Jort Schreef:
——————————————————-
> Scam?
Is dit een moeilijk woord? Oplichterij dan, klinkt dat beter?
>€ 675,- pp?
maximaal 9 ‘polissen’ a €75 per persoon, moet je basisschoolkennis soms opgefrist? Wat is je precies onduidelijk?
Mlm?
We zitten hier op het MLM forum, wat is je daaraan onduidelijk?
> Ik kom op korte termijn even bij je terug voor
> alle details en tastbare bewijzen.
Heel mooi dat je met die tastbare bewijzen wilt komen, maar ik lees het t.z.t. wel in het FD als 21.000 mensen van de bank de som van €32.500 bijgeschreven krijgen. Heb je al enig idee hoeveel ‘polissen’ er al aan de man gebracht zijn en wanneer we naar verwachting de 21.000 stortingen tegemoet kunnen zien? Tot nu toe heb ik van dat hele plan nog niks via de gerenomeerde financiële organen mogen vernemen, terwijl er gezien het feit dat ze hun doel al van 10.000 polissen naar 21.000 hebben bijgesteld er toch al ergens 400 miljoen euries op de plank klaar zou moeten liggen. Voorwaar toch wel een bedragje waar het FD op pagina 5 een cursiefje aan zou kunnen wijden dacht ik zo…
> Hoop wel dat je dan even tijd kunt maken, want
> meestal zijn mensen zoals jij erg bang om hun
> ongelijk toe te geven.
> Dan komt meestal de ware aard om de hoek kijken.
Hoezo zijn mensen ‘meestal’ bang en komt dan ‘meestal’ iets om de hoek kijken? Is er al ooit in de eeuwigheid een scam zoals dit gebleken op waarheid te berusten dan, waaruit te concluderen viel hoe sceptici die vooraf hadden gezegd dat het niet ging gebeuren zich in zo'n geval opstellen? Omgekeerd weet ik uit mijn blote hoofd uit de recente geschiedenis, op precies ditzelfde forum, wel even wat mislukte beursgangen, social networkplans, members owned gokparadijzen en enkele individuele produkten te noemen waarvan de aanbieders die hier op dezelfde manier kwaakten als jij momenteel doet samen met hun mislukte projecten met de noorderzon vertrokken en in de vergetelheid verdwenen zijn. Eigenlijk maar op één uitzondering na, en dat is onze grote telecomvriend die zich denk ik nog steeds niet realiseert dat zijn beursgang -die uitgesteld was tot einde 2008- best wel eens niet meer door zou kunnen gaan. Erg clever is die namelijk niet en 3 jaar na dato is voor hem wat snel om te begrijpen wat rationeel denkend Nederland 3 jaar ervóór al begreep.
Maar wees gerust Jort, als de bank jouw 292500 euries gestort heeft ben ik de eerste om dat met jou te komen vieren. Misschien kan jij dan zelfs wel een pilsje missen, dan breng ik de vlammetjes en bitterballen mee. Maar ik zou nog maar even niet mijn baan opzeggen als ik jou was…