets. Niet welke bank of verzekeraar betrokken zijn, niet hoe ze dit geld gaan verdienen, geen telefoonnummers, geen KvK nummers, geen AFM registratie nummers, NIETS.

> Het merendeel van de leden heeft 5

> polissen en garantie zwart op wit dat ze geen

> risico lopen en de kosten terugkrijgen mocht het

> project niet slagen.

>

Wat verstaan jullie onder niet slagen?

En lees ik nu goed dat het merendeel de garantie heeft?

Waarom krijgen we die garantie niet vooraf te zien? Waarom moeten we eerst meedoen?

> Helaas zijn er, sinds het internet er is, er heel

> veel mensen opgelicht en daarom begrijpelijk dat

> deze mogelijkheid snel onder die noemer valt.

>

Schijnbaar heb je echt een bord voor je kop. De gedachte van het kan niet komt niet vanwege internet, maar vanwege twee dingen. 1) Er wordt nul komma geen inzicht gegeven in het geheel, waardoor 2) het rendementspercentage volledig ongeloofwaardig wordt, wat toch al onhaalbaar klinkt.

> Uiteraard verwacht ik niet dat je gaat geloven in

> dit soort mooi-weer-verhalen, maar feit is dat :

> óf je ontvangt € 32.500,-…óf het heeft je

> niks gekost.

> En dat heb je zwart op wit!

>

Nee, we hebben niks zwart op wit. Want wij krijgen nergens de voorwaarden te zien, dus kunnen we ook nergens garanties aan ontlenen.

• Koos

Jort Schreef:

——————————————————-

>

> Uiteraard verwacht ik niet dat je gaat geloven in

> dit soort mooi-weer-verhalen, maar feit is dat :

> óf je ontvangt € 32.500,-…óf het heeft je

> niks gekost.

> En dat heb je zwart op wit!

Fantastisch, geen enkel risico.

Ook mooi dat je goed op de hoogte bent van je eerder aangehaalde presentatie.

Daarin staat namelijk iets anders:

> "Garantie

> “Slaagt het concept niet zoals besproken, dan krijgt iedereen die zich ingezet heeft voor het programma zijn geld terug! Niet een deel, maar de volle 100%!”.

> Omdat we ook de groei moeten stimuleren geldt de garantie voor alle leden die echt meewerken aan het succes van het programma. De garantieregel is dat iedereen met 5 of meer polissen en/of minimaal 3 > mensen heeft ingeschreven de eigen betaalde polissen volledig vergoed krijgt als om wat voor reden dan ook het progamma niet wordt uitgevoerd. Iedereen kan deze status behalen."

• Econometrist

Beste Jort, dat zijn nog eens een hoop antwoorden die je daar geeft. Alleen…, niet op de gestelde vragen.

Ik neem onmiddellijk van je aan dat je die jongens van beank heel goed kent, maar wat een merkwaardige timing om dat op dit moment te vermelden in deze discussie. Je hebt eerst tot driemaal toe naar de site van die joker van een Lassing verwezen, die gezien zijn uitspraken op zijn site volkomen in het duister tast, en dat terwijl jij al die tijd al veel dichter bij het vuur zit!!

Die jongens van beank zullen zeker de fatsoensnorm zelve zijn, een onbesproken trackrecord hebben, hun ouwe moeder dagelijks bezoeken, en 's winters vetbolletjes ophangen in de tuin, maar naar die dingen was ik allemaal niet op zoek. Namens jou en mij en de rest van Nederland is er de Financiële Autoriteit om voor constructies zoals dit vergunning te verlenen. Het toegekende nummer voor deze vergunning is eigenlijk waar ik wel naar op zoek was. Een rijtje cijfers en letters, meer niet…

Inderdaad doelde ik op eufo..dinges, en ook agloco, de pilletjes voor in je tank, 10euroshop van die jongen waarvan zijn zoontje van 2 als de beste kon karten, die magneetjes, nog zo'n sociaal netwerk waarvan ik de naam alweer vergeten ben, nova lusus dat Tros Opgelicht nog heeft gehaald waar de gokkers zichzelf rijk gingen gokken via een beursgang,…. de lijst van mensen die je hier nooit meer ziet is eindeloos. Ach, ik kom hier ook niet om hen een “zie je nou wel?!” toe te kunnen spelen, maar jouw opmerking dat mensen zoals ik op dat gebied moeite hebben hun ongelijk toe te geven doet enigszins lachwekkend aan. Waarmee overigens nog niet gezegd is dat dit niet waar is; het is alleen nog nooit op de proef gesteld geworden. Maar dat gaat nu veranderen met jouw polissenplan, nietwaar? Zodra de bank 30 mille op 21.000 polisrekeningen heeft gestort zullen we wel eens zien hoe ongelijk ik al die tijd heb gehad. Is er al enige indicatie wanneer deze laatste 5000 aan de man zullen zijn gebracht?

• Jort

>>Waarom prijs jij je waar dan aan op een mlm forum?

Waarom niet?

>>Oh, dus je slaapt met de duivel, omdat het doel de middelen heiligt?

Ja natuurlijk!

>>Wat is het nu? Het was al sinds de start bekend dat het om 21.000 polissen ging, of is het later bijgesteld?

10.000leden of minimaal 21.000 polissen. Niks bijgesteld.

>>Dat beoordeel ik wel als ik ze zelf tegenkom. Tot nu toe heb jij hier niet echt indruk gemaakt met kennis van zaken, en zij ook niet.

Gaat niet lukken ivm ladheid van jou kant om een afspraak te maken en eens oog in oog te staan met deze mannen.

( ontkenning zie ik gaarne tegemoet)

>>Madoff had ook enorme kennis van zaken en een vlekkeloos verleden. Een garantie is dat dus niet.

Klopt. Maar als jij alles over 1 kam scheert om je ergens uit te praten, zal het tot niets leiden. Of even een afspraak maken.

>>Maar …. Wij kennen deze heren niet. Alsmede hun financiële status niet. En opnieuw Madoff, hij had al 100 miljoen voordat hij met zijn Ponzi scheme begon.

En nog steeds weten we helemaal niets. Niet welke bank of verzekeraar betrokken zijn, niet hoe ze dit geld gaan verdienen, geen telefoonnummers, geen KvK nummers, geen AFM registratie nummers, NIETS

Je reageert raar als ik met T L scherm, maar schermen met Madoffie komt je nu wel goed uit…

Wat jij nu zegt is een duidelijke weergave van jouw kunde en zgn kennis. Alles wat jij hier benoemt is bekend.

>>Wat verstaan jullie onder niet slagen?

En lees ik nu goed dat het merendeel de garantie heeft?

Waarom krijgen we die garantie niet vooraf te zien? Waarom moeten we eerst meedoen?

Daar verstaan wij onder dat het niet slaagt. Geen uitvoering van het plan, geen uitbetaling. Duidelijk toch?

Garantie vooraf zien is geen probleem hoor. Vreemd dat je dat nu zo verwoord dat je het niet eerst mag zien.

Eerst meedoen? welnee joh…je onzin neemt rare vormen aan.

>>Schijnbaar heb je echt een bord voor je kop. De gedachte van het kan niet komt niet vanwege internet, maar vanwege twee dingen. 1) Er wordt nul komma geen inzicht gegeven in het geheel, waardoor 2) het rendementspercentage volledig ongeloofwaardig wordt, wat toch al onhaalbaar klinkt.

1) Gegeven? Als je het nou zo graag wilt, maak dan een afspraak om de stukken in te zien. Heb ik ook gedaan, geen enkel probleem.

2)Rendement krijg je op een investéring oelewapper. Er wordt nergens over een rendement gesproken. En een rendement van 44.000% is vrij lastig te behalen op een investering.

Even je huiswerk doen, voordat je jezelf hier volslagen belachelijk maakt! :-)

>>Nee, we hebben niks zwart op wit. Want wij krijgen nergens de voorwaarden te zien, dus kunnen we ook nergens garanties aan ontlenen.

We? wie zijn WE eigelijk? leer op je eigen beentjes te staan. Voorwaarden zijn gewoon in te zien, hoor.

Kortom…wat mekker je nou eigelijk?

• Jort

Dat heet marketing, werkeloze steuntrekker.

Ben jij er ook zo een die geestesziek is verklaard door een paar zielenknijpers?

• Koos

Je beweert nu dat de boel belazeren, hetzelfde is als marketing?

En waaruit concludeer jij dat ik een werkeloze steuntrekker zou zijn?

Ik kan mij mij niet herinneren dat hier ergens gemeld te hebben.

Ik ben tot nog toe nooit geestesziek verklaard door zielenknijpers.

Als ik die zin zo lees, met name het stukje: “ben jij er ook zo een”, krijg ik het idee dat jij echter meerdere

geestesziek verklaarden kent.

Houdt me niet langer in spanning. Werken er één of meerdere van die gessteszieken nij Beank.

• Jort

Hey Econometrist,

>>Je hebt eerst tot driemaal toe naar de site van die joker van een Lassing verwezen

Ik tel 1x,maar 3 of 6x maaket ook niet meer uit als jij het eenjoker vindt, toch?

>>> en dat terwijl jij al die tijd al veel dichter bij het vuur zit!!

Héél dicht. Zijn mn makkers, zeg maar. Door de mannen achter Beankben ik in 2001 uit enorme schulden kunnen komen.

Toen beloofde ze mij nog veel gekkere dingen, die ze voor 100% hebben waargemaakt.

Ben ik ze eeuwig dankbaar voor. Sculd van € 150.000,- binnen 2 jaar wegwerken is toch een redelijke prestatie, toch?

>>hun ouwe moeder dagelijks bezoeken, en 's winters vetbolletjes ophangen in de tuin

Wat ik weet is het om de dag, maar je zat er dichtbij. Die vetbolletjes is onzin, dan doen ze echt niet ( meer) :-)

>>Namens jou en mij en de rest van Nederland is er de Financiële Autoriteit om voor constructies zoals dit vergunning te verlenen

Begrijpelijke vraag. Maar de mannen van Beank zijn bij de AFM op de koffie geweest, om daar een beoordeling te krijgen of ze wel of niet een vergunning nodig hebben.

Aangezien Beank zelf niet zorg draagt voor de aankoop van de polissen, maar enkel als administratiekantoor is gebommandeerd, hebben ze geen vergunning van de AFM nodig.

Leden van Beank doen ook geen investering met een rendement daarop, maar maken kosten.

Het woordje kosten zal geheid reactie's opleveren. Alle reactie's hierop zijn reeds bekend…

>>dat Tros Opgelicht nog heeft gehaald

Beank heeft het niet gehaald. Wel wilde ze van Opgelocht!? alles weten en hebben Beank een waslijst aan vragen voorgelegd. Deze vragen zijn naar tevredenheid van de prgramma makers beantwoordt en zagen verder geen mogelijkheden om een spraakmakend item over Beank te maken.

Vragen en antwoorden heb ik liggen, dus kan ik je mailen.

>>nog zo'n sociaal netwerk waarvan ik de naam alweer vergeten ben

Site Talk?

>>het is alleen nog nooit op de proef gesteld geworden

Wordt al jaren toegepast, alleen niet in deze vorm. Dankzij Beank, die het gat zag, profiteren nu simpele zielen zoals ik evan.

>>Maar dat gaat nu veranderen met jouw polissenplan

Plan is niet van mij, maar van Beank.

>>Zodra de bank 30 mille op 21.000 polisrekeningen heeft gestort zullen we wel eens zien hoe ongelijk ik al die tijd heb gehad.

Ik mail het je direct.

>>Is er al enige indicatie wanneer deze laatste 5000 aan de man zullen zijn gebracht?

Je klinkt ongeduldig :-)

Ik ga hier geen definitieve uitspraken over doen, maar feit is dat banken binnen een paar jaar 2000 miljard moeten herfinancieëren.

En omdat de mannen van Beank mij en vele anderen nog nooit hebben teleurgesteld, zullen ze ruim voor 2012 alles oporde hebben.

Bron Telegraaf : http://www.telegraaf.nl/dft/7392462/__Banken_moeten_in_drie_jaar__2000_miljard_vinden__.html

• Jort

Ongelooflijk….snel typen leidt tot vele typfouten…

Gelukkig storen jullie je daar niet aan…., toch?