Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

• Econometrist

Koos Schreef:

——————————————————-

> Ondertussen wacht ik nog steeds op het document

> met de vragen van ‘Opgelicht’ en de bijbehorende

> antwoorden van ‘Beank’.

Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.

Het is natuurlijk wel beschikbaar, maar het moet eerst worden ontdaan van alle confidentiële informatie. Dat begrijpt natuurlijk iedereen. En wat er daarna nog overblijft hebben we hier al gezien: de openingspost van Jort…

Wat me bij een buitenkans als dit zo verbaast, is dat Jort niet alle 21.000 polissen gelijk al opgekocht had. Dan had het project gelijk al van start kunnen gaan, en zelfs als er maar een schamele 50% van de beloofde uitkering plaats zou vinden zit je gelijk van de ene dag op de andere op een geldpakhuis van 300 miljoen. Nu lopen ze al een jaar met die dingen te leuren, en jij krijgt ook al geen lening om ze allemaal op te kopen… zou het ooit nog wel eens een keer van start gaan? Nouja, nog maar even 9 maanden afwachten dan…

• Maarschalk

Econometrist Schreef:

> Wat me bij een buitenkans als dit zo verbaast, is

> dat Jort niet alle 21.000 polissen gelijk al

> opgekocht had. Dan had het project gelijk al van

> start kunnen gaan, en zelfs als er maar een

> schamele 50% van de beloofde uitkering plaats zou

> vinden zit je gelijk van de ene dag op de andere

> op een geldpakhuis van 300 miljoen. Nu lopen ze al

> een jaar met die dingen te leuren, en jij krijgt

> ook al geen lening om ze allemaal op te kopen…

> zou het ooit nog wel eens een keer van start gaan?

> Nouja, nog maar even 9 maanden afwachten dan…

En hoe had Jort dat geld moeten verkijgen? €1.575.000 euro lospeuteren bij een bank, die zelfs al geen miezrige €75.000 euro op basis van dit forum wilde uitlenen?

Ik vraag me eerder af waarom de heren van Beank, die financieel onafhankelijk waren (aldus Jort) zelf niet hebben ingetekend op die 21.000 polissen.

• Econometrist

Maarschalk Schreef:

——————————————————-

> En hoe had Jort dat geld moeten verkijgen?

> €1.575.000 euro lospeuteren bij een bank, die

Tja, je moet niet vergeten dat Jort dicht bij het vuur zit, hè. Hij had gewoon met zijn beank-makkers naar de geheimzinnige bank kunnen gaan die de polissen vol gaat volstorten en daar voor één dag dat geld lenen, en de volgende dag 678 miljoen incasseren i.p.v. 682. Dat levert de bank ook nog eens een mooie rente op van zo'n 100% per dag, en de winst is lekker makkelijk deelbaar door 3, en de bank kan snel over die polissen beschikken. Dus Jort blij, de bank blij, en de jongens van beank blij. Iedereen blij!! Toch?

Ik snap er niks van, nu gaan ze de forums afstruinen om zich bezig te houden met dit soort vragen van zeikerds zoals wij, terwijl ze dus al ruim een jaar met z'n drietjes op de Bahama's in een hangmat hadden kunnen liggen met 226 miljoen in de zak en een diakiri binnen handbereik. Het leven van die zakenmensen blijft onbegrijpelijk…

• Maarschalk

Econometrist Schreef:

——————————————————-

> Tja, je moet niet vergeten dat Jort dicht bij het

> vuur zit, hè. Hij had gewoon met zijn

> beank-makkers naar de geheimzinnige bank kunnen

> gaan die de polissen vol gaat volstorten en daar

> voor één dag dat geld lenen, en de volgende dag

> 678 miljoen incasseren i.p.v. 682. Dat levert de

> bank ook nog eens een mooie rente op van zo'n 100%

> per dag, en de winst is lekker makkelijk deelbaar

> door 3, en de bank kan snel over die polissen

> beschikken. Dus Jort blij, de bank blij, en de

> jongens van beank blij. Iedereen blij!! Toch?

>

> Ik snap er niks van, nu gaan ze de forums

> afstruinen om zich bezig te houden met dit soort

> vragen van zeikerds zoals wij, terwijl ze dus al

> ruim een jaar met z'n drietjes op de Bahama's in

> een hangmat hadden kunnen liggen met 226 miljoen

> in de zak en een diakiri binnen handbereik. Het

> leven van die zakenmensen blijft onbegrijpelijk…

Of, ze bellen een van de grote betaald voetbalclubs op in het buitenland. Je weet wel, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Liverpool, doen zo'n club het voorstel om 2 miljoen voorschot te geven en delen daarna de opbrengst. Zo'n club gelijk minder schuld en zij ook ettelijke miljoenen rijker.

• Maarschalk

Zouden de mensen die indertijd in Agloco zijn gestonken geen zin hebben in een paar polisjes? Met het geld wat het ze oplevert kunnen ze Agloco weer leven inblazen en alsnog hun centen voor al dat surfen tegemoet zien.

• Jort

>>>k vraag me eerder af waarom de heren van Beank, die financieel onafhankelijk waren (aldus Jort) zelf niet hebben ingetekend op die 21.000 polissen.

Kijk…in 1 klap duidelijk dat je het verhaal echt niet begrijpt!

Staat allemaal haarfijn uitgelegd, maar helaas wil je iets niet begrijpen.

Tja…dan houd het op…

• Jort

>>Dit was een erg ondoordachte opmerking van me, waar ik nog veel op afgerekend zal worden.

Dat wordt je zeker!

Het blijkt dus dat je onzin uitkraamt en liegt.

Sorry, maar mensen die liegen hou ik niet van!

• Jort

>>Het is natuurlijk wel beschikbaar, maar het moet eerst worden ontdaan van alle confidentiële informatie.

Jammer! Ik zou net de vragen en antwoorden hier neerzetten, maar je begint gelijk al met een aanname.

Tip: Mail de Tros zelf even en vraag naar de lijst van vraag en antwoord.

• Jort

Het is nog erger dan ik dacht!

Het blijkt dat Koos, Maarschalk en Econometriest één en dezelfde persoon is!!

De ziekte is dan nog erger dan ik eerder al aangaf….

• Econometrist

Jort Schreef:

——————————————————-

> Het blijkt dat Koos, Maarschalk en Econometriest

> één en dezelfde persoon is!!

En waar ‘blijkt’ dat dan uit?

'Blijkt' dit net zo duidelijk als dat die jongens van beank een legitieme business voeren?

Dan staat je nog een leuke verrassing te wachten…